Přejít na obsah

Tak jsem jí konečně vyfotil....


Tompo

Doporučené příspěvky

Hele proč všichni píší, že když zvětšíme výkon tak musíme dát lepší brzdy. Dyt jde hlavně o hmotnost auta. Stejně bude jezdit stejně rychle jako před upravou výkonu akorád to auto bude rychlejc zrychlovat a k tomu lepší brzdy nepotřebuji.

Omyl pane, takovej priklad....zacne zrychlovat treba pri predjizdeni, ma to rychlejsi, tudiz pojede v urcitym momente i rychlejs, jenze ejhle, z vedlejsi mu tam vleze babca s rostim a diky vykonu motoru jede rychlejs nez by v ten moment jel normalne, a tak brzdi..... ;) no proste lepsi brzdy NIKDY nejsou na skodu (na Skodu sou dobry) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele proč všichni píší, že když zvětšíme výkon tak musíme dát lepší brzdy. Dyt jde hlavně o hmotnost auta. Stejně bude jezdit stejně rychle jako před upravou výkonu akorád to auto bude rychlejc zrychlovat a k tomu lepší brzdy nepotřebuji.

Omyl pane, takovej priklad....zacne zrychlovat treba pri predjizdeni, ma to rychlejsi, tudiz pojede v urcitym momente i rychlejs, jenze ejhle, z vedlejsi mu tam vleze babca s rostim a diky vykonu motoru jede rychlejs nez by v ten moment jel normalne, a tak brzdi..... ;) no proste lepsi brzdy NIKDY nejsou na skodu (na Skodu sou dobry) :)

No to samozřejmě, že lepšé brzdy nejsou na škodu. Jen bych to nevztahoval až tolik k tomu výkonu. No možná, když někdo bude chtíl jezdit jako prase myslím brzda plyn to se mu lepší brzdy hodí. Zvedne se ti maximálka třeba ale tou stejně nepojedeš. A abys ho předjel stejně budeš muset dosáhnout určité rychlosti a i když pojedeš třeba někdy rychlejc to auto je udělané tak aby z té rychlosti zastavilo. Při maximálce která se ti zvýšením výkonu zvětší ti už samozřejmě brzdy nemusí stačit. Já myslím že při zvýšení výkonu nemusíš mít bezpodmínečně lepší brzdy. Samozřejmě lepší brzdy jsou výhoda vždy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to samozřejmě, že lepšé brzdy nejsou na škodu. Jen bych to nevztahoval až tolik k tomu výkonu. No možná, když někdo bude chtíl jezdit jako prase myslím brzda plyn to se mu lepší brzdy hodí. Zvedne se ti maximálka třeba ale tou stejně nepojedeš. A abys ho předjel stejně budeš muset dosáhnout určité rychlosti a i když pojedeš třeba někdy rychlejc to auto je udělané tak aby z té rychlosti zastavilo. Při maximálce která se ti zvýšením výkonu zvětší ti už samozřejmě brzdy nemusí stačit. Já myslím že při zvýšení výkonu nemusíš mít bezpodmínečně lepší brzdy. Samozřejmě lepší brzdy jsou výhoda vždy

No pak v tom případě nechápu co Ti není jasný :huh: prostě větší výkon rovná se větší akcelerace tudíž jezdíš o to rychleji a uměrně tomu potřebuješ výkonější brzdy, aby jsi byl schopen adekvátně k tomu taky zpomalovat Samozřejmě je snaha dosáhnout ještě lepšího účinku - no ono je celkem rozdíl zastavit třeba ze 100 na 34,5 m a nebo na 54m

Víš jak se to říká: Co neubrzdíš to neukecáš B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to samozřejmě, že lepšé brzdy nejsou na škodu. Jen bych to nevztahoval až tolik k tomu výkonu. No možná, když někdo bude chtíl jezdit jako prase myslím brzda plyn to se mu lepší brzdy hodí. Zvedne se ti maximálka třeba ale tou stejně nepojedeš. A abys ho předjel stejně budeš muset dosáhnout určité rychlosti a i když pojedeš třeba někdy rychlejc to auto je udělané tak aby z té rychlosti zastavilo. Při maximálce která se ti zvýšením výkonu zvětší ti už samozřejmě brzdy nemusí stačit. Já myslím že při zvýšení výkonu nemusíš mít bezpodmínečně lepší brzdy. Samozřejmě lepší brzdy jsou výhoda vždy

No pak v tom případě nechápu co Ti není jasný :huh: prostě větší výkon rovná se větší akcelerace tudíž jezdíš o to rychleji a uměrně tomu potřebuješ výkonější brzdy, aby jsi byl schopen adekvátně k tomu taky zpomalovat Samozřejmě je snaha dosáhnout ještě lepšího účinku - no ono je celkem rozdíl zastavit třeba ze 100 na 34,5 m a nebo na 54m

Víš jak se to říká: Co neubrzdíš to neukecáš B)

A nekdy nerozchodis ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mate pravdu obaja, ja to chcem aj kôli vzhľadu a samozrejme aj učinnosti. Však to lepšie vyzerá, keď sú kotúče, ako bubny. A s tým výkonom uvidím čo sa bude dať robiť. Mam uz nabehaných 250 000km!!!

No neviem ci s tym co urobism, ked mas najazdenych skoro 300 000 :p

Ale podla mna mas Tie bubny menit zbytocne, radsej by som vrazil peniaze do slusneho poodvozku

post-24-1148325952.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Najskor chcem vyzor az je vidno, ze sa na tom nieco meni, a potom sa pojde do dosledkov. Ty si to dal tiez pekne dokopy!! :D

Ale mne to ide poriadne pomaly , zatial som na mrtvom bode, vo vsekom su prachy,

Ale ja nechcem neako moc tuningovat, vyzor mam uz skoro podla predstav a s motorom nechcem robit nicm iba ten podvozok-dat tam nieco s nastavitelnou vyskou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to samozřejmě, že lepšé brzdy nejsou na škodu. Jen bych to nevztahoval až tolik k tomu výkonu. No možná, když někdo bude chtíl jezdit jako prase myslím brzda plyn to se mu lepší brzdy hodí. Zvedne se ti maximálka třeba ale tou stejně nepojedeš. A abys ho předjel stejně budeš muset dosáhnout určité rychlosti a i když pojedeš třeba někdy rychlejc to auto je udělané tak aby z té rychlosti zastavilo. Při maximálce která se ti zvýšením výkonu zvětší ti už samozřejmě brzdy nemusí stačit. Já myslím že při zvýšení výkonu nemusíš mít bezpodmínečně lepší brzdy. Samozřejmě lepší brzdy jsou výhoda vždy

No pak v tom případě nechápu co Ti není jasný :huh: prostě větší výkon rovná se větší akcelerace tudíž jezdíš o to rychleji a uměrně tomu potřebuješ výkonější brzdy, aby jsi byl schopen adekvátně k tomu taky zpomalovat Samozřejmě je snaha dosáhnout ještě lepšího účinku - no ono je celkem rozdíl zastavit třeba ze 100 na 34,5 m a nebo na 54m

Víš jak se to říká: Co neubrzdíš to neukecáš B)

Není spíš brzdná dráha závislá více na adhezních podmínkách (kvalita pneu versus povrch)? Na co mě budou vzadu kotouče, když zrovna na Octavii dostatnu zadní kola do prokluzu - začne působit ABS- i s bubnovýma brzdama. Je fakt, že tam jsou jenom 205R15. A nebo je to jenom v síle nohy a stavu brzdové soustavy. Kotouče jsou určitě obrovskou výhodou při intenzivním "častém" brždění vzhledem k lepšímu chlazení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...