Duben 18, 201015 r presne tak, predni mlhy na OI neoslnujou, tim jak jsou vysoko, tak se ve dne chovaji skoro jako klasicke potkavacky a v noci sem vetsinou rozsvecel, protoze mi chybi videt na budiky. long.michael: tak at slouzi bez problemu a kecu zdesim: to by nemelo, ty pridavne mu sviti automaticky po nastartovani stejne jako mlhy, pokud rozsvitis pak klasicke lampy, nebo v mlze mlhovky tak by ta pridavna svetla svitit nemela
Duben 18, 201015 r No tak jestli sem to dobře pochopil tak by ty přídavné světla neměla svítit jen jako denní světla ale to nějak udělat nejde jedině na vypínač no ale to je u oktavie docela problém tam dát někam do interieru vypínač to by se muselo sehnat asi přímo do palubky co sou vypínače.
Duben 18, 201015 r staqčí to zapojit ke hlavnímu spínači na pin č 6 tam je proud po zapnutí klíčku a po zapnutí světel to vypíná
Duben 18, 201015 r přední neoslňujou až tolik jako zadní už sem si všim, že určitý lidi rozsvítí na autě uplně všechno to moc nechápu co tim sledujou No to přesně mě rozčiluje.Ona je lehká mlha,že všichni svítí dálkovejma ale musí rozsvítit i mlhovky a to i zadní.
Duben 18, 201015 r propojil 6.pin s napajenim prednich mlhovek, takze po zapnuti klicu mu sviti mlhovky po zapnuti svetel zhasnout, to je dobry, ale jeste psal, ze nejaky dalsi svetla napojil na mlhovky, takze az zapne mlhovky vypinacem za mlhy, tak budou svitit i pridany svetla, tak aby mu to v mlze nevadilo nemusi tam davat zadny vypinac, staci vyuzit relatko a 6. pinu, jen musi natahnout drat z kabiny k ten svetylkum, aby je mohl zapnout s mlhovkama a take, aby mohl zapnout jen mlhovky ja osoben (zatim nemam xenony), tak svitim celyma svetlama, jestli sviti mlhovky, nebo tlumeny svetla, to uz neni zadna proudova uspora
Duben 20, 201015 r No tak to já sem to vyřešil jinak napojil sem ty přídavná světýlka co tam mám na mlhovky ale jen na přívodní kabel přímo k mlhovkám což neni problém je tam spojka to co jsem tam přidal jsou dení poziční světla ze 6 diodami mají prý vysokou svítivost ale moc vedne vidět nejsou.Takuvažuji otom je zapojit je místo k denímu svícení k nočnímu svícení mám dvoje jedny jedny v nárazníku místo mřížek a jeny pod přední maskou na nárazníku jako v garáži to vypadá velmi dobře ale na denním světle to neni skoro vidět.Tak co bych chtěl za 200kč za sadu.
Duben 21, 201015 r tam jde o to, že když svítíš mlhama vepředu svítí ti jenom mlhy (esvítí osvětlení spz, zadní světla, budíky, přístrojovka prostě nic) když svítíš světlama svítíš se vší parádou a tady už je uspora znát. Nedělá se to jen kvlu uspoře žárovek ale taky proto, že kždá žárovka má stanovenej určitej počet hodin než ti odejde do lovišť, takže tímto odchod oddálíš.
Duben 21, 201015 r a sakra a ze je to hodne znat ta uspora zadnou zarovku jsem jeste nemenil, krome tedy H4 v prednich svetlech, ktery odejdou tak jednou za rok, jednou za rok tedy zaplatim 300 kc za zarovky Osram NB nechapu reseni denniho sviceni v podobe nejakych cirkusackych svetylek na prednim narazniku pro lidi, kteri sviti normalne H4 neco jinyho je to jako reseni pro ty, co maji xenony
Duben 21, 201015 r jj, ve vetsine veci v aute jsou ledky, teda v manualnim ovladani vetraku, to uznavam, tam je zarovka a uz jsem ji 1x menil zadni svetla ani osvetleni spz nepraskla zadna tak uz je jedno jestli umre zarovka ve svetle, nebo v mlhovce v aute mam dobastlene rele, ktery privede + za prepinac tlumene/dalkove, napajim ho z 6.pinu a blokuju informaci o dobijeni svetla se mi rozsviti az po nastartovani, ma to i nevyhodu, kdyz chcipne na krizovatce motor, tak zhasnou svetla casem bych chtel xenony, tak pak to cely predelam
Červenec 6, 201015 r Ahoj, tak vám nějak nevím, proč řešíte toto neschválené zapojení na mlhovky, když to s sebou nese spoustu možných "ale" a problémů. Za prvé, jaká je úspora na mlhovce, když má stejný výkon jako potkávačky (55 W)? Já vím, nesvítí nic jiného, ale taková úspora to zase není. Za druhé, za takto upravená světla ti kdejaký policista může napálit pokutu, protože nejsou označena jako RL "running light" (čili světla pro denní svícení), no a za třetí bez homologační značky bych asi ani nezkoušel jít na technickou. No a když vezmu v potaz, že taková obyčejná, slušně vypadající (vysoce svítivé LED) sada světel dnes jde sehnat pod 1000,- Kč a napojení zvládne skoro každý... A to teď nemluvím jako teoretik, ale jako praktik. Úspora minimálně na palivu je hned znatelná, koneckonců těch 5 W co si vezmou ty LEDky dávají i parkovačky (které samozřejmě pri správném zapojení nesvítí) viditelnost i za hodně jasného slunečného dne je lepší než u klasických světel a žádný problémy s orgánama taky nemám. Jinak si do toho nenechte kecat, snažím se jen poradit
Duben 8, 201114 r a sakra a ze je to hodne znat ta uspora zadnou zarovku jsem jeste nemenil, krome tedy H4 v prednich svetlech, ktery odejdou tak jednou za rok, jednou za rok tedy zaplatim 300 kc za zarovky Osram NB nechapu reseni denniho sviceni v podobe nejakych cirkusackych svetylek na prednim narazniku pro lidi, kteri sviti normalne H4 neco jinyho je to jako reseni pro ty, co maji xenony to ano ,ale když jedeš v pruměru 10km tam a 10zpatky (denně) tak na dieslu si myslim brečí baterka.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.