MaVic Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 Našel jsem samozřejmě návod na demontáž dekoru přístrojové desky, rádia, popelníku atd., ale nevím jak mám vyndat právě ten odkládací kastlík... Poradíte mi někdo? Lze ho vyndat rovnou bez demontáže dekoru atd.? Díky za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 potiahnutim k sebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 ja ho vyndaval bez problemu, bez zadnyho nasili, po vyndani radi, pak jde krasne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 Dekor čapneš nad popelníkem (pod ovladačema topení) za tu hranu, tahem k sobě opatrně vycvakneš ... Kastlík pod rádiem drží po stranách, na každé straně je zarážka uprostřed, nejlépe (samo po vyndání dekoru) z boku šroubovákem jakoby vypáčit z okolního rámečku a současně tahat tu páčenou stranu k sobě, druhá strana už jde pak líp ... je to trochu brutální způsob, ale jinak to nejde a kastlíku se nic nestane ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaVic Vloženo 28. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2010 OK jdu na to díkes!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 mělo by se vyndat nejdřív rádio ( dodělávaný na 100% originál nevim jistě jestli musí taky) a pak jen vytrhnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 29. leden 2010 Sdílet Vloženo 29. leden 2010 kdyz vynda radio, tak muze kastlik chytnout ze zadu a lip se za nej skube, doporucuju vyndat radio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 6. Únor 2010 Sdílet Vloženo 6. Únor 2010 Jj, s vyndáním rádia to jde líp, ale musíš mít kód, abys ho mohl opět odpojit, což není ten hlavní problém, proč nevydávat radio, horší a co mě opravdu přímo vytáčí je porovnání kabelů, když chci radio dostat zpátky, to je o nervy, už jsem i přemýšlel, že tu zadní konzolu vyříznu, ale nakonec jsem ho tam narval a doufám že hodně dlouho ho vyndávat nebudu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 6. Únor 2010 Sdílet Vloženo 6. Únor 2010 rádio nemusíš uplně odpojovat a hlavně pokud je původní stačí zapnout zapalovíní pak rádio chvíli počkat kod se načte sám je to i v návodu k obsluze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řehoř Vloženo 6. Únor 2010 Sdílet Vloženo 6. Únor 2010 Jj, s vyndáním rádia to jde líp, ale musíš mít kód, abys ho mohl opět odpojit, což není ten hlavní problém, proč nevydávat radio, horší a co mě opravdu přímo vytáčí je porovnání kabelů, když chci radio dostat zpátky, to je o nervy, už jsem i přemýšlel, že tu zadní konzolu vyříznu, ale nakonec jsem ho tam narval a doufám že hodně dlouho ho vyndávat nebudu ... To mi mluvíš z duše... A ještě si představ, že tam místo rádia dáváš navigaci, jako já. To je úplně o nervy. Dodnes jí tam nemám zacvaklou a to jsem si udělal pěkně nové nastavení všech kablíků a je to fakt naprd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 6. Únor 2010 Sdílet Vloženo 6. Únor 2010 na to je nejlepší vyndat krytku nebo nějakej spínač co je nad rádiem protáhnout tam dlouhej šroubovák a tim si nadzvedávat elektriku za rádiem a pak jde docvaknout líp , ale čim víc věcí je napojených tim to jde hůř. pár lidí to řešilo tim, že za rádiem uřízli část toho středního dílu kvuli kterýmu se tam elektrika blbě sekne, ale to je podle mě trochu prasárna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 Já to dělám tak, že vyndám kaslík u spolujezdce a sahám tam z boku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 Ono to jde trochu i z pod volantu, popřípadě vyndáním právě toho kastlíku, to byl jedinej důvod, proč jsem ho vyndával ... každopádně nervy jen jedny a těch drátů je tam požehnaně, zvlášť když jsem tam narval dráty k zadním reprům ty klasický, co mají být, tzn. hodně izolace okolo nich a k tomu ještě tam mám dráty od Parrota ... fakt mazec a proto se vůbec nedivim, že to někdo vzadu vyřízne, představa jak jsou dráty nakonec pomačkané aby radio sedělo kde má ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řehoř Vloženo 9. Únor 2010 Sdílet Vloženo 9. Únor 2010 No já tam toho mám hodně, Parrota, pak ještě ten jakoby changer, co žere SD karty s mp3-kama a k tomu jsem si navi dodělával,takže svazek k senzorice jsem si taky dodělával sám, anténní kabel atd atd. Takže ve finále jsem si prodloužil svazek k černému konektoru,aby byl tenčí, nic jsem nevyřezával, ale faktem je, že dodneška ji nemám docvaklou. Už na to házím bobek. Je to vo nerwy. A to jsem měl venku samozřejmě spodní plast pod volantem, všechny spínače na palubce, středový výdech se spínačem varovného osvětlení a spolujezdcův kaslík... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cokapid Vloženo 5. Květen 2010 Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 Ahojte, chci se zeptat kde se dá tento rámeček koupit na netu jsem nic nenašel jen na oct II a kolik asi stojí. Popř. bez něj tam neoriginál radio neodstanu že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 6. Květen 2010 Sdílet Vloženo 6. Květen 2010 do jedničkový Octavie žádnej rámeček nepotřebuješ neorigo rádio tam jde normálně (s jeho kovovým rámečkem samozřejmě) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.