Přejít na obsah

Ukazatel / teploměr venkovní teploty


Vyskocil

Doporučené příspěvky

  • o 4 měsíce později...

zdravim,mam na palubnim pocitaci teplomer,kterej me ukazoval este donedavna teplotu venkovniho prostredi...bohuze tedkoms misto toho tam mam jenom ----- ... podle me je to nejake spatne to cidlo? vim ze este minulej tejden mi ukazovalo,kdyz bylo venku treba 20 stupnu tak mme to na tom budiku ukazoval -47´C :-D :-D :-D a nebo proste treba -10 atd...proste si to delalo jak chtelo a tedkoms to uz nejde vubec... kde najdu ten snimac teploty??diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Prosím o radu.Po vybití akumulátoru se mi vymazala data s palubního počítače-což je jev asi normální,ale co není normální že mi z předvolem úplně zmizela předvolba pro venkovní teplotu.Jsou tam všechny ty denní časy,spotřeby atd.ale teploměr prostě zmizel!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Ahoj, najednou mně přestal na OI, 2001 šlapat venkovní teploměr. Mnění se hodnoty jak kdy, většinou mezi 7-10C. Ukazuje jak na PP tak na Climatroniku stejně. Po odpojení čidla teploty ( v nárazníku ) se teplota ani nehne ani po odpojení baterky ( pořád ukazuje ). Neni někde jinde ještě nějaké čidlo? Budu vděčnej za každou radu, Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ukazuje i po odpojení baterky? To je nějaká blbost ne? Mně se jednou stalo to, že mi to furt taky ukazovalo stejnou teplotu. Vagem bylo možno v Klimatroniku vidět správnou teplotu, ale na displeji byla furt stejná, stejně i na MaxiDotu. Co pomohlo bylo odpojit baterku a nechat ji třeba minutu dvě odpojenou a pak znovu připojit. A vše bylo v pořádku. Takže, pokud vidíš na VAgu, že je teplota správná, tak bych tipoval, že čidlo bude OK, zkus odpojit baterku. Pokud Ti Vag ukáže taky tu blbou teplotu, tak je KO čidlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nema budiky (PP) berou udaje z climatroniku, pokud nactes vagem v climatronicku porat stejny udaj z cidla, zkus ho odpojit, jestli se zmeni, zkratovat draty

teplotni cidlo meni svoji hodnotu odporu podle teploty, jestli ti nekde neupad drat, ten ma nejaky svodovy odpor a podle neho si jednotka mysli, ze je venku takova teplota

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne ne, čidlo venkovní teploty je stejné. Ale u Climatroniku je ještě čidlo teploty nasávaného vzduchu. Chtělo by to mrknout do schémat, kam vede to čidlo teploty, ale tipoval bych do budíků a odsud si to pak stahuje Climatronic. Ale přesně nevím. No tak to bude asi KO to čidlo. Ale to se dá ověřit. Zkus ho proměřit ohmmetrem. Změř odpor nastudeno a pak to chytni do prstů a zahřej ho, myslím, že by měl odpor klesat. Co si pamatuju, tak jsem si to takhle taky ověřoval. Když tohle bude fungovat, tak bude závada v propojení do budíků nebo na kostru. Zkusím se mrknout do těch schémat...

EDIT: Aha, tak je to jinak. Snímač vnější teploty G17 je tedy přímo připojen do Climatroniku. Chytrá kniha říká: Snímač vnější teploty vzduchu G17 je zabudován v přední části karoserie. Snímá skutečnou vnější teplotu. Využití signálu: v závislosti na vnější teplotě nastavuje řídicí jednotka Climatronic mísicí klapku a reguluje otáčky ventilátoru topení. Výpadek signálu: Dojde-li k výpadku signálu, použije se jako náhradní hodnota údaj z čidla teploty nasávaného vzduchu G89. V případě, že je závada i na G89, pracuje klimatizace dál a jako náhradní hodnotu používá teplotu +10 °C. Nefunguje však recirkulace vzduchu. Snímač vnější teploty vzduchu G71 je schopný vlastní diagnostiky. (Konec citace).

Takže udělej, co říkám. Ověř si jestli termistor snímače funguje, jestli se mění hodnota odporu v závislosti na teplotě. Pak bych zkusil, jestli hnědo-bílý vodič má vůči kostře nulový odpor, tedy jesli je ukostřen. No a pokud jo, tak druhý vodič hnědo-žlutý vede do dvanáctipinové svorkovnice na Climatroniku pin 8. Opět proměřit, jestli trasa není přerušená. Pokud bude vše OK, tak bych viděl už jen problém v řídící jednotce Climatroniku. Takže zkusit sehnat jinou. Nic jiného mě nenapadá....

Editováno: , autor: Řehoř
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj, najednou mně přestal na OI, 2001 šlapat venkovní teploměr. Mnění se hodnoty jak kdy, většinou mezi 7-10C. Ukazuje jak na PP tak na Climatroniku stejně. Po odpojení čidla teploty ( v nárazníku ) se teplota ani nehne ani po odpojení baterky ( pořád ukazuje ). Neni někde jinde ještě nějaké čidlo? Budu vděčnej za každou radu, Díky

Je tam čidlo na vstupe kurenia za peľovým filtrom. Teplota na PP a Climatroniku sa vypočitava ako priemer teploty čidla v narazniku a čidla na vstupe kurenia. Kontrola cez VAG (08-climatizace,08-blok nam. hodnot).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SUPER!! :) diky moc

Zdravim, vyriesilo sa to vymenou? Mne to tiez ukazovalo len velku zapornu hodnotu, potom pomlcky a nakoniec to zmizlo z ponuky.

Ja som ho vytiahol, premeral, pri zahriati klesal odpor, no na jednej nozicke a aj v konektore bolo hrozne vela oxidacie, vycistil a dal spat. Pri demontazi som vodice odcvakol a pri naslednej montazi som si vsimol ze cely vodic co vedie k zaoxidovanej strane je nejaky spatny, nedal sa ani pocinovat.

Teraz neviem ci sa mi oplati kupit novy senzor, alebo to je len kablom, ktory zostarnutim zmenil vnutorny odpor a treba ho cely vymenit.

Taktiez neviem ci ide az priamo do budikov a ci moze byt hocijaky alebo musi mat pevne stanoveny priemer zily...

Dakujem za kazdu radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...