Přejít na obsah

Celkové problémy s motorem


Brychtis

Doporučené příspěvky

Zdravim vás pánové. Mám Octavii 1.9TDi 81kW. To auto mám rád, dobře se s ním jezdí a jsem celkem spokojenej ale mám děsný problémy s motorem a už nevim co s ním. To že se tu píše o spotřebě kolem 4 litrů mi teda nejde do hlavy páč když jedu večer(to jedu hodně opatrně aby mě nenačechrala nějáká lesní zvěř) tak se dostanu k 5 litrům ale průměr mám pořád 5.8.

Ale to neřešim, chtěl bych v budoucnu chipovat.

Spíš mě zlobí něco s turbem. V prosinci mi praskla napínací kladka na řemenu u alternátoru, serva, ... o měsíc později praskla znova(reklamujou to na špatnej kus). O další měsíc se to zopakovalo (reklamujou znova a to ještě ani neuznali tu první :-) ) tak jsem si sehnal z vrakáče a ta zatim drží. Před 14 dnama mi vyskočila volnoběžka z alternátoru.

Během toho všeho ale zlobí turbo, auto když je studený tak se turbu moc nechtělo, mělo snahu i udusit motor. Dost to s autem cukalo a když jsem mu za teplýho motoru dal do pedálu tak při 160 se turbo vypne. Vyměnili jsme podtlakový čidlo a pořád stejný. Sehnal jsem si jiný turbo, to pro změnu do 2tisíc o táček netáhne a při 160 také odstaví.

Už jsem z toho fakt zoufalej, peněz mě to stálo mraky a výsledek nikde.

A to jsem ji chtěl trošku potinit, převlíct do RS :-(

post-15172-1270145685,3998_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,s tim turbem to se obcas stava,chtelo by to napichnout na Vag.Ale vetsinou to delaji zanesene lopatky v turbu a nebo pridrena regulace je to takova banka na turbu.Nejlepsi reseni je turbo ven a poradne vycistit.Jo a ze ti porat odchazeli ty napinaky na klinak tak to delala ta volnobezka :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jsem rád že aspoň s tou kladkou bude klid.

Mi jsme to turbo čistili, jáá pak teda musel odjet takže nevim co tam pak přesně vyváděli. Co je na to turbo nejlepší (myslím na to vyčištění)?

Myslíte že váha bzduchu by takhle zlobila? Na předešlí octavii mi odešla dvakrát ale chovalo se to jinak (turbo svištělo jak blbý a auto nemělo vůbec sílu).

Teď nemá sílu od volnoběhu do 2000 otáček a pak na cca 3600 mu dojde dech a odstaví se.

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tak to zkusim v servisu navrhnout. Ve škodovce mi doporučili ať si ještě zkusim vyměnit všecky ty čidla co řídijou turbo. Takže musim sehnat někoho kdo mi je půjčí na zkoušku.

Ale je mi fakt divný že to turbo začíná brát až od 2tis. otáček, že by to že je špinavý na to mělo vliv?

Jsem od Třebíče.

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...