Publikováno Květen 9, 200619 r nazdar... pred casom sa mi na fav. ´90, 136L neudrzali volnobezne otacky... prepajkoval som poistkovu skrinku a auto uz ide ako pred tim... ale teraz mi nefunguje klakson, výstražné svetlá, blikanie s dialkovími.. všetko ostatné ide bez problemov... skúšal som sa už na to pozriet, ale neviem... Vyznáte sa niekto v poistkovej skrinke? ktorá časť skrinky má nastarosti tie 3 veci čo mi nejdu.. alebo to moze byt rele? Diky
Květen 10, 200619 r Mohu naskenovat schema nebo někam na web (rapidshare.de) ulozit celou knihu v pdf. EDIT: tak jsem to udelal rovnou: http://rapidshare.de/files/20110907/Favorit_Mach.zip.html
Květen 18, 200619 r Gilles: Mel jsem podobny problemy na modelu 93, prepajeni a opravy ale pomahaly jen na chvili. Nakonec jsem koupil novou desku a od ty doby naprostej klid - za tech (sice nekrestanskych) 1300,- mi to ale stalo...
Červen 2, 200619 r taky sem mival facko a taky sem to Xkrat propajel ale vzdy to vydrželo jen chvíli jako maverickovi.
Červen 4, 200619 r odporucam kupit novu poistkovu skrinu .. ja som 2 roky riesil podobne problemy ... preletovavanie bolo o nicom .. a ked mi zacal iskrit poistkova skrinka tak som sa nas..l a kupil novu ... a kedze favorit .. tak chvilu som zase jazdil bez problemov ...chvilu ..
Prosinec 25, 200816 r nazdar...pred casom sa mi na fav. ´90, 136L neudrzali volnobezne otacky... prepajkoval som poistkovu skrinku a auto uz ide ako pred tim... ale teraz mi nefunguje klakson, výstražné svetlá, blikanie s dialkovími.. všetko ostatné ide bez problemov... skúšal som sa už na to pozriet, ale neviem... Vyznáte sa niekto v poistkovej skrinke? ktorá časť skrinky má nastarosti tie 3 veci čo mi nejdu.. alebo to moze byt rele? Diky Dobry den. Zadaval ste tento prispevok.... Mam na vas otazku taktiez mi blbne elektrika ako vam ked vymenim poistnu skrinku pomoze to? Vopred dakujem za odpoved s pozdravom Domino...
Prosinec 25, 200816 r No, prvni prispevek je vic nez 2,5 roku starej a autor se tu od 08/2006 neukazal. Pokud mate problemy s elektrikou podobneho razu jako je popsane vyse, jako prvni krok vymente pojistkovou skrinku / desku, rozhodne neudelate chybu. Je to znama bolest Favoritu a ja jsem si s tim uzil sve, viz. muj prispevek z 18.5.2006.
Prosinec 25, 200816 r Já bych řekl že stačí tu pojistkovku pořádně proletovat,bývají tam studeňáky. Taky sem to na formanovi dělal.
Prosinec 26, 200816 r Jak jsem psal vyse, ja to proletovaval nekolikrat, vzdycky to bylo na chvili. Nakonec jsem poridil novou desku a byl konecne klid.
Prosinec 26, 200816 r Jistě,možný je všechno,možná tam byla nějaká krpa,mě to stačilo proletovat a to sem to dělal ještě známé na jednom favoritu.Mě například nešlo na mým formanu vyhřívání zadního okna.
Prosinec 26, 200816 r No ja mel asi rozsahlejsi problem, obcas zkratovani blinkru a svetel, nakonec to vyvrcholilo totalnim kolapsem elektriky, vsechno zhaslo, motor neudrzel volnobeh, stalo se to v lednu, potme, za deste, v lese kousek od Jilemnice. To byla posledni kapka, druhej den jsem dojel pro novou desku.
Únor 4, 201213 r Mám ten samý problém. Neukazuje palubka,blinkry,benzín,teplota(nefungují-neukazují)... světla normálně svítí-i kontrolky na palubce. Když seženu desku(vyměním) tak bude po problému???
Únor 5, 201213 r To nemůže nikdo z tebou podaných informací říct na jisto. Nejdřív bych zkusil to proletování - a nejenom pojistkovky, ale i plošného spoje palubky. A koukat po spojích, mnohdy je na vývodu součástky prostrčeném deskou tak malé množství původní pájky, že novým ohřátím se původní vibracemi přelomený pidimůstek nejen nespojí, ale dokonce steče bokem a součástku pak s deskou nespojuje nic - je to důsledek pájení v obrácené poloze. Původní desky se totiž pájely "vlnou" = deska se součástkami zastrkanými do děr se v poloze "spoji dolů - součástkami nahoru" na speciálním zařízení protáhla těsně po hladině roztavené cínové pájky - a ta ulpěla na všem, co nebylo předtím pokryté tou zelenou barvou zespodu na desce, které se říká "nepájivá maska". Tedy na pájecích ploškách kolem děr pro součástky a na samotných vývodech součástek. A protože někdy se teplotu "vlny" nepodařilo udržet s náležitou přesností na potřebné hodnotě, byla pájka jednou méně a jindy více tekutá - výsledkem jsou bakule pájky na některých kusech desek a na jiných tenoučké šlupky pájky, jak téměř všechna z desky stekla. Když se pak takovou desku pokusí samo-domo opravář propájet v poloze "na zádech", tedy součástkami dolů, páječkou natavená pájka se odtrhne z vývodu a steče jen na pájecí plošku - do takového spoje je potřeba přidat další pájku, aby se vývod součástky znovu spolehlivě spojil s pájecí ploškou na desce. Množství je potřeba vyzkoušet - je to otázka cviku a praxe v pájení.
Únor 5, 201213 r jj. Díky. Přepájel jsem a zatím to vypadá že funguje vše tak jak má tak uvidím. Ještě mně dneska čeká termostat a pak už to snad bude v cajku....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.