Demolischnmen Vloženo 16. Únor 2010 Sdílet Vloženo 16. Únor 2010 Zdarec tedka resim takovej problem jeste jsem se s tim nesetkal a ani jsem o tom neslysel tak zacnu tim ze fabka ma tak prumernou spotrebu 7.5l - 8.0 l a to jedu hodne slusne jinak to je jeste vice ale zarazi me to ze kdyz jedu kolem 2tis otacek tak mi klesne o trosicku teplota motoru kdyz motor vytacim pres 2500otc tak se teplota vrati do normalu a spotreba klesne nebo se mi apson zda hlavne pri nizsi teplote nema skoro zadny tah vaha vzduchu byla menena tak pred 30tis kilometry tedka ma uz nafrceno motor 260tis a porad jela dost slusne kort po psoledni investici rozvody nova vaha atd.. a resil tak nejak ten samy problem akorat ta teplota neklesala po vymene vsech veci spotrba kolem 5l tak kdyby mel nekdo nejaky rady tak bych byl rad vag mam v garazi chyby motoru to neukazuje zadne a hodnoty nejak neznam jak maj byt sparvne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Demolischnmen Vloženo 19. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 19. Únor 2010 ak stale pokracuju v hledani zavady uz jsem vymenil vahu vzduchu i ten agr ventil vsechno a stale se nejak nemuzu dostat aspon na tech 6litru i kdyz to je porad stale jste dost auto sjem mel pripojene na vag i behem jizdy ale porad tak nejak nic neukazuje spatneho nejake ty vykyvy tam jsou ale nic hrozneho.jeste me napadlo ze je trochu deravy vyfuk tak jesli to zapricinuje tohle ? dokonce jsem i zaslepil ten ventil co pisou na stranakch diesel power tak kdbyby mel nekdo nejaky rady tak sem s nima dikec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 19. Únor 2010 Sdílet Vloženo 19. Únor 2010 tak to zkus za jízdy nalogovat (skupiny 3,10,11 od 1500ot do 4500ot pod plným plynem) a hoď to na dieselpower, kde ti ten log borci rozeberou. taky můžeš ze srandy kouknout do skupiny 13 (vyrovnání volnoběhu) v jakém stavu jsou jednotlivé válce/vstřiky. hodnoty klidně napiš. a poslední otázka - spotřebu určuješ podle palubáku a nebo podle natankování do plné, ujetí nějaké trasy (nejlépe tak 400-500km) a opět dotankování do plné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Demolischnmen Vloženo 21. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. Únor 2010 No mel sjem to nalogovany u kamika a nic jsem nejak nezjistili zaslepil jsem egr ventil vymenil vzduchovy filtr probehli jsem cely sani vsechyn hadice atd.. ale spotreba se mi nedari dostat dolu ted to jezdi tak 6,5l podle palubaku ted jsem tankoval tak uvidim jaka mi vyjde skutecna spotreba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 22. Únor 2010 Sdílet Vloženo 22. Únor 2010 a jak to vypadá s hodnotama v tom bloku 13 na vagu? jinak mě ukazuje palubák dl. průměr cca 5,8 a na skutečnou spotřebu se můžeš kouknout v mém podpisu (4,9) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prema1 Vloženo 25. Únor 2010 Sdílet Vloženo 25. Únor 2010 Taky se mi spotřeba na PP neshoduje s realitou. Palubák ukazuje o cca 1,5l více. Možná na to má vliv to že když jedu hodně v klidu tak se mi vůbec nechce ohřát na 90 stupnu, vždycky to doleze kousek před, a tam se zastaví. Ale jak to tady čtu tak nejsem jedinej. A taky máte zvuk motoru truchu klapavější? když nastartuju máminou O II 1,9TDI tak má zvk jinej dunivější tvrdší, ta fábka zní proti tomu spíš jako šidítko :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.