Přejít na obsah

Zlomená ojnica 1.9 TDI PD 77 kW


reprom

Doporučené příspěvky

Tak jsem ve středu (během dopoledne) absolvoval výměnu všech 8 ojničních šroubů v autorizovaném servisu. Možná mě to vůbec nemuselo potkat, ale vzhledem k tomu, že mám BXE (08/101.000 km), tak to za ten pocit klidu stálo...

A je možné prosím napsat, v kterém autorizovaném servise jsi výměnu absolvoval a kolik to stálo? Myslím jen šrouby a práce spojená s jejich výměnou... Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Zdravím, tak přidávám další kousek. Minulý týden na dálnici vyskočila z motoru ojnice na 3 válci . Auto O2 FL (1.9 tdi bxe) do provozu 12/2008, najeto 150tkm, pravidelný značkový servis. Momentálně v servisu, uvidí se, zda se škodovka bude nějak podílet na opravě.

Editováno: , autor: M-a-r-e-k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) Dajú sa odfotiť všetky šruby, či niektoré neboli natiahnuté?

2) Dá sa vybrať ložisko kľukovky, či nebolo-neboli zadreté v dôsledku zlého mazania?

3) Dá sa pozrieť a odfotiť miesto pod ojničnymi pánvami, či neboli prešúchané od pretáčania ojničných pániev?

4) Koľko ložísk má kľukový hriadeľ a na cca koľko by vyšla ich výmena?

Ďakujem a prosím o odpovede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 mauditt:

Já osobně bych věřil MB/VW s přiznáním "ojedinělých" problémů s nedostatečným dotažením některých ojničních šroubů (viz i zde citovaný Svět Motorů), než ještě dalším spekulacím o zadření ojničních ložisek event. zadření ložisek na klice.

Ad 4) Klika je uložena v 5 ti ložiscích, ale podle mě výměna ojnic, ojničních šroubů a ložisek na klice už ztrácí ekonomický smysl -  to už je více méně generálka motoru (navíc by se měla klika vzhledem k najetým km ještě přebrousit atd.) která nutně musí překročit cenu staršího ojetého funkčního motoru,,,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Zdravím všechny, chtěl bych se Vás zeptat, zda je tady někdo  kdo vi, jestli je to opravdu těmi šrouby nebo něčím jiným, klidně zprávu do sz, nebudu šířit dále. U nás ve firmě během posledního měsíce - 2 auta KO. Nevěřím, že je to ojedinělý případ (jedno 2007, druhé 2008 najeto do 170tkm). Mám i stejný typ motoru u auta doma, tak jestli se mám opravdu začít bát :kol-32: . Zajímá mě jestli u novějších aut je problém,ať už jakýkoliv vyřešen nebo o novějších autech se nepíše, protože ty km nemají najeté.

Editováno: , autor: M-a-r-e-k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na dieselpoweru nové poznatky nejsou. Je to tam to samé co tady. Kromě toho že tam jeden dělá větry s nějakým jiným případem zadřené ojnice na ložišku. Jiný případ...

 

Ty šrouby MUSÍ :) sakra stačit....

 

já ty vyměněné mám. Ale nevím, jestli je má cenu posílat. Mám mr 2007 a vypadají úplně normálně. Spíš by asi byla zajímavější 2008, kde se to projevuje víc.

 

Jinak výměna mě stála asi 1500 včetně šroubů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1500 kč v značkovom, alebo neznačkovom?

 

Ide mi o to, že keby to bolo v značkovom a predsa by ojnica vykukla, či by to nebola poľahčujúca okolnosť pri riešení prípadnej reklamácie či kulancie...

 

Nápad sideA je super, chcelo by to tie skrutky z prasknutých ojníc kuknúť... I keď otázkou je, či škodovka má teraz iného dodávateľa skrutiek ako vtedy a či terajšie sú lepšie.

 

Keď som sa v značkovom servise pýtal, čo by u nich stála výmena, povedali mi, že za 5 rokov sa nestretli s takýmto problémom (prasknutou ojnicou), že oni by to neriešili - neotvárať, keď to funguje (160tis.km). A nie je to malý servis, predali kopec OIIC. Zas je pravdou, že keď sa to niekomu stane na aute už mimo záruky, či to ide riešiť do značkového, alebo to dá "urobiť" súkromníkovi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebyl to autorizovaný servis.

Co jsem hledal předtím, tak hodně autorizovaných servisů mi napsalo, že se s tím nesetkalo. A pak zase několik že ano a že doporučují výměnu šroubů a pohledovou kontrolu.

 

Řekl bych, že když se to stane nějaké firemní flotile, tak to jde do servisu. Ale když normálnímu člověku, tak vymění motor. Dávat to do značkového, tak se prohne. Bohužel se to stává právě po tolika km, co už to mají většinou jen soukromé osoby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...