Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Popravdě řečeno, že možná hodně dovezených aut,na tom je stejně,jen kdyby se nedaly tachometry stáčet.Dovezené auta mají najeto pruměrně stejně kilometrů a nezáleží ani na r.výroby.Možná by se někdo divil kolik má ve zkutečnosti najeto. :kol-32:

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Taky mám motor 1,9TDI/BXE/2008  a proto jsem se s cílem dopátrat pravdy o tomto motoru obrátil na známého dieselového odborníka ze Světa Motorů Martina Vaculíka. Z vyjádření továrny, dalšího odborníka blízkého MB a M.Vaculíka stručně vyplynulo:

-  ano, závada se skutečně vyskytla u ojedinělého počtu motorů BXE r.v.2008

-  problém vznikl nedotažením některých ojničních šroubů u některých motorů

-  přesnou dobu výroby či čísla potenciálně ohrožených motorů není možné specifikovat

Závěr SM: i když pravděpodobnost této poruchy je jen malá, kdo chce mít jistotu, měl by si nechat vyměnit všechny ojniční šrouby, což je jen malý náklad ve srovnání se škodou při destrukci motoru  a to i při případné kulanci Škody

Podrobně v příštím čísle SM.

Moje poznámka: dle vyjádření renomovaného autorizovaného servisu představuje tato preventivní oprava 2 normované hodiny práce + cenu 8ks ojničních šroubů, tj. vše za cca 2.500,- Kč (možná se může částečně lišit v závislosti na pravidelnosti prohlídek v autorizovaných servisech?!).
Já osobně do toho jdu…

Vloženo

Link nebude, musíš koupit časopis. Oni občas některý článek dají na auto.cz s nějakým spožděním. Mám to číslo SM v práci, když tak zítra nahodím sken.

Vloženo

No aspoň je tady jasné doporučení:

pokud chceš mít jistotu a klid, tak nechat vyměnit ojniční šrouby. Taky mě to nepotěšilo, ale za těch 2.500,- to je ještě v rámci únosnosti....

Jo, já zítra jdu na tu výměnu.

Vloženo

To Kapl: Tak jak dopadla ta výměna? A kde jsi to nechal dělat a kolik to ve finále stálo? Taky to chci nechat udělat, ale servisy které jsem zatím obvolal o nabídce preventivní výměny vůbec nevědí nebo se na to netvářily (Horejsek Roudnice, ČSAO, Tukas, Auto Jarov vše Praha)

Vloženo

Ahoj, tak ten článek ze světa motorů je skvělá práce. Díky za to.

 

Jen mě trochu zarazilo, že se tam mluví jen o 2008 a přitom se to týká i 07...asi detail. Takže výměna šroubů? Hurá do toho:)

Vloženo

Tak jsem ve středu (během dopoledne) absolvoval výměnu všech 8 ojničních šroubů v autorizovaném servisu. Možná mě to vůbec nemuselo potkat, ale vzhledem k tomu, že mám BXE (08/101.000 km), tak to za ten pocit klidu stálo...

Vloženo

Pocit chápu...můžeš se podívat v papírech na číslo šroubů co tam dávají při výměně? - pro nás ostatní "zatím šťastné" majitele BXE... Díky...

Vloženo

Dík moc za briskní odpověď, ptal jsem se proto, že si to  budu dělat sám a čísel v etce je víc.Předpokládám, že dávají ty kde neočekávají problémy. A ano Škodovka to specifikuje tak jak jsi napsal, i když po tom co tu čteme to nemusí být jediný,nebo bohužel hlavní problém.Mám auto ze začátku roku 2007, až to budu měnit (asi až v létě s výměnou oleje,tedy když dožije:)),staré polohy označím a zkusím to přetáhnout znovu,jestli tam schválně bude nějaký rozdíl...Ještě jednou dík a ať slouží ;) 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...