Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

zdravím . mám dotaz na toho kdo už rozebíral tenhle motor po zlomení ojnice . potřeboval bych vědět jaký index měly ojniční pánve spodní i horní právě při poškození . např : 045 701D , 045 701 E atd... děkuji

Editováno: , autor: martex
Vloženo

jde mi o to aby se někdo , komu se dostane do ruky takhle rozkočený motor podíval co je tam za označení pánví ...

to označení co jsem uvedl bylo na motoru rv 07 ( nerozkočený )

Vloženo

Dnes přibylo jedno BMM,přijelo to po svých s krásným klepáním,,,,,,,ZLOMENA klikovka.Následuje výměna půlmotoru.

každý motor má něco, jak psal diagnostik, tak v mém okolí se teď zrovna řeší dva BMM oba totožně prasklá klikovka mezi prvím a druhým válcem. každé auto má něco....

A měly ty auta chip nebo serii?

Vždy praskne mezi 1a2hým válcem?

Vloženo (editace)

Dík za info. Také mně praskla mezi 1. a 2. válcem. Mám ale chipnuto tak mně zajímalo zda to nemohlo ovlivnit hlavně to.

K tomu byly na vahadlech vypadlé zátky mazacích kanálků. Byly vypadlé volně v hlavě. Na základě toho, asi, je i mírně podřená vačka.

Myslím že ty kanálky mažou rolny vstřiků a možná že i kvůli tom byl poslední dobou při studeném startu motor hlučnější, než tedy umřel.

Editováno: , autor: multa
Vloženo

Když jsem si pročetl celou diskusi k těmto velice nepříjemným závadám (sám mám taky motor BXE), nikde jsem nenalezl vyjádření, jak se k těmto případům staví škodovka. Ze svých zkušeností z Německa vím, že tam je zcela běžné - a to nejenom pro koncern VW - že výrobce řeší obdobné případy zásadních poruch i po garanci v rámci tzv. kulance, obvykle úhradou mezi 60 - 100 % ceny opravy (s přihlédnutím ke stavu vozu, stáří, km a typu závady). To vše pochopitelně za předpokladu jasné servisní historie, nezanedbání údržby (olej, chlad. kapalina), vyloučení úprav motoru apod.

Protože jsem přihlášen i do německých fór Škoda Octavia a VW, které vcelku pravidelně sleduji, zatím jsem nezaznamenal, že by zde zmiňované ojnice resp klikové hřídele tam byly diskutovány (byť uvedené typy motorů se tam vyskytují v podstatně větších množstvích než u nás), z čehož vyvozuji, že zde uvedené případy jsou sice velice nepříjemné, ale bohudík snad ne příliš rozšířené.

PS. I když to přímo nesouvisí s uvedenými závadami, pro toho, koho to zajímá, je možné se podívat na následující stránky svolávacích akcí pro vozy Ś v Německu ( http://www.autoservicepraxis.de/rueckrufe-skoda-600980-asp_rr_hersteller.html )

Jinak předpokládám, že většina členů našeho fora ví, že na oficiálních stránkách škodovky si alespoň podle VINu může zjistit, zda není na jeho vůz vyhlášená nějaká svolávací akce.

  • o 4 týdny později...
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Octavia rv2008 kod motora BXE najazdených 138000 km.

Stalo sa to na 4 valci počas jazdy.

po rozobratí zistené že najprv vytrhlo čap od piestu a nasledne sa zlomila ojnica.

Viem že sa to už riešilo ale čím to je žeby vadná seria ale konštrukčná chyba alebo nedostatočné mazanie?

Neriešilo sa to už aj v Mladej Boleslavi?

A čo za motor by ste doporučovali aj ked si myslím že spodok motorov je u 1,9tok rovnaký.

post-4815-0-36798800-1353235622_thumb.jp

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Nejaka prevencia by ma tiez prudko zaujimala. Inak mam moznost na par ojniciach urobit rontgen keby sa nejake vytypovane kusy nasli (ci tam nieje nieco uz z vyroby)

Vloženo

No spekulovalo se, že se tato věc děje většinou u motorů BXE a ve směs u motorů vyrobených v letech 2007-2008. Ale nemusí to být tak. Osobně mám taky BXE a rok 2006 najeto přes 160tis a 30tis z toho na zvednutém výkonu. :kol-28:

Vloženo (editace)

Já už jednou motor (BXE 2007) v 75.000km měnil z důvodu prasklého šroubu uložení a následného poškození bloku. Upřímně doufám, že to nebudu kdy muset řešit znovu kvůli ojnici, kterou nebaví život :kol-26: BTW, nechci ted malovat čerta na zed, ale když se podíváte i na zahraniční fóra Škoda, VW, Seat, Audi nebo prostě jen napíšete do googlu "BXE engine", tak zjistítě, že problémů s prasklejma ojnicema u BXE je mnohem víc, než se na první pohled zdá....

Pokud bych chtěl být aspon trochu optimistikcý, tak to reknu asi tak že je potřeba si uvedomit kolik šíleně moc motorů BXE bylo vyrobeno, a u kolika z nich vyletěla ojnice ven. Ano, nějáke procento tam bude, ale rozhodně to nebude každý z nich (snad).

Editováno: , autor: h.vik
Vloženo (editace)

To je fakt, do fóra sa zapisujú len prasknuté ojnice, ale koľko motorov beží dodnes bez problémov... Ale pokojný spánok BXE-čkari asi mať nebudú. :kol-26:

Editováno: , autor: Mima
Vloženo (editace)

jáááj...teraz,keď si ho editoval sa pýtaš?? :kol-44:

ak reaguješ na predchádzajúci príspevok,tak klikáš na ikonku označenú v prílohe červenou šípkou...

ak reaguješ na niektorý príspevok vyššie uvedený,tak klikáš na ikonku označenú v prílohe zelenou šípkou...

chápeme???? :kol-27:

a teraz už dúfam :noot:

post-62595-0-09490300-1357342250_thumb.j

Editováno: , autor: libero1071
Vloženo

V servise mi povedali, že väčšina motorov so zvedavou ojnicou bola prečipovaná. Neviem, ako sa dá zistiť, či je motor prečipovaný...ak nie ste prvý majiteľ. :kol-47:

Vloženo

Celkem zajímavé počtení o tomto problému je zde http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=110100&postdays=0&postorder=asc&start=0 Ve zkradce tento jev je způsoben vlivem kvality materiálu ojnice, kdy praskne a vylétne blokem motoru ven. Jedná se o vadnou sérii v ŠA o tom vědí a jde o motor BXE mezi roky 2007-2008. Vše ostatní podrobnosti jsou v odkaze, který jsem přidal v tomto příspěvku.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...