Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Zdar lidi.

 

Tak mě ty praskající ojnice tak vyděsily, že šly šály na výměnu. OII, 1.9 TDI-PD, 77 kW, 2006/MR2007, 278000 km. Přikládám foto starých pánví.

 

EDIT: Samozřejmě BXE.

 

Jirka

90748287_894318521023322_4093490079496929280_n.jpg

Editováno: , autor: Jiří Kozenský
Doplnění info o motoru
  • o 3 měsíce později...
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Čau chlapi, nevíte o nějaké dílně Kolín a okolí nebo Pardubice a okolí, kde jsou schopni tuhle výměnu udělat? Resp. mají s tím zkušenosti a vědí, co dělají? Mám BXE z r. 2008, najeto 305 tis. Všechno je zatím původní včetně turba, jede jak z praku, ale tohle mě trochu děsí. Přeci jen bych si ji rád ještě chvíli nechal aspoň jako druhý auto...

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo
V 16. 2. 2013 na 19:57, Mima napsal:

Kto má najazdených viac ako 167tis.km na BXE bez problémov?

mam BXE 2007 198000 a nic akurat mi bude asi treba dat repasovat turbo, zerie mi olej

Vloženo
před 1 hodinou, danikd napsal:

Ja bych to nedaval repasovat, az budes mit dirku v bloku, koupis jiny motor i s turbem ... jak takle nekdo muze riskovat ...

mam radsej nechat turbo tak ako je a radsej dat vymenit ojnicne loziska a sruby aj tak mi uz treba menit olej tak nech sa na to mechanik pozrie

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Vy mě tu děsite, ted sem po kámošovi koupil BXE 2007, 359 tis. Najeto, krom spojky vše původní a spotřebnich dílů vše původní, autem ještě nejezdím, nepotřebuji ho, až v létě kdy budu stavět, ale chtěl sem aby bylo spolehlivé, nechal sem za 25 udělat obr servis, komplet brzdy, kapaliny, rozvody a turbo. A ted zjistím že mi může vyskočit ojnice😂asi začnu chodit do kostela.

Vloženo

pokud máš najeto 360 tis tak by byl motor dávno po smrti, kdyby měl vadné šály. 

prodával jsem před rokem s 500 tisícema na hrbu a vše bez zásahu i turbo původní, jen spojka nová.  Olej po 15 tis, motor mi to vrátil. 

Vloženo

Mne to spravilo na Passate BXE, 154 000km, auto mame od nova.

Ojnica na 4. valci prerazila blok, ale nevysla von, len spadla do vane.

Oprava vymenou spodku za BJB, ten je nesmrtelny.

Elektrika BXE.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj, OII 2006 BXE, máme jí od nova, teď najeto 344k a na motoru nebylo nikdy nic děláno, kromě spojky a dvouhmoty, která byla dělána myslím ve 120k a od tý doby drží. Dneska sem sundal víko hlavy válců a motor je krásně čistý, vačka i hydroštely jako nové, olej byl vždy měněn po 15k a nejspíš se to vyplatilo :) na šály se nikdo nikdy nedíval, ale hádám, že už by byla ojnice už dávno venku z bloku motoru.

Jediný co mi teď trápí je turbo. Při najíždění na dálnici kolem 120 km/h se pravidelně odpojuje a padá do nouzáku. Dneska sem koukal na regulaci a je zatuhlá a drhne, takže bude muset turbo ven a vyčistit, ne-li zreapasovat. Připomínám, že na motor ani na turbo nebylo nikdy saháno :D

Tak jen tak pro informaci, abyste věděli, že i BXE jsou někdy bez problémů :)

Vloženo

Já se s tím bavil s mechanikem který je na starší nafty uplně zaměřený :D říkal že o tom ví a že stejně jako u renaultu to dělala jen nějaká várka. Pokud to najelo 250 tis. pravděpodobně jsou šály ok, pokud nad 300, jsou 100% ok....  to je asi tak jediný poznatek a pokud vím, ročníku 2006 se to netýkalo vůbec :) všechny auta koncernu s tímto motorem jsou už 13 a více let stará, 80% z nich už má najeto hodně km a zbytku to už vylítalo při opravdu nízkém nájezdu do 200k... někomu snad i při 100k

  • o 1 rok později...
Vloženo

Ahoj pánové potřeboval bych vědět jestli je to lepší koupit ve škodovky ty srouby a ojniční panvičky podle vin a nebo koupit přímo značku třeba glyco a nebo kolen dejuji

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...