Přejít na obsah

Hučí podvozek


bigboban

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Když jsem se zbavil hluku při 130 (dotažením dveří), tak se objevila nová zrada. Dal jsem zimní pneu a při vytočení kol do rejdu, rozjedu nebo pomalé jízdě dokola něco zase hučí (jen pod plynem). Pročetl jsem různá fóra, ale nedopátral jsem se nějakého výsledku. Má s tím někdo zkušenosti? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Po 2 rokoch sa vraciam k teeme. Precital som od zaciatku po koniec. Huci mi cele auto, takze tu budu gumy, ale... na novych zimnych mi hucalo len od zadnej lavej strany. Vite mi poradit kvalitne loziska, prip. nejaku stranku? A co konkretne mam objednat, nasiel som rozne sady so srobami aj bez. Moze byt origilnal vyrobca SNR?

O2, 2007, 1,9tdi 4x4

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 rok později...

Ahoj chci si sám měnit ložiska kol za SKF https://imdily.cz/autodily/skoda/octavia-ii/1.9-tdi-77kw/zaveseni-napravy-vedeni-kol?productId=76833 a chci postupovat podle tohoto videa 

 akorát jak to on čistil šroubovákem tak ja bych to udělal důkladněji. Zajímá mě jestli má někdo nějaké špatné zkušenosti s výměnou ložisek? Popřípadě co se stalo. Asi mám největší obavy z nasazení kloubu, že se nepovede, abych nepoškodil ložisko při nasazování. Na  videu to vypadá snadně :D . O2 06 1.9TDi

Editováno: , autor: Detektor16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyndat kloub a potom nasadit lozisko a kloub je to nejmensi. Lozisko se ti tam samo krasne dotahne tema stoubama... Prvni past je povolit ten centralni sroub, druha past potom vyndat lozisko z tehlice. Mlatil jsem do toho snad hodinu. Jinak to ale neni spatna prace. Vsechno se to da v pohode zvladnou.

 

Zadni lozisko je vetsi past. Tam jde vsechno jako po masle, ale nakonec dotahnout centralni sroub na predepsany moment, to je praklicky temer nemozne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste jsem si vzpomnel, ze jsem mel mensi problem se sundanim kotoucu. Musel jsem do nich fakt hodne mlatit, ale prezily to. Pokud je budes muset za chvili menit, rozhodne bych je vymenil rovnou, samozrejme i s deskama. Ted to mas prakticky bez pridani jakekoli prace (jen musis zasunout pist do trmenu) a kdybych vedel, ze muzu bouchanim kladivem znicit lozisko i kotouc, delalo by se mi to lepe. :)

 

A jeste doplnim (mozna to znas, ale co kdyby), lozisko muzes zatizit az po dotazeni centralniho sroubu, jinak ho muzes znicit. Takze nejprve dobre dotahnout centralni sroub, potom nasadit kolo, spustit auto na zem a nakonec centralni sroub finalne dotahnout. Mozna se ti nejak povede to dotahnout s autem na heveru, mne to ale neslo. Jak psal petan76, mel jsem do kotouce zasunuty vrtak opreny o trmen a dotahoval jsem. Nez jsem se dostal na predepsane dotazeni, zacal se vrtak ohybat... To same pri povolovani, je lepsi si centralni sroub trochu povolit jeste nez je auto na heveru. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

No delal jsem to tak jak je to popsano v DP. Takze ten centralni sroub dotahnout na 200 Nm a potom jeste dotahnout o pul otacky. Toto samozrejme plati jen pro novy sroub, ktery bys rozhodne mel pouzit... Zbytek jsem asi delal od oka. Ten centralni sroub urcuje predpeti loziska. Pokud ho dotahnes moc, rozhodne to lozisku nepomuze. :kol-32: Momentovy klic mam nejaky za par stovek z Lidlu, tak je otazka, jak presny je. Ale urcite lepsi nez to delat ciste od oka. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 55 minutami, LucasCZE napsal:

No delal jsem to tak jak je to popsano v DP. Takze ten centralni sroub dotahnout na 200 Nm a potom jeste dotahnout o pul otacky. Toto samozrejme plati jen pro novy sroub, ktery bys rozhodne mel pouzit... Zbytek jsem asi delal od oka. Ten centralni sroub urcuje predpeti loziska. Pokud ho dotahnes moc, rozhodne to lozisku nepomuze. :kol-32: Momentovy klic mam nejaky za par stovek z Lidlu, tak je otazka, jak presny je. Ale urcite lepsi nez to delat ciste od oka. :D

Díky za odpověď,  tak koupím nějaký obyčejný :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 31. 5. 2018 na 11:35, LucasCZE napsal:

No delal jsem to tak jak je to popsano v DP. Takze ten centralni sroub dotahnout na 200 Nm a potom jeste dotahnout o pul otacky. Toto samozrejme plati jen pro novy sroub, ktery bys rozhodne mel pouzit... Zbytek jsem asi delal od oka. Ten centralni sroub urcuje predpeti loziska. Pokud ho dotahnes moc, rozhodne to lozisku nepomuze. :kol-32: Momentovy klic mam nejaky za par stovek z Lidlu, tak je otazka, jak presny je. Ale urcite lepsi nez to delat ciste od oka. :D

Díky za odpověď,  tak koupím nějaký obyčejný :D

 

V 31. 5. 2018 na 12:32, Detektor16 napsal:

Díky za odpověď,  tak koupím nějaký obyčejný :D

Tak sem dneska měnil ložiska všechno mi šlo celkem normálně až na ty 4 zadní šrouby, ktere nešly povolit tak sem všechny musel převrtat abych vytáhl staré ložiska. Jinak paráda :) Díky za rady;)

20180605_145302.jpg

20180605_162602.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Mám Škodu Octavii 2 1,2 TSI najeto 120 000 km . V poslední době při jízdě při rychlosti 80 km/h a vyšší a zařazeném rychlotním stupni a jízdě bez plynu např. z kopce se ozývá z přední části auta docela hlasité hučení. Mezitím jsem byl na garančce a špatný ložiska vyloučili. Od té doby hučení zesílilo. Nemáte někdo podobnou zkušenost?

Editováno: , autor: tommich
,
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...