Publikováno Duben 12, 201015 r zdravím páni, mám jeden problem s turbom, pri napr. 70, 80, 90, alebo hocijakéj rýchlosti ked udržiavam rýchlosť vôbec nepridávam ani neuberám len udržiavam, tak turbo vypne zapne v 2-3 sekundových intervaloch, ale ked je stupím tak zapne a ide vkuse, čo by to mohlo byť turbo som dnes vybral von, motor AGR 1.9 tdi rok 2000 predface, ventil tlaku N75 bol menený,aj váha vzduchu,
Duben 13, 201015 r Autor zatuhlý turbo takže ven a nechat zrepasovat dnes bolo celé von aj som ho celé rozobral nezdalo sa mi že by bolo vylágrované, vrtulky boli celé, ložísko oká, premazal som ho
Duben 13, 201015 r zatuhlý turbo takže ven a nechat zrepasovat Píše že má AGR ! To znamená "obtok" Chce to jak píše FUN , diag. za jízdy.
Květen 5, 201015 r Autor a mohli by to robiť aj vstrekovače? ,, ale keby bolo turbo zatuhle tak by neťahalo vobec nie ? ked jej stupím tak pekne zatisne do sedačky ide ako gula ale pri udržiavaní rýchlosti vypína a na neutrali ked držím volnobeh 2000 ot. tak ručička otáčiek zbehne na 1800 apotom na 2050 ale pomaly, a na tom turbe tá regulácia má matice s ktroými sa to dá regulovať nemože to byť to pohýbať s tým ?
Květen 6, 201015 r předpokládám, že když je turbo Ok, tak se nikdy nevypíná, ani při nízkých otáčkách. Zřejmě jen sníži otáčky, pak může v určitých okamžicích 1-2s být turbolag než mohutně zabere... no třeba na trojku,, která vyžene otáčky nahoru ten lag neni, ale třeba na pětku někdy bývá ikdyž už jsou otáčky nad 2000.... je to tak? Upraveno Květen 6, 201015 r od Martin Denosa
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.