Přejít na obsah

Zlomená ojnica 1.9 TDI PD 77 kW


reprom

Doporučené příspěvky

.... Tato pravidelná

servisní péče, jak jsme již uvedli, je i podmínkou pro vstřícné řešení v době pozáruční...

Dobrá práca marthass, vyjadrenie výrobcu vždy poteší, ale obávam sa, že 160tis. km by kulanciu neznieslo. A pravidelný servis v autorizovanom servise...no ruku na srdce, kto z nás to robí?

Editováno: , autor: Mima
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já říkám každému, když si koupíte nové auto, tak aspon 5 let jezděte do značkového a dodržujte intervaly.

Materiál můžete mít klidně svůj, když už chcete něco ušetřit....

Pak se všechno řeší daleko líp a jednoduše. Majitel je spokojený, ikdyž má auto třeba 5 let.

A dělá to mnoho lidí....Myslím těch, co si koupí nové a naštěstí jich přibývá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naprosto bez problému, pokud dodržíš předepsané prohlídky. ...Dá se tak řešit mnoho věcí, viz třeba trysky,cívky, softy řídících jednotek,zatékaní světlometů,atd...Nesmíš být prostě sám proti sobě a můžeš využít této možnosti, když se Ti nabízí.  Taky nikde není psáno, že Ti případnou věc vymění naprosto zadarmo. Vždy mají právo ,určit  si, kolika procenty se budeš podílet na opravě. A to ceny materiálu a práce.  Na něco existují katalogy. Vždy je příjemné překvapení, že neplatíš nic a máš třeba  nový motor. V tom je škodovka supr.

Jen blbec si koupí nové auto a nejezdí potom pravidelně do značkového!!!!!!!!§

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem naklusal do servisu audi/VW a nechal si vyměnit lanovody.

Ptal jsem se pak na problém s ojnicemi a prý za 9 let, co tam pán dělá, tak akorát 2 motory s ojnicí venku. Řešení je motor z vrakáče + práce, cena 15-20 tisíc. Že to nebude tak horký. Když člověk mění olej, nedává tomu motoru pořád čouda a nemá čip, tak prý ať se vůbec nebojím. Ještě poptám servis ve škodovce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja tiež nemôžem povedať na škodovku zlé slovo, využil som kulanciu na kabeláž a prevložkovanie piestov, bolo to po prekročení 80tis.km a nemal som na ňu už nárok, ale zaplatil som iba prácu a importér bol ochotný. Ale radšej nech všetko funguje ako má, ako riešiť problémy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem ješte psal na docela velký náš autorizovaný škoda servis a

 

máte pravdu, občas se tyto problémy na motorech BXE
objevují, ale popravdě, není mi známá žádná prevence, jak tomuto předejít.
Neuvádíte počet najetých km, ale v tomto případě bude nejlepší variantou nový
motor. /samozřejmě nový bude drahý, ale nějaký použitý s nízkým nájezdem km se
dá určite pořídit tak aby několik dalších let sloužil/

 

To se picnu:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jedno vyjádření autorizáku

 

Dobrý den,



prevenci je možné provést kontrolou
ložisek. klikového hřídele , při které je potřeba vyměnit všechny
šrouby na uložení .

Cenový odhad této kontroly v našem
servise je cca 3500,-kč s DPH.

V této ceně je započtená akční sleva
na materiál a práci pro vozy starší 4 let.

 

Má to smysl?:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...