Publikováno Leden 28, 201015 r Našel jsem samozřejmě návod na demontáž dekoru přístrojové desky, rádia, popelníku atd., ale nevím jak mám vyndat právě ten odkládací kastlík... Poradíte mi někdo? Lze ho vyndat rovnou bez demontáže dekoru atd.? Díky za pomoc.
Leden 28, 201015 r ja ho vyndaval bez problemu, bez zadnyho nasili, po vyndani radi, pak jde krasne...
Leden 28, 201015 r Dekor čapneš nad popelníkem (pod ovladačema topení) za tu hranu, tahem k sobě opatrně vycvakneš ... Kastlík pod rádiem drží po stranách, na každé straně je zarážka uprostřed, nejlépe (samo po vyndání dekoru) z boku šroubovákem jakoby vypáčit z okolního rámečku a současně tahat tu páčenou stranu k sobě, druhá strana už jde pak líp ... je to trochu brutální způsob, ale jinak to nejde a kastlíku se nic nestane ...
Leden 28, 201015 r mělo by se vyndat nejdřív rádio ( dodělávaný na 100% originál nevim jistě jestli musí taky) a pak jen vytrhnout
Leden 29, 201015 r kdyz vynda radio, tak muze kastlik chytnout ze zadu a lip se za nej skube, doporucuju vyndat radio
Únor 6, 201015 r Jj, s vyndáním rádia to jde líp, ale musíš mít kód, abys ho mohl opět odpojit, což není ten hlavní problém, proč nevydávat radio, horší a co mě opravdu přímo vytáčí je porovnání kabelů, když chci radio dostat zpátky, to je o nervy, už jsem i přemýšlel, že tu zadní konzolu vyříznu, ale nakonec jsem ho tam narval a doufám že hodně dlouho ho vyndávat nebudu ...
Únor 6, 201015 r rádio nemusíš uplně odpojovat a hlavně pokud je původní stačí zapnout zapalovíní pak rádio chvíli počkat kod se načte sám je to i v návodu k obsluze
Únor 6, 201015 r Jj, s vyndáním rádia to jde líp, ale musíš mít kód, abys ho mohl opět odpojit, což není ten hlavní problém, proč nevydávat radio, horší a co mě opravdu přímo vytáčí je porovnání kabelů, když chci radio dostat zpátky, to je o nervy, už jsem i přemýšlel, že tu zadní konzolu vyříznu, ale nakonec jsem ho tam narval a doufám že hodně dlouho ho vyndávat nebudu ... To mi mluvíš z duše... A ještě si představ, že tam místo rádia dáváš navigaci, jako já. To je úplně o nervy. Dodnes jí tam nemám zacvaklou a to jsem si udělal pěkně nové nastavení všech kablíků a je to fakt naprd...
Únor 6, 201015 r na to je nejlepší vyndat krytku nebo nějakej spínač co je nad rádiem protáhnout tam dlouhej šroubovák a tim si nadzvedávat elektriku za rádiem a pak jde docvaknout líp , ale čim víc věcí je napojených tim to jde hůř. pár lidí to řešilo tim, že za rádiem uřízli část toho středního dílu kvuli kterýmu se tam elektrika blbě sekne, ale to je podle mě trochu prasárna
Únor 7, 201015 r Ono to jde trochu i z pod volantu, popřípadě vyndáním právě toho kastlíku, to byl jedinej důvod, proč jsem ho vyndával ... každopádně nervy jen jedny a těch drátů je tam požehnaně, zvlášť když jsem tam narval dráty k zadním reprům ty klasický, co mají být, tzn. hodně izolace okolo nich a k tomu ještě tam mám dráty od Parrota ... fakt mazec a proto se vůbec nedivim, že to někdo vzadu vyřízne, představa jak jsou dráty nakonec pomačkané aby radio sedělo kde má ...
Únor 9, 201015 r No já tam toho mám hodně, Parrota, pak ještě ten jakoby changer, co žere SD karty s mp3-kama a k tomu jsem si navi dodělával,takže svazek k senzorice jsem si taky dodělával sám, anténní kabel atd atd. Takže ve finále jsem si prodloužil svazek k černému konektoru,aby byl tenčí, nic jsem nevyřezával, ale faktem je, že dodneška ji nemám docvaklou. Už na to házím bobek. Je to vo nerwy. A to jsem měl venku samozřejmě spodní plast pod volantem, všechny spínače na palubce, středový výdech se spínačem varovného osvětlení a spolujezdcův kaslík...
Květen 5, 201015 r Ahojte, chci se zeptat kde se dá tento rámeček koupit na netu jsem nic nenašel jen na oct II a kolik asi stojí. Popř. bez něj tam neoriginál radio neodstanu že?
Květen 6, 201015 r do jedničkový Octavie žádnej rámeček nepotřebuješ neorigo rádio tam jde normálně (s jeho kovovým rámečkem samozřejmě)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.