Publikováno Březen 13, 201015 r Napadlo mě jestli by byl velký problém předělat fabii 1.4 TDi,51kw na 59 kw. Co by takové předělání obnášelo?Bylo by to jen o řídící jednotce ze silnější verze a výměněně za silnější spojku(přítlačák)? Díval jsem že použitá 59kw jednotka není nijak hrozivě drahá a spojku bych taky časem měnil,takže by to nemuselo být nikterak nákladné a snad i nějaký výkon navíc by šel poznat. Fabia 1.4 TDi 51kw/70 k při 4000 ot./min, 155/2200 Nm/min. zrychlení 15,8 u combi Fabia 1.4 TDi 59kw/80 k při 4000 ot./min, 195/2200 Nm/min. zrychlení 14,0 u combi Upraveno Březen 13, 201015 r od George77
Březen 13, 201015 r A co tak nacipovat ten motor? LINK: http://www.diesel-te...ni-diesel/skoda Upraveno Březen 13, 201015 r od PROCHY603
Březen 13, 201015 r Autor také by to šlo ,ale u mě by to byl možná časem druhý level,a pak z 59kw to jde výš .Zatím spíše jen to originální přečipování díval jsem se i tady http://www.bitpower.cz/index.php?module=tabulky&kategorie=Škoda Vznětové motory Motor................Výkon (kW/hp) Točivý moment (Nm/rpm) Bit Power (kW/hp/Nm) 1400 TDI PD......51/70...............155/1600........................65/88/201 1400 TDI PD......59/80...............195/2200........................77/105/253 Upraveno Březen 13, 201015 r od George77
Březen 14, 201015 r nechal bych tomu udělat jen čip. třeba u dieselpower se dostaneš na 70kW a 200Nm za relativně sloušnou cenu. u té 59kW verze se dostaneš na 77kW, což zas není takový rozdíl na to, aby jsi to nejdřív překopával na 59kW verzi a pak to ještě čipoval.
Březen 20, 201015 r kolik stojí chip u toho bit power? mám 1,4 TDI PD 59Kw a nemůžu to na jejich stránce nikde najít... jestli někdo víte tu info tak díky...
Březen 20, 201015 r Autor boobika:to máš pravdu rozdíl tam zrovna velký není,ale jak jsem říkal zatím mě jde jen o těch sériových 59KW.Měl jsem možnost jet s tímto silnějším motorem a hlavně rozjezd mi připadal daleko plynulejší.Proto se o to zajímám. starburst:Co jsem našel v jejich ceníku,tak by se měla cena chipu pohybovat takhle. Modifikace ř.j. - včetně všech přeplňovaných do 2400ccm..........9990,-kč Měření výkonu na válcové brzdě DynoStar................................1260,-kč Pozor ceny mají uvedeny bez 20% DPH
Březen 21, 201015 r boobika:to máš pravdu rozdíl tam zrovna velký není,ale jak jsem říkal zatím mě jde jen o těch sériových 59KW.Měl jsem možnost jet s tímto silnějším motorem a hlavně rozjezd mi připadal daleko plynulejší.Proto se o to zajímám. myslím, že u DP by jsi zklamaný nebyl. udělají ti to na míru a cena je 9,5t včetně brzdy před a po úpravě. každopádně je to tvoje volba.
Březen 21, 201015 r nesmysl překopávat motor z 55 na 59kw (za pár kw nesmyslný peníz)...jak napsal boobik, chip a máš vystaráno - navíc to bude určitě kultivovanější příjemnější na jízdu PS: myslím že u Diesel Power vědí co dělají
Duben 2, 201015 r boobika:to máš pravdu rozdíl tam zrovna velký není,ale jak jsem říkal zatím mě jde jen o těch sériových 59KW.Měl jsem možnost jet s tímto silnějším motorem a hlavně rozjezd mi připadal daleko plynulejší.Proto se o to zajímám. starburst:Co jsem našel v jejich ceníku,tak by se měla cena chipu pohybovat takhle. Modifikace ř.j. - včetně všech přeplňovaných do 2400ccm..........9990,-kč Měření výkonu na válcové brzdě DynoStar................................1260,-kč Pozor ceny mají uvedeny bez 20% DPH absolutne to neries polomotor je ten isty akurat je rozsiel vo vstrekoch a RJ daj chip a budes spokojny ......
Leden 3, 201114 r Rozdiel v tryskách nieje žiadny nakolko tryska pre 19 PD 74KW,77KW, a 14 PD 51KW a 59KW su podla katalogu nahradnych dielov kompaktibilne. Rozdiel je v turbe 14tdi 51KW a 55KW má zhodne,ale 59 KW je už ine. Dalej je rozdiel v spojke 14 TDI 51 KW má inu ako 55KW a59KW. RJ má odlišny softver. Mám znameho ktory do 14 TDI 51KW dá najnovši soft a elektronicky odblokuje ERG,potom je tam už spomenunych 77KW,no nastáva problem v pripade že je už slabšia spojka ktorá nedokáže preniest krutiaci moment.
Únor 26, 201114 r Dlouho jsem se rozmýšlel nad chipem, ale nakonec jsem rád že jsem do toho šel Konečně to auto jede Sice by šlo dát více výkonu, ale stačil mi decentní chip ... Velice dopoučuju všem co mají stále málo výkonu
Únor 27, 201114 r Myslím že jakákoliv předělávka mechaniky motoru je hodně špatná investice. Pokud jde o mne a asi 11 známých, byl jsem na Kladně, chvíli to tam trvá protože předělávají SW tak že si stahnou obsah RJ a ten teprve upravují, což podpořilo moji důvěru že to není nějaký univerzal SW který někdo nahraje někde na parkovišti. Nyní mají i vlastní brzdu, kde jde v případě zájmu a příplatku ověřit provedenou úpravu. Možno se přesvědčit o jejich nabídce na ,, http://www.chiptuning.cz/ ,, u mne a známých velká spokujenost jak s výkonem tak se spotřebou. Motor 1,4 PD 51Kw dělají až na 70Kw, což myslím je postačující vzhledem ke spojce a ostatním komponentům. Hodně zdaru při úpravách.
Červen 11, 201213 r Neviem ake bezia ceny, no napr.: Motor BNM najazdene cca 38 000 km, kompletne nastrojeny (altik, kompresor klimy, spojka, zotrvacnik, turbo, egr) cca 800 eur. Motor bez prislusenstva, teda bez kompresora, altiku, spojky, zotrvacnika cca 500 eur. Ked clovek pozrie, ze co su ludia schopni pytat za vstrekovac.... Myslim, ze to je super cena. Upraveno Červen 11, 201213 r od mastik
Únor 24, 201411 r Sice rozdil ve vykonu po chipech obou verzi neni tak velkej ale rozdil v kroutaku je znatelnej Kde po chipu slabsi verze ses nekde okolo 200 nm coz je seriova hodnota silnejsi verze a ta chipem vyleze treba na 270 nm
Únor 24, 201411 r Nečetl jsem všechny komentáře, ale není lepší si koupit 59kw a pak nachipovat? 59tka má už pár dílů odlišných od 51ky, což určitě víš, jsou tam poloosy s větším průměrem, takové co jsou na 2.0 z octavie kvuli krouťáku, masivnější vnitřní klouby, turbo s naklápěním lopatek a další... Jako určitě by to šlo předělat, ale....
Únor 26, 201411 r spíš by mě zajímalo jak by to jelo s variabilnim turbem.. maji ho myslim 59kw s dpf nebo A2
Únor 26, 201411 r jj dvojkova fabka s dpf uz mela vntale jel sem audinou a2 ta mela v zakladu uz 66kw a vnt a tahla krasne od spoda co se nam ani nezdajenze 59kw musi splnovat euro4 a ta 66kw by ho nesplnila ani s dpf proto se prestala vyrabetaz mi klekne turbo tak tam to vnt z audiny dam me nejaky emise netizi
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.