Publikováno Leden 30, 201015 r Ahoj kluci,je potřeba měnit pri go nápravy přední aji silentbloky nápravnice?
Leden 31, 201015 r stačí jen to co je vadný což jsou většinou jen čepy řízení, spojovačky řízení, ramena, uložení tlumičů a uložení stabilizatoru. Já osobně bych řešil jen to co by neprošlo při STK nevo jen to co klepe jinak ani prd navíc
Leden 31, 201015 r moje auto je zatraceně vymazlený, ale ještě sem se nesetkal s tim že by byly v háji silentbloky přímo v přední nápravnici odchází to co sem psal navíc přední nápravnice je u Octavie na kastli připevněná myslim natvrdo ne přes silentbloky Upraveno Leden 31, 201015 r od notobi
Leden 31, 201015 r Autor stačí jen to co je vadný což jsou většinou jen čepy řízení, spojovačky řízení, ramena, uložení tlumičů a uložení stabilizatoru. Já osobně bych řešil jen to co by neprošlo při STK nevo jen to co klepe jinak ani prd navíc No myslel jsem si to.To co jsi psal už mám koupené od Lemforder,kromě uložení tlumičů,ty jsem měnil před dvouma rokama celé komplet i s pružinama. Kosti jsem nekupoval,mám tam plastové ještě origo a jsou dobré tak jak bude tepleji tak se na to vrchnu.
Leden 31, 201015 r moje auto je zatraceně vymazlený, ale ještě sem se nesetkal s tim že by byly v háji silentbloky přímo v přední nápravnici odchází to co sem psal Ale napsal jsi to tim zpusobem, ze kdyz Ti bude klepat jeden kulak, tak udelas jen ten a nic vic. Pak je jasna geometrie a tim padem si ji budes moct zaplatit znovu az treba za nejaky mesic odejde druhej kulak. Tak jsem to pochopil co jsi napsal . Jen to co zrovna klepe a nic vic.
Únor 1, 201015 r Tak přidám taky trochu poznatků. Při minulé technické mi technik ukazoval mírnou vůli kulového čepu. Koupil jsem si nové, ale jaksi jsem opravu odkládal až do druhé technické, kdy už mi náprava mlátila. Protože jsem se připravoval na změnu brzd z 256mm na 280mm repasoval jsem těhlice nalisoval nová ložiska. Moje náprava najezdila 172 000 bez servisu. Po rozdělání jsem se nestačil divit : obě pružiny prasklé v uložení z důvodu zatuhlého uložení tlumičů, kompletně vymačkané silentbloky předních ramen, vůle v uložení stabilizátoru, oba rejdové čepy v háji samozdřejmě kuláky tak vymlácené, že bych je nedal ani na žebřiňák a jeden tlumič ko - měněny oba za nové. Oprava si vyžádala materiál za cca 10 000. Teď je vše po geometrii a auto může znovu na technickou.
Únor 1, 201015 r Autor Já mám 250tis. a krom tlumičů jsem na nápravu nemákl.Jednou jsem měnil gumy stabiku,jinak vše origo.Při poslední technické jsem měl najeto 209tis.a podle technika vše v poho.Dnes už to mlátí otřesně,hlavně po těch zmrazkách na vedlejších silnicích.Měnil jsem ložisko, tak jsem zkusil jakej je čep ramene když jsem to měl rozdělané a už tam bloncal.....Už mám koupený materiál na go,jak se oteplí jdu na to.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.