TomasT Vloženo 18. Duben 2013 Sdílet Vloženo 18. Duben 2013 Tak jsem ve středu (během dopoledne) absolvoval výměnu všech 8 ojničních šroubů v autorizovaném servisu. Možná mě to vůbec nemuselo potkat, ale vzhledem k tomu, že mám BXE (08/101.000 km), tak to za ten pocit klidu stálo... A je možné prosím napsat, v kterém autorizovaném servise jsi výměnu absolvoval a kolik to stálo? Myslím jen šrouby a práce spojená s jejich výměnou... Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mauditt Vloženo 19. Duben 2013 Sdílet Vloženo 19. Duben 2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mauditt Vloženo 1. Květen 2013 Sdílet Vloženo 1. Květen 2013 Všetky uvádzané Octavie II s rokom výroby 2008, kde vyletela ojnica:1) boli už po facelifte alebo pred ním ?2) motory boli na chlp rovnaké, či už išlo napr. 01/2008 alebo 11/2008 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Květen 2013 Sdílet Vloženo 1. Květen 2013 1) pred FL 2) kód motora BXE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 1. Květen 2013 Sdílet Vloženo 1. Květen 2013 No ono je jedno jestli je to před FL nebo FL. Důležité je že je to označení motoru BXE a to v letech 2007/2008. Tato vada se nevyskytuje jen na Škodě, ale i na AUDI a VW a taky BXE v letech 2007/2008, protože je to ten samí motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Květen 2013 Sdílet Vloženo 13. Květen 2013 ďalší kus do zbierky tohoto vlákna.. ...utrhnutý jeden šrób na ojnici -MR 2008 -BXE -najazdené cca 223tkm -válec č.4 -firma s CZ republiky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Květen 2013 Sdílet Vloženo 13. Květen 2013 Ufff,masakr... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 13. Květen 2013 Sdílet Vloženo 13. Květen 2013 No pěkny.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marthass Vloženo 14. Květen 2013 Sdílet Vloženo 14. Květen 2013 223 tisíc,to je slušnější. Ale i tak 2008 zase, hm... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapl Vloženo 14. Květen 2013 Sdílet Vloženo 14. Květen 2013 Takže i tímto info o možných problémech ojničních šroubů potvrzeno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M-a-r-e-k Vloženo 14. Květen 2013 Sdílet Vloženo 14. Květen 2013 (editace) Zdravím, tak přidávám další kousek. Minulý týden na dálnici vyskočila z motoru ojnice na 3 válci . Auto O2 FL (1.9 tdi bxe) do provozu 12/2008, najeto 150tkm, pravidelný značkový servis. Momentálně v servisu, uvidí se, zda se škodovka bude nějak podílet na opravě. Editováno: 14. Květen 2013, autor: M-a-r-e-k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. Květen 2013 Sdílet Vloženo 14. Květen 2013 síce ti to prajem (myslím to,že ti škodovka prispeje),ale skôr pochybujem..fotky nemáš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mauditt Vloženo 14. Květen 2013 Sdílet Vloženo 14. Květen 2013 1) Dajú sa odfotiť všetky šruby, či niektoré neboli natiahnuté? 2) Dá sa vybrať ložisko kľukovky, či nebolo-neboli zadreté v dôsledku zlého mazania? 3) Dá sa pozrieť a odfotiť miesto pod ojničnymi pánvami, či neboli prešúchané od pretáčania ojničných pániev? 4) Koľko ložísk má kľukový hriadeľ a na cca koľko by vyšla ich výmena? Ďakujem a prosím o odpovede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. Květen 2013 Sdílet Vloženo 14. Květen 2013 sa pýtaš teraz koho?? ...ak mňa,tak nie..vozidlo čaká na odťah do CZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mauditt Vloženo 14. Květen 2013 Sdílet Vloženo 14. Květen 2013 Pýtam sa všetkých čo to čítajú a vidia do toho trochu viac... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapl Vloženo 14. Květen 2013 Sdílet Vloženo 14. Květen 2013 2 mauditt: Já osobně bych věřil MB/VW s přiznáním "ojedinělých" problémů s nedostatečným dotažením některých ojničních šroubů (viz i zde citovaný Svět Motorů), než ještě dalším spekulacím o zadření ojničních ložisek event. zadření ložisek na klice. Ad 4) Klika je uložena v 5 ti ložiscích, ale podle mě výměna ojnic, ojničních šroubů a ložisek na klice už ztrácí ekonomický smysl - to už je více méně generálka motoru (navíc by se měla klika vzhledem k najetým km ještě přebrousit atd.) která nutně musí překročit cenu staršího ojetého funkčního motoru,,, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marthass Vloženo 20. Květen 2013 Sdílet Vloženo 20. Květen 2013 Nechal jsem preventivně vyměnit na svém 02/2007 BXE se 171 tisíci km vyměnit ty šrouby. Pohledová kontrola nevykázala nic závadného. Utažení i všechny šrouby byly naprosto v pořádku. Tak nevím no... Teď doufám, že ta výměna neudělala víc škody než užitku:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sisin Vloženo 28. Květen 2013 Sdílet Vloženo 28. Květen 2013 Kdo už nechal preventivně vyměnit šrouby z Ostravy a okolí dejte echo pro ostatní potencionální zájemce(strašpytle) jako já,ve kterém servise a kolik to celkem stálo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mima Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 Neviem pochopiť, ako je možné, že nedotiahnuté šrouby vydržia 4 roky a 150tis.km. Nejak mi to neide do hlavy. Pri tých tlakoch a počtoch pohyboch, prečo to neodíde hneď, ale až po toľkých rokoch? marthass -> cenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mauditt Vloženo 11. Červen 2013 Sdílet Vloženo 11. Červen 2013 nové poznatky: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=110100&postdays=0&postorder=asc&start=495 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M-a-r-e-k Vloženo 11. Červen 2013 Sdílet Vloženo 11. Červen 2013 (editace) Zdravím všechny, chtěl bych se Vás zeptat, zda je tady někdo kdo vi, jestli je to opravdu těmi šrouby nebo něčím jiným, klidně zprávu do sz, nebudu šířit dále. U nás ve firmě během posledního měsíce - 2 auta KO. Nevěřím, že je to ojedinělý případ (jedno 2007, druhé 2008 najeto do 170tkm). Mám i stejný typ motoru u auta doma, tak jestli se mám opravdu začít bát . Zajímá mě jestli u novějších aut je problém,ať už jakýkoliv vyřešen nebo o novějších autech se nepíše, protože ty km nemají najeté. Editováno: 11. Červen 2013, autor: M-a-r-e-k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sideA Vloženo 11. Červen 2013 Sdílet Vloženo 11. Červen 2013 Nemuzete nekdo dopravit ty preventivne vymenene srouby nebo ojnice do bratislavy? Mam moznost udelat na nich rontgen (jestli tam nejsou nejake vyrobne vady) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marthass Vloženo 13. Červen 2013 Sdílet Vloženo 13. Červen 2013 Na dieselpoweru nové poznatky nejsou. Je to tam to samé co tady. Kromě toho že tam jeden dělá větry s nějakým jiným případem zadřené ojnice na ložišku. Jiný případ... Ty šrouby MUSÍ sakra stačit.... já ty vyměněné mám. Ale nevím, jestli je má cenu posílat. Mám mr 2007 a vypadají úplně normálně. Spíš by asi byla zajímavější 2008, kde se to projevuje víc. Jinak výměna mě stála asi 1500 včetně šroubů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mima Vloženo 14. Červen 2013 Sdílet Vloženo 14. Červen 2013 1500 kč v značkovom, alebo neznačkovom? Ide mi o to, že keby to bolo v značkovom a predsa by ojnica vykukla, či by to nebola poľahčujúca okolnosť pri riešení prípadnej reklamácie či kulancie... Nápad sideA je super, chcelo by to tie skrutky z prasknutých ojníc kuknúť... I keď otázkou je, či škodovka má teraz iného dodávateľa skrutiek ako vtedy a či terajšie sú lepšie. Keď som sa v značkovom servise pýtal, čo by u nich stála výmena, povedali mi, že za 5 rokov sa nestretli s takýmto problémom (prasknutou ojnicou), že oni by to neriešili - neotvárať, keď to funguje (160tis.km). A nie je to malý servis, predali kopec OIIC. Zas je pravdou, že keď sa to niekomu stane na aute už mimo záruky, či to ide riešiť do značkového, alebo to dá "urobiť" súkromníkovi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marthass Vloženo 14. Červen 2013 Sdílet Vloženo 14. Červen 2013 Nebyl to autorizovaný servis. Co jsem hledal předtím, tak hodně autorizovaných servisů mi napsalo, že se s tím nesetkalo. A pak zase několik že ano a že doporučují výměnu šroubů a pohledovou kontrolu. Řekl bych, že když se to stane nějaké firemní flotile, tak to jde do servisu. Ale když normálnímu člověku, tak vymění motor. Dávat to do značkového, tak se prohne. Bohužel se to stává právě po tolika km, co už to mají většinou jen soukromé osoby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.