Publikováno Březen 15, 201015 r Ahoj mám problém s 1,4 16v 74kw 00 rok výroby a najeto 82 tisíc řešil jsem to se servisem, ale moc mi nepomohly - když jedu zničeho nic motor zhasne, ale hned naskočí a jede dál. Stává se to jak při malejch otáčkách tak při plným zátahu na diagnostice to píše závada sání zpětných spalyn, a v servisu mi řekly že když mi to zhasne tak si to motor přepočítá na vačkové hřídely a proto nezdechne. Nevim jestli to není v důsledku že mám olej na svíče ( to že je to pastou na ventilu vím proto až budu měnit rozvody tak to nechám uděla ) .Ale nevim co s tim prvním problémem a prosím o radu díky Martin
Březen 16, 201015 r Ahoj mám problém s 1,4 16v 74kw 00 rok .... Mas znajvacsou pravdepodobnostou zaneseny egr ventil, umna to pise chybu 16786. Snazil som sa to vycisti ale moc sa to nedalo rozobrat tak som tam len nastriekal cistic a zatial to funguje ako tak, ale obavam sa ze sa to bude musiet vycisti lepsie pripadne vymenit egr ventil. A suvisi to samozrejme s olejom mne to papkalo 5w-40 tak som presiel 10w-40 a spotreba klesla a zatial aj ventil este facha. Len neviem dokedy.
Červenec 15, 201015 r Take se pridam k danemu problemu. Jednou za 2 mesice mne to taky skubne. EGR vymnenen, vycisten vcetne potrubi a nic. Olej po prechodu z 10W40 na 5W40 min zere ale nic se nezmnenilo.
Září 6, 20223 r Dobrý den. Při jízdě se mi stane, že auto přestane reagovat na plyn a postupně klesají otáčky a auto zastaví. Když to chci zkusit znovu nastartovat, tak to jde, ale hned to znovu chcípne. Pokud ale startuji pod plným plynem, auto nastartuje a na volnoběh drží a během jízdy opět přestane reagovat na plyn. Již jsem vyměnil škrtící klapku, čerpadlo, svíčky, řídící jednotku a nevím, co by to ještě mohlo být
Září 6, 20223 r EGR bych určitě zkontroloval, dále sáni, pokud tam není nějaká netěsnost, a jak je na tom palivový filtr?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.