Přejít na obsah

Ukazatel / teploměr venkovní teploty


Vyskocil

Doporučené příspěvky

pokud máš manuální klimu nebo jí nemáš, tak je čidlo pal. PC u houkačky a je jedno, jaký ročník, když je climatronic, tak je čidlo climatronicu a palubního PC pod krytem stěračů v oddělovacím prostoru.

V tom oddělovacím prostoru je čidlo pro man. klimu +5°C nebo pro climatronic

čidlo na pal. pc je buď černý nebo hnědý, pro man klimu je bílé

Editováno: , autor: rolbar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud máš manuální klimu nebo jí nemáš, tak je čidlo pal. PC u houkačky a je jedno, jaký ročník, když je climatronic, tak je čidlo climatronicu a palubního PC pod krytem stěračů v oddělovacím prostoru.

V tom oddělovacím prostoru je čidlo pro man. klimu +5°C nebo pro climatronic

čidlo na pal. pc je buď černý nebo hnědý, pro man klimu je bílé

pred par dnami som robil prerabku man. AC na climatronic, tak som mal s tymi cidlami kontakt ;)

novsie auta to maju takto:

G17 - vonkajsia teplota, cierne, pri hukacke - to maju auta s klimou aj bez nej

F38 - termospinac klimy 0C /vypne pri 0C, zapne pri 5C/- je pri mechanizme stieracov, cierny, iba man klima. pri climatronicu je na jednotke dochladzovania na mieste kde sa pripaja pri manualnej klime premostenie, cidlo sa nedava. namiesto toho je G263 cidlo vyparnika /od 3.01/, ktore ma zamedzit zopnutie klimy ak by bolo na vyparniku pod 0C.

zdroj: DP a vlastna skusenost :-)

Editováno: , autor: Tunak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud máš manuální klimu nebo jí nemáš, tak je čidlo pal. PC u houkačky a je jedno, jaký ročník, když je climatronic, tak je čidlo climatronicu a palubního PC pod krytem stěračů v oddělovacím prostoru.

V tom oddělovacím prostoru je čidlo pro man. klimu +5°C nebo pro climatronic

čidlo na pal. pc je buď černý nebo hnědý, pro man klimu je bílé

pred par dnami som robil prerabku man. AC na climatronic, tak som mal s tymi cidlami kontakt ;)

novsie auta to maju takto:

G17 - vonkajsia teplota, cierne, pri hukacke - to maju auta s klimou aj bez nej

F38 - termospinac klimy 0C /vypne pri 0C, zapne pri 5C/- je pri mechanizme stieracov, cierny, iba man klima. pri climatronicu je na jednotke dochladzovania na mieste kde sa pripaja pri manualnej klime premostenie, cidlo sa nedava. namiesto toho je G263 cidlo vyparnika /od 3.01/, ktore ma zamedzit zopnutie klimy ak by bolo na vyparniku pod 0C.

zdroj: DP a vlastna skusenost :-)

Ahoj,

rád chyb si opravil chybu, v oddělovacím prostoru jen čidlo pro man. klimu

G17 je čidlo venkovní teploty, které je umístěné v přední části u houkačky.

je montované u verzí s pal. PC nebo Climatronic, pokud je obojí, čidlo je sloučené a pal PC si bere teplotu z RJ Climatronic

MR97, 98 a 99 mají konektor a čidlo hnědé, konektor je hranatý

MR00 a novější je čídlo s konektorem černé a konektor je na jedné straně zakulacený

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mne trosku vadi ze hodnota do pal. PC z climatronicu je vypocitavana a spravne to ukazuje az po niekolkych km. koriguju nespravnu hodnotu, ktora moze vzniknut pri teplom motore a stojacom aute. aj tak som rozmyslal ze kupim este jedno cidlo a do pal. PC natiahnem to druhe cidlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mne trosku vadi ze hodnota do pal. PC z climatronicu je vypocitavana a spravne to ukazuje az po niekolkych km. koriguju nespravnu hodnotu, ktora moze vzniknut pri teplom motore a stojacom aute. aj tak som rozmyslal ze kupim este jedno cidlo a do pal. PC natiahnem to druhe cidlo.

dobrý nápad a bude to pak nezávislé :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Mám ten samý problém. Hodnota vnější teploty zmizela z palubního počítače. Tak jsem koukal na to čidlo,co je u houkaček. Čidlo je ze předního pohledu černé a má hranatý konektor. Je na 1,6 74kw AKL bez klimy. Do čidla vede při zapnutém klíčku skoro 5Voltů, tak si myslím, že kabely jsou OK. Čidlo nevím jak mám změřit. Měřil jsem jeho odpor a z teplotou se mění. Mělo asi 1,2 Kiloohmu při asi 16 stupních, to nemusí být přesně běhal jsem s ním do domu z venku. Tak jsem ho vyndal z 1,9 TDI 2001 s climatronikem, mimochodem němci udělali jinou zástrčku troubové :p a nemůžu ho teda strčit na tu 1,6. Čidlo má na jedné straně zakulacený konektor a ze předu je taky černé. Když jsem ho u té 1,9 vytáhl z konektoru tak na palubním počítači hodnota zůstala a nezmizela. VAG nemám.

Nevíte co stím?

Editováno: , autor: smeta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

zdravím všechny :)

nevím proč ale palubní PC mi z ničeho nic přestalo ukazovat vnější teplotu takže když přepínám mezi jednotlivými údaji tak to tuhle volbu úplně přeskočí tudíž po hodinách mám hned údaj o okamžité spotřebě

mám takovou teorii že jsem někde poškodil nebo úplně urval čidlo teploměru při jedné ze svých cest mírně horším terénem potažmo po lesní cestě

může mi někdo pomoct při řešení tohoto problému?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravím všechny :)

nevím proč ale palubní PC mi z ničeho nic přestalo ukazovat vnější teplotu takže když přepínám mezi jednotlivými údaji tak to tuhle volbu úplně přeskočí tudíž po hodinách mám hned údaj o okamžité spotřebě

mám takovou teorii že jsem někde poškodil nebo úplně urval čidlo teploměru při jedné ze svých cest mírně horším terénem potažmo po lesní cestě

může mi někdo pomoct při řešení tohoto problému?

čidlo najdeš pod L mříškou nárazníku, je upevněné na takovém plechu, je možné, že se pod konektor nějak dostala vlhkost, zkontroluj konektor a kdyžtak to čidlo vyměň, občas odejde

Editováno: , autor: rolbar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

No jednu chvilu sem mel uplne stejnej problem - niceho nic me zmizela venkovni teplota.

Kdyz sem pak nahodou musel odpojovat baterku kvuli jine zalezitosti tak po opetovnem pripojeni vse funguje ja ma

Takze zkus odpojit baterku na trochu delsi dobu a uvidis.Me to opravdu pomohlo

Editováno: , autor: Planeta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě muže být chyba ve svorkovnici za přístrojovkou - zelená

já když jsme si dodělával PPC, tak špatně nakrimpoval drát do pinu a blblo mi to, ten samý problém je i u vedení od čtecí cívky imma, takže doporučuji kontrolu

no je dost možný že to dělá od doby co jsem si hrál s budíkama když jsem dělal podsvícení

můžeš mi případně dát číslo toho pinu a barvu drátu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jednu chvilu sem mel uplne stejnej problem - niceho nic me zmizela venkovni teplota.

Kdyz sem pak nahodou musel odpojovat baterku kvuli jine zalezitosti tak po opetovnem pripojeni vse funguje ja ma

Takze zkus odpojit baterku na trochu delsi dobu a uvidis.Me to opravdu pomohlo

díky :) "restart" taky zkusím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...