Publikováno Leden 26, 201015 r Jelikož nás mají zasáhnout velký mrazy tak sem docela zvědavej jaký bude skore příroda/technika Minule jsem natankoval tady v jednom malém městečku a ráno když bylo cca -17C tak jsem startoval na 2x a moc se tomu nechtělo..předtím jsem tankoval převážně Vervu od benziny a startoval jsem na poprvé. Jinak baterka v pohodě motor origo 188tkm 74kw PD Tohle bude asi spíš pro ropáky páč pokud bude fakt hodně kosa hrozí zamrznutí nafty...
Leden 26, 201015 r co se tyka tankovani nevybiram nemam s tim problemy startovani v pohode ale pre d zimou byla baterka a dobijeni v servisu na kontrole delam to tak se vsemi auty ktere jsem mnel a bez problemu jinak jemom -15 vic nebylo
Leden 27, 201015 r Autor Tak jakej byl u vás pažák kua....? neříkejte že každej dneska nastartoval na 1. škrtnutí..... Tady bylo jen -17C a start i s jinou naftou na 2x
Leden 27, 201015 r u me neobjektivni , ac je tu treba -17 tak tankuju u OMV ale co lip casuju si topeni nezavisly takze moturek je teploucek . nicmene nafte to nijak nepomuze ale chytam na jedno skunnuti a projistotu dvakrat zhavim
Leden 27, 201015 r Autor Počkej jak naftě to nepomuže....?Tak nech to Webasto spát a zkus potom startovat ráno... jinak dle testu OMV nafta nic extra...já ted tankoval benzina topQ (verva u nás není) Edit:žhavil jsem 3x ) Nevíte někdo jakej je servisní interval žhaviček 74 PD ? Upraveno Leden 27, 201015 r od najmis
Leden 27, 201015 r Souhlas že pro ropáky je tahle arktická zima noční můra Já teda vždy radši 2 x nažhavim a pak na drnc chytnu...ale ten zvuk studenýho motoru je opravdu "paráda" jináč u nás - 17 °C a napoprvý Petře žhaviče nemají pevnej interval, mění se až skrátka odejdou...odměříš s OHMETREM měly by mít tuším okolo 10ohmů poku mají míň je to ok... čím vyšší odpor tím je svíčka horší PS: jestli holduje VAGu tak snad i tam by to mohlo ukázat stav žhavičů
Leden 27, 201015 r nekde sem tu cetl ze omv nafta je do 29 stupnu v pohode . bral sem to vzdycky za good benzin a naftu. jinak nepomuze protoze predpokladam ze naftu to neohriva:))
Leden 27, 201015 r Autor kibi:Chtěl sem je proměřit,ale 9V baterka v měřáku při teplotě v garáži cca -10C nějak klekla..takže zatím odpor neznám a nevěděl jsem jak je to s výměnou(servisím neintervalem) žhaviček....no jsou na 99% origo ...jinak nevím proč by to nechytalo pokud by byly o.k.Na baterku bych mohl jezdit... shotik:Naftu sice ne...ale prostor a prostě celej motor má uplně jiný podmínky pro start diesla...
Leden 27, 201015 r to je jedine v poradku ze ma jiny podminky - lepsi i kdyz je too prohraty tak mus tejne davam pomalou jizdi aby se vzpamatovala prevodovka taky
Leden 27, 201015 r Tak ta moja škytá každá den na první otočení startéru. A to dneska bylo - 24°C (Ostrava). Mám tam nějaký zbytek N95 od OMW Klimkovice.
Leden 27, 201015 r Najmis: jasný no, v týhle zimě se nedivím osobně si myslím že po týhle dávce km už nebudou v nejlepší formě...já už taky cítím že nebudou tip ťop a před další zimou udělám "ozimování" = přeměřím popř. vyměním Jináč hnedka po zimě nechám baterku pořádně nabít PS: dnes jsem bral výjmečně OMV arktik diesel oproti u mne zabydlený Vervy, tak uvidim ráno jak se bude holce chtít
Leden 28, 201015 r Přátelé okřídleného šípu, vlastním 1.9 TDI PD. U nás v Ostravě bylo ve středu - 19,5 C. Pokud jsou takové mrazy, raději žhavím dvakrát . V naftě VIF zimní. Co dva roky měním pal. filtr. Naftu nakupuji u Tesca. Zatím bez problémů. Přeji Vám všem snadné starty za jakéhokoliv počasí. Radek.
Leden 28, 201015 r Starty jsou vždycky na poprvé, tankuje pouze u Shell a vždy na stejné benzínce a s naftou jsem nikdy problém neměl Při těchto mrazech žhavím klidně i 5x
Leden 29, 201015 r U nás nejvíc -16 ráno v šest start bez problému,čily okamžitě,pouze tak dvě tři vteřinky se ty tři válečky v motoru trošku hádaly.Baterka zatím drží,byla dobíjená někdy před vánocema,ale magické oko už zeleně nesvítí.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.