Publikováno Květen 3, 200619 r Cau nevíte nekdo kolik stojí nove gumy jak jsou u stabilizatoru?? pripadne muze se nekdo podívat do etky??
Únor 11, 200916 r aka guma stabilizatora je na fabke 1,4 mpi r.v. 2000. teda co znamena to ze guma stabilizatora 17mm napriklad su aj 18mm, 19,8 mm, 20,8mm Upraveno Únor 11, 200916 r od misiak242
Únor 11, 200916 r Ahoj, to znamená že je tam několik rozměrů a zjistíš to pouze tak že sundáš starý a přeměříš (pokud to jde dle vin či rv. opravte mě).....nedávno měněný v servise a samy se dopídili rozměru až přeměřením starých gumiček. Upraveno Únor 12, 200916 r od Standis pozor na citace
Únor 28, 200916 r já zajel do škodovky, nadiktoval jim vinko a paní si to našla v etce, sice jí to chvíli trvalo, ale to chápu... Když jsem přijel domů, a zvednul jsem si autíčko, málem mně polil pot. Mám jinou gumu! ale jak se nakonec ukázalo, chyba byla na mé straně. po chvíli měření a porovnávání jsem dospěl k závěru, že gumu stabilizátoru mám dobrou. origo na autě byl vnitřní průměr bumy větší než jsem si koupil ve škodovce. origo na autě byla ale ještě v té gumě taková asi silonová vložka, která se vylámala, a vypadla a tím to začalo bouchat. takže paní to asi našla správně. všechno jsem dnes namontoval, pěkně projel, a vše vypadá ok. omlouvám se že fotka není správně otočená o 90stupňú po směru hodinových ručiček Upraveno Březen 1, 200916 r od zdeněk zajíc
Březen 1, 200916 r aká silonová vložka, nič také etka nepozná. To bolo nejaké home made ? no právě, taky jsem koukal, bylo to tam origo z výroby, vím kde auto jezdilo předtím než jsem ho koupil do servisu a tam s tím 100% nic nedělali, takže to tam bylo původní. Ale není to třeba řešit, změř si šuplerou průměr toho stabilizátoru a zajdi do škodovky, oni ti už tu gumu dopasujou. já to psal jen proto, že jsem se setkal i stímhle problémem, taky jsem byl překvapený.
Březen 2, 200916 r taky mám mezi stabikema gumou nějaký silon a dávali ho přímo ve škovce A není to tuning? U mne nedávno měněno a bez silonu.
Březen 3, 200916 r kdo ví, co páni konstruktéři ve škodovce zkoušeli.... pak asi přišli na to, že udělali chybu a že to praská, a tak to vytunili bez té vložky. tomu by i odpovídala ta spousta rozměrů silentblocků..... kdo ví co měli za lubem. bavil jsem se o tom se známým a koukal na svoji 1,4 Mpi 2000 a taky to tam má. Upraveno Březen 3, 200916 r od zdeněk zajíc
Březen 3, 200916 r Pôvodne bol používaný silentblok s plastovou vložkou, ktorá zabraňovala posunu stabíku do strán. Toto riešenie ale nebolo konštrukčne dobré, lebo plast sa buď vylámal a potom to búchalo, alebo to strašne vŕzgalo na nerovnostiach. Neskorší typ stabíku má priamo na sebe výstupky zabraňujúce posunu do strán a silentbloky sú použité bez plastovej vložky. Takže žiadne home made, ale simply clever
Březen 4, 200916 r p.s. náhodou někdo nevíte do kterého roku výroby se to tam s tou plastovou vložkou dávalo, že? To jen tak pro zajímavost, kdyby někdo věděl...
Srpen 3, 200916 r Zdravim pánové,mám fabii rok 2000,1,4 16V 74 kw a bouchá mi při projetí dírou náprava asi nejspíš silendbloky na stabylizátoru al ejak je mám vyměnit??poraďte díky.
Srpen 3, 200916 r HLADAJ TEMA TU JE!!!! Tu je navod na vymenu OC1. LINK: http://skodaoctavia.cz/Exteriernavody/Vyme...abilizatoru.htm
Srpen 3, 200916 r oni ty silendbloky se daj rozevřít jo??já mám právě před ním navařenej jakože plech nebo podložku.
Březen 7, 201015 r čau pani, ja to mám prerobené tak, že sme tam navarili podložky, aby stabik nebehal do stran a gumy sme dali 18 mm.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.