Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Letos budu měnit rozvody, a to jen pro jistotu, auto z bazaru... Rohodně měnit komplet rozvody, a vodní pumpu taky. Slyšel jsem, že se vodní pumpa nemusí měnit každých 120tis.hk, tzn, až za 240tis.km, pravda? Fabia 1.4 TDI 59kW.

Vloženo

Vodní pumpu bych vyměnil a to proto, že určitě budeš mít typ s plastovými lopatkami a to není zrovna to nejlepší, občas odchází - tudíž doporučuji výměnu, když to budeš dělat za pumpu s kovyma lopatkama

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Já mám MR 12/2006 a ve škodovce mi řekli, že se mění při 150 tkm, o letech nic neříkali (auto je samozřejmě staré skoro 6 let a má najeto 109 000 km) .. takže myslíte, že určitě vyměnit, jo?

Vloženo

Máš pravdu, opravdu mám BMV v kódu motoru, takže když jedu na další servisku ve 117 000 km, tak si mám připravit 11 000 kč na rozvody, jo? :X To je tedy moc pěkné :(

Vloženo

Proč 11 000,-???? No vlastně ty zase budeš trvat na servise jako u montáže tempomatu.Tak potom musíš platit.

Rozvody i s vodní pumpou bych koupil tady:

http://www.hanza-autodily.cz/motor-14-diesel/c-1946/

vodní pumpa cca 800,-

Když jsem u něj bral rozvody letos v březnu tak měl za podobnou cenu dokonce original Škoda.

No a mechanik cca 1500,-Kč za práci. Na synově Fabii s tímto motorem jsem dělal sám.

Vloženo (editace)

Tak pokud to clovek zvladne v garazi, tak se domluvim s kamaradem a necham to vymenit u nej, v tomhle problem nevidim. I ten olej si zacnu menit sam, je fakt, ze kdyz neni zaruka, tak to nema moc smysl uz davat do servisu.

Nastesti kamarad dela Fabie v servisu denne, takze s tim nebude mit problem, jen najit cas :D

Editováno: , autor: mc2uba
Vloženo

jojo kamarad co umi je k nmezaplaceni - to zatim nemam:) A tak oleje a podobny veci si taky delam sam, vyhoda je aspon v tom, ze mas jistotu ze cela napln je opravdu vymenena, u servisu nemas sanci si to overit!

Vloženo

Na Jarově kam jezdím s autem, tak to podle mě mění celé a podstivě. Protože mi dycky ukazují měrku oleje a je čistý, i po ujetí pár metrů, které s tím ujedou, páč s tím jezdí po servisu a autem přijíždí na předávací místo, kolikrát vidím, že najedou třeba i 5 km, což by už na promazání a zašpinění (pokud nevytáhli všechen olej) mělo stačit.

Vloženo

souhlas, taky si myslim, že po 5ti km nemůže být čistý.

Nikdy se vše nevypustí - souhlas - ale někdy, se nevypustí v servisu třeba polsední litřík:) - ten ušetřený pak vidno na Aukru třeba:) tak nějak. nemám s tím osobní zkušenost a taknechci vířit vodu. pic

Vloženo

Však neříkám, že je zas úplně průzračný, samozřejmě v tom motoru něco zůstane a nedá se to vypustit do poslední kapky, ale jako že tam nenechají třeba 1 litr starého oleje, ale třeba jen to, co opravdu je v motoru, plus loužička na dně :) jezdím tam už 4 roky a zatím motor šlape jako nový, když jsem si auto vyzvedl v autosalonu :) nemohu si stěžovat, teď mi už dávají i slevy na starší auto 4 let, takže furt dobrý :) ale rozvody tam nenechám dělat, pořád rozdíl 4000 kč u kámoše nebo 11 000 ve Škodovce je docela dost, kór, když teď budu kupovat auto pro mladou :D

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Libero: počkej, to mi chceš říct, že moje Fabča 12/2006 má výměnu rozvodů ve 150 000 km? Je pravda, že když jsem se na to poprvé ptal ve škodovce, tak mi taky řekli 150 000 km, ale podruhé už 120 000 km. Bohužel u mě padne spíš to, že auto je staré skoro 6 let a tím pádem by se to mělo udělat. Nepletu-li se?

Vloženo

len pre upresnenie,ty nemáš kód motora BMV,ale BNV (BMV neexistuje)...

teraz k rozvodom...mám doma 3 papiere zo škodovky (dokumenty)..

1, vydané v roku 07 sa píše to,čo som dal napísal v predchádzajúcom príspevku

2, vydané v roku 10 sa píše,že motoroch BNV výmena rozvodov každých 150t km od uvedenia do prevádzky

3, vydané v roku 11 sa opakuje to,ako v bode 2

takže sama škodovka to mení/aktualizuje....najlepšie by bolo zabehnúť do autorizáku a podľa VINka to zistiť....

takže v tvojom prípade (6 rokov) idem do komplet výmeny a máš pokoj ;)

Vloženo

Jestli jsem někde napsal kod motoru BMV, tak to byl překlep, samozřejmě mám BNV :)

Tak pokud se ve 3 spisech potvrzuje, že 150 000 km, tak to bude asi pravda. Nic méně, ty rozvody letos udělám. Jen mě uklidnilo to, že to nutně nemusím dělat do 120 000 km, že to můžu nechat třeba na 130 000 km :) 6 let jí bude v prosinci letošního roku :)

  • o 1 rok později...
Vloženo

Nazdar kluci, vcera jsem byl primo v Skodovce (v domneni: original je original) objednat vse potrebne na velky servis vcetne rozvodu:

 

sada opravarenska pro remen ozubeny s kladkou napinaci: 038 198 119 A

vodni cerpadlo s tesnenim: 045 121 011 HX

nastavec filtru s tesnenim: 071 115 562 C

vlozka vzduchoveho filtru: 6Q0 129 620

cistic paliva: 6Q0 127 401 F

 

zarazila me vodni pumpa 045 121 011 HX (1440,-Kc) ...podle slov prodejce nahradnich dilu se totiz jedna o repasovanou vodni pumpu ?! pricemz mou starou jim musim vratit, oni ji nasledne nekde v zavode repasuji a prodaji dalsimu zakaznikovi - v pripade ze jim stare vodni cerpadlo vratit nechci, budu muset doplatit (cca 1200,-Kc) nebo si rovnou objednat vodni cerpadlo s cislem dilu 045 121 011 H (2800,-Kc) u ktereho je podle me take vysoky predpoklad, ze je to repasovany dil !! Dale jsem se ptal na verzi lopatek, ale ani u 045 121 011 HX ani u 045 121 011 H mi prodejce nevedel odpovedet, jestli jsou plastove nebo kovove (na forech jsem se docetl, ze pry jsou lepsi ty s kovovymi lopatkami) 

 

Obracim se na Vas o pomoc, zda existuje i uplne nova original skodovacka verze (cislo dilu) vodni pumpy pro 1.4 TDi motor BNV na Fabii I r.v. 2007 ??

 

V originalni dily od Skody ztracim pomalu duveru a nejsem si naprosto jist, jestli nejsou i ostatni dily repas (napriklad i napinaci kladka v rozvodove sade 038 198 119 A) ...ten repas me natolik znechutit, ze me trapi i to zda jsou vsechny ostatni dily to nejlepsi co pro BNV motor je, nebo mi dali pouze nejake nahrady (druhovyroba, cina, atd) !!

 

Dekuji vam vsem a preji hezky den.

 

PS. nevite jaky je vyrobce ozubeneho rozvodoveho remene v sade 038 198 119 A ?

Vloženo

diki za odkaz PROCHY! Vim ze skodovka je predrazena - ale muj zasadni problem neni cena, ale kvalita dilu (proste chci jen novy, originalni skoda dil - zadnej repas, cinu, druhovyrobu, atd.)

Vloženo

No tak si objednej nový díl, v čem je problém? Kromě toho, že zaplatíš víc? Repasuje to škodovka a dává na to i záruku.

 

 

045 121 011 H (2800,-Kc) u ktereho je podle me take vysoky predpoklad, ze je to repasovany dil !!

Toto je nesmysl - repasovaný díl má vždy koncový index X.

Vloženo (editace)

problem Pawouku je v tom, ze i ten "novy dil" bez X konkretne 045 121 011 H bude repas !! Jediny rozdil je, ze pri objednani 045 121 011 H nemusis vracet stary dil (proto vyssi cena) a pri objednani 045 121 011 HX musis vratit strary dil (nizsi cena) ale cerpadlo jako soucastka je jedno a totez, je jedno zda je s X nebo bez X je to porad to same repasovane cerpadlo. Nerepasovany dil vodni pumpy zkratka neexistuje... nebo se pletu - a ma uplne jine cislo dilu, ktere ve skodovce neznaji ??!

Editováno: , autor: marrrek

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...