Přejít na obsah

Zlomená ojnica 1.9 TDI PD 77 kW


reprom

Doporučené příspěvky

  • o 7 měsíců později...

Zdravim majitele motoru BXE...

Mam tento motor asi rok, taky sem slysel jen chvalu na 1.9 Tdi, pri koupi sem se zameril, krom jineho na motory bez DPF, no ale po precteni tohoto vseho sem zase více zešedivěl. Datum vyroby 6/2008. Najeto 176tis.

Jsou nejake nove pripady zlomenych ojnic? Hlavne teda u tech, kteří psali, ze maji uz dost najeto a vse ok?

Diky za odpovedi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak chci take udelat vymenu salu.Mam najete 233tis km.Tak to nechci odkladat.

Chci se zeptat jestli muzu pouzit tuhle sadu.Jak se pozna ktere jsou horni a dolni?

http://www.cc-autodily.cz/panev-ojnicni-2_2

a srouby http://www.cc-autodily.cz/sroub-ojnice-m8-1-44

Nebo radeji koupit primo v podejne skoda

045105701B GLB -horni saly

045105701C GLB - dolni saly

045105425 - srouby

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepoznate niekoho schopneho z okolia Ziliny kto by mi spravil tu vymenu spolahlivo? koncom zimy (alebo uz pocas) to budem menit spolu s olejom, ale ziaden naozaj spolahlivy a kvalitny servis v ZA a okoli nepoznam, sukromnikov taktiez ziadnych nepoznam a suflikantovi v garazi to robit teda rozhodne nedam

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Motor BXE, najeto 120.000, preventivně jsem koupil ložiska + šrouby, aby se to vyměnilo při servisce,  mechanik při výměně oleje to dal dolu a ložiska jsem měl OK, tak nechal původní a vyměnil jen šrouby, prý ta závada je hlavně kvůli oleji, že na třetím válci je nejdelší kanál.

Takže mi zbyly origo ložiska, pokud někdo bude mít zájem tak se ozvěte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor BXE, najeto 120.000, preventivně jsem koupil ložiska + šrouby, aby se to vyměnilo při servisce,  mechanik při výměně oleje to dal dolu a ložiska jsem měl OK, tak nechal původní a vyměnil jen šrouby, prý ta závada je hlavně kvůli oleji, že na třetím válci je nejdelší kanál.

Takže mi zbyly origo ložiska, pokud někdo bude mít zájem tak se ozvěte.

já také měnil jen šrouby,ojniční ložiska jsem měl jak nové při 95tis.Za 100tis km to zopakuji,ale pak už to vyměním komplet,pokud to auto budu ješte mít

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

V autorizaku jsou zbytečně drahý (né že bych chtěl na autě šetřit ale proč kupovat šaly za 4000kč když ty naprosto stejné se dají koupit za 2500kč) 

takže můžu objednat tyto? http://www.cc-autodily.cz/panev-ojnicni-2_2 nebo jsou jiné lepší?

a k tomu 8x http://www.cc-autodily.cz/sroub-ojnice-m8-1-44 kdyz mam za motor 1,9 TDI 77kw BXE

Mno mechanik mi dnes řekl že když se tam dají nové šály tak by se pak měl vyměnit po 1000km olej z důvodu že jak si to tam sedá nové na staré tak tam je asi větší tření a vznikají drobné šponky a právě asi z toho důvodu...celkem mi to dávalo smysl ale rači sem se chtěl zeptat jestli to také někdo dělal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

danikd: To si myslis, ze je to z vyroby tak dokonale a naprosto rovne vylestene, ze se to provozem uz nijak nemeni? Navic kdyz das nove panve na starou klikovku... Nicmene ten olej asi po 1000 km od vymeny nemeni skoro nikdo. Vzdyt ho skoro nikdo po par tisicich km nemeni ani u noveho auta (motoru). :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno ze to nikdo nedela neznamena ze to je spravne takze to je jasny po 1000km vymena oleje a v noci muzu v klidu spat:-) jen muzete mi prosim rict jestli ty saly mam odkaze nahore spravne?Nebo jste je objednavaly nekde jinde ci jine?Kdyz uz to menim tak uz bych rad tam dal vse kvalitni proto se ptam zde profiku;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem zadny motorar, ale menit znovu olej je podle mne blbost a skoda penez ... prispusobeni nove saly pripadnym mikroskopickym nerovnostem na klice je v podstate ihned a pojem "spony" beru jako srandu ... Vy delate jako kdyby se po dani novych sal a "zajeti" ubrousilo pul saly ... vite jak je tenky-tlusty ten nastrikany kompozit? Tam je cca 0,01-0,02 mm. Tam proste nic hrozit nemuze, zadne spony, kousky nic ... I kdyby se vam najednou do oleje dostal vsechen nastrikany kompozit, tak i pres filtr to nema sanci v tom mini mnozstvi nic udelat. ( myslim znehodnotit olej  - nemyslim samotnou funkci lozisek(zadreni) )...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno ze to nikdo nedela neznamena ze to je spravne takze to je jasny po 1000km vymena oleje a v noci muzu v klidu spat:-) jen muzete mi prosim rict jestli ty saly mam odkaze nahore spravne?Nebo jste je objednavaly nekde jinde ci jine?Kdyz uz to menim tak uz bych rad tam dal vse kvalitni proto se ptam zde profiku;-)

 

Myslím že výměna oleje po 1000km na tomto je tak trochu zbytečná. Jak psal víše danikd - špony tam nebudou jen drobné částečky. Proto jsem doporučoval jen zkrátit výměnu oleje. 

Co se toho materiálu týká, osobně jsem všem vždy doporučoval ať drahé zásadní věci se kupují v originále ( společně s výměnou), protože pokud si to tam špatně objednají není problém s reklamací. :kol-34:  Osobně taky přesně nevím jestli ten odkaz je právě pro tvoje vozidlo. :kol-32:

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...