Cjoctavian Vloženo 12. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 12. Květen 2011 (editace) Kratky uryvok z TESTU Jetty 1,2 TSI: "Počas jazdy sa teplota motorového oleja pohybovala v normálnych hraniciach, len z času na čas prekročila hodnotu 120 °C. V Octavii 1.6 MPI (75 kW/102 k) sa olej zohrieva na približne rovnaké teploty, pričom ho je v motore dokonca o liter viac. Pri pokojnom tempe mal v atmosférickej Octavii cca 90 - 95 °C, no pri vyslovene športovej jazde jeho teplota bez problémov stúpla až k 118 - 120 °C (teda podobne, ako pri 1.2 TSI). Nemyslím si preto, že by bol olej v motore 1.2 TSI extra preťažovaný (v motoroch 1.2 HTP sa vinou absencie chladiča oleja a nešťastnej konštrukcie olejových kanálov zohrieva na podstatne vyššie teploty)." Zaujimalo by ma, ci je to tak aj v Octavii 1,2 TSI, teda pokial niekomu ukazuje teplotu oleja Editováno: 12. Květen 2011, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Květen 2011 Sdílet Vloženo 12. Květen 2011 Cjo, jakou teplotu oleje to ukazuje tobě na 1.4 TSI? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 12. Květen 2011 Sdílet Vloženo 12. Květen 2011 ja len napisem moju skusenost z motora 1.9TDI: bezna jazda maxi dot ukazuje teplotu cca 87-92, jazda na dialnici cca 130 ukazuje 94-96, jazda na dialnici 160 ukazuje 107-111, odskusane niekolko krat, cize tie teploty u benzinu su fakt o dost vyssie, jednoznacne skratit interval vymeny oleja na max 15tis, lebo uz tych 107 je dost na olej, viem ze vtedy uz motor dostava dost zabrat ked ho drzim na 160km/h cca 500 km v kuse Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 12. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 12. Květen 2011 Cjo,jakou teplotu oleje to ukazuje tobě na 1.4 TSI? no bohuzial moj modelovy rok este nemal ukazovatel teploty oleja... Aka je vobec spravna (motoru vhodna) teplota oleja? Voda je tych priblizne 900, tak olej okolo 1000? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 12. Květen 2011 Sdílet Vloženo 12. Květen 2011 Olej v rozmezí 80 - 95°C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Květen 2011 Sdílet Vloženo 12. Květen 2011 no bohuzial moj modelovy rok este nemal ukazovatel teploty oleja... Aka je vobec spravna (motoru vhodna) teplota oleja? Voda je tych priblizne 900, tak olej okolo 1000? To je škoda, no uvidím příští týden, až si Octu vyzvednu u prodejce. Ta správná teplota by mě taky zajímala. Toto mi odpověděl kolega Maverick v sekci FII motor 1.2 TSI. Nicméně jsem teď poslal dotaz mailem do škodovky, tak uvidím co odpoví. K té vodě, někde jsem tady četl, že ten teploměr vlastně ukazuje pořád 90st., i když skutečná teplota může být o pár stupňů vyšší. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 12. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 12. Květen 2011 Dik za info Mozno naivna otazka - je mozne nakodovat, aby mi ukazovalo teplotu oleja? Ci je to aj vec ineho hardwaru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 12. Květen 2011 Sdílet Vloženo 12. Květen 2011 Pokud máš proměnlivý interval pro výměnu oleje, jakože asi jo, tak by tam čidlo teploty, pokud se nepletu, být mělo. Pak by to snad byla otázka dokódování, pokud to umí budíky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 13. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 13. Květen 2011 ano, mam 1,4 TSI s premenlivym intervalom. Uz je len otazne, ci to dokaze zobrazit (mam Ambiente - teda bez maxidotu)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 13. Květen 2011 Sdílet Vloženo 13. Květen 2011 Tak bez maxidotu asi ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 13. Květen 2011 Sdílet Vloženo 13. Květen 2011 ...bezna jazda maxi dot ukazuje teplotu cca 87-92, jazda na dialnici cca 130 ukazuje 94-96, jazda na dialnici 160 ukazuje 107-111, odskusane niekolko krat, cize tie teploty u benzinu su fakt o dost vyssie... No já nevim, mě u většího benzínového bratříčka s DSG dot ukazuje zhruba to co tobě, přes 110° se snad ani na dálnici (uvedeným stylem) nedostanu, možná při svižném výjezdu s plným autem do 1800 m. n. m. v Alpách, to si teplotu nepamatuju, ale poctivě jsem motor dochlazoval... ...je mozne nakodovat, aby mi ukazovalo teplotu oleja? Ci je to aj vec ineho hardwaru? Myslím, že se tu říkalo, že to bohužel nejde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dare Vloženo 13. Květen 2011 Sdílet Vloženo 13. Květen 2011 OII 1.2TSI teplota oleje 85-98°C a nabíhá ukrutně pomalu, hlavně v zimě klidně i 20km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Květen 2011 Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 no bohuzial moj modelovy rok este nemal ukazovatel teploty oleja... Aka je vobec spravna (motoru vhodna) teplota oleja? Voda je tych priblizne 900, tak olej okolo 1000? Dnes mi došla odpověď z Mladé Boleslavi: Vážený pane, dne 16.05.2011 jsme obdrželi Váš dotaz na teplotu motorového oleje. K Vašemu dotazu sdělujeme, že optimální provozní teplota oleje je výrobcem stanovena v rozmezí 90-110 stupňů. Podáváme Vám tuto informaci a přejeme Vám mnoho ujetých kilometrů s vozem značky Škoda. S pozdravem, Radka Mrázková | PST - Péče o zákazníka - Customer Care - Kundenbetreuung Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 17. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 17. Květen 2011 Vdaka za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 17. Květen 2011 Sdílet Vloženo 17. Květen 2011 eresa 12/2010 (2.0 tsi)-teplota v rozmezí 93-98°C (více se mi nepodařilo ani při trápení motoru), octa 03/2011 (1,4 tsi)- teplota až 109°C na dálnici v Itálii minulý týden (ale je to asi neobjektivní, má to cca 6000 km a ještě jsem to přepnul, když jsme podstatně zpomalili a asi to vyskočilo nahoru)-jinak se spíše podivuji na teplotou chladící kapaliny-jinak, nejde to ohřát resp. trvá to strašnou dobu a to je docela teplo, v zimě to bude hrůza. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 17. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 17. Květen 2011 teraz mi na zahriatie treba cca. 3-4 km, v zime aj dvojnasobok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek.mika Vloženo 6. Červen 2011 Sdílet Vloženo 6. Červen 2011 Tak kolik zvás už bylo na výměnu motoru místo oleje, prý ty slavné 1,2 TSI vůbec nic nevydrží. Kamarád už měnill dva. Jeden měl najeto 5000km a druhí 9000km. Tak hodně šťastných kilometrů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 6. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2011 tvoj kamarat by sa mal zamysliet, ci "nahodou" nebude chyba medzi volantom a sedackou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 6. Červen 2011 Sdílet Vloženo 6. Červen 2011 Proč to měnil hned 2x? Jak se pozná , že se má vyměnit olej tak brzy a rychle po sobě? To vždycky upustil, ochutnal, vyměnil? Já nevím, jen se ptám. Při známém "tupém" přístupu škodovky ke všem informacím bych věřil lecčemu, ale tohle se mizdá přitažené za vlasy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 6. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2011 on nemenil olej, ale MOTORY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grim334 Vloženo 6. Červen 2011 Sdílet Vloženo 6. Červen 2011 To by me zajimalo v jakem rezimu ty motory provozoval a co bylo pricinou vymeny. Odpalit dva agregaty v podstate v zabehu to uz je slusnej pocin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 6. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2011 jedine co mi napada, ze cely cas jazdil len na 1-ke a otacky az v obmadzovaci a k tomu natankovana 91-ka...alebo natankoval naftu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kominor Vloženo 6. Červen 2011 Sdílet Vloženo 6. Červen 2011 Já bych řekl, že ten jeho kamarád je spíš nějaký mechanik v servise. Jinak pokud ty dva motory odrovnal on sám po tak málo najetých km, tak by se spíš měl zamyslet on sám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek.mika Vloženo 6. Červen 2011 Sdílet Vloženo 6. Červen 2011 Tak pardon asi jsem se špatně vyjádřil on opravdu dělá mechanika v servisu. Tak se jen ptám jestli už má někdo najeto víc než např. 50000km? A je bez problémů. Protože když mají řemeny doživotní životnost tak kolik je ta životnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Červen 2011 Sdílet Vloženo 6. Červen 2011 Řemeny? To snad ani ne, 1.2 TSI má řetěz... 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.