Luďa Vloženo 15. Duben 2010 Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 Sem vkládejte co a po kolika km vá na tomhle motoru odešlo do věčných lovišť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Artigas Vloženo 2. Březen 2011 Sdílet Vloženo 2. Březen 2011 Tak pročítám příspěvky od majitelů motorizací 1.2 a hlava mi jde kolem. Doufám, že je to jen nafouklá bublina, že ten rozvodový řetěz, i ty ventily, že se jedná o jednotlivé závady, ne masovost. U motoru 1.4 se snad nic takového nekoná nebo je toto samé? Nikdy jsem jiné auto jak škodu nevlastnil, věřím v kvalitu těchto aut a doufám, že škodovka nikdy nepůjde cestou levných a nekvalitních součástek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarek95 Vloženo 2. Březen 2011 Sdílet Vloženo 2. Březen 2011 (editace) Na 90kW verzi jsem nic zásadního nečetl, ale na verzi 110 kW (ta má turbo+kompresor) bylo na forech VW (českých i německých) docela dost stížností. Jinak jako majitel zmiňované 1,2 TSI jsem v klidu - mám 4 letou záruku a k motoru se snažím chovat slušně (i olej jsem mu po 6 tis. vyměnil ). Jinak si vzpomínám, jaké šly zvěsti o 1,2 HTP - měl jsem ten motor 6 let a žádný problém se nekonal. Editováno: 2. Březen 2011, autor: jarek95 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
strycek_BOB Vloženo 2. Březen 2011 Sdílet Vloženo 2. Březen 2011 Moc to prožíváte Důkazy zvýšeném výskytu závad na motorech 1.2TSI nejsou žádné, všechno jsou to jenom bláboly - "Kámoš mi říkal." Já mám na jednadvojce nalítáno 18tisíc, olej jsem neměnil, motor drží a krásně si začíná sedat. Až se mi to podělá, tak budu první, kdo sem napíše... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renault Vloženo 19. Březen 2011 Sdílet Vloženo 19. Březen 2011 Sem vkládejte co a po kolika km vá na tomhle motoru odešlo do věčných lovišť Muj otec si zakoupil Yety 1.2. První dojmy byly velice pozitivní. Auto má asi 6 měsíců, najeto 7800 km a u auta totálně odešla spojka. Tak zavolal servis asistanc, auto si odvezli a pak přišla studená sprcha .volal škoda servis ,že kompletně shořela spojka a závadu neuznají na garanci.že si to způsobil sám stylem jízdy . Tak docela drahý svezení .Otci je 60 let a jezdí zhruba 40 let .Škodovce asi dochází kačky ,tak se z lidí snaží tahat peníze jak to jen jde. Tak auto je již opravené ta sranda stála 22 tis kč a jaště si nestyděli naůčtovat odtah.(kdž ptáčka lapají tak mu pěkně zpívají Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renault Vloženo 19. Březen 2011 Sdílet Vloženo 19. Březen 2011 Moc to prožíváte Důkazy zvýšeném výskytu závad na motorech 1.2TSI nejsou žádné, všechno jsou to jenom bláboly - "Kámoš mi říkal." Já mám na jednadvojce nalítáno 18tisíc, olej jsem neměnil, motor drží a krásně si začíná sedat. Až se mi to podělá, tak budu první, kdo sem napíše... Muj otec si zakoupil Yety 1.2. První dojmy byly velice pozitivní. Auto má asi 6 měsíců, najeto 7800 km a u auta totálně odešla spojka. Tak zavolal servis asistanc, auto si odvezli a pak přišla studená sprcha .volal škoda servis ,že kompletně shořela spojka a závadu neuznají na garanci.že si to způsobil sám stylem jízdy . Tak docela drahý svezení .Otci je 60 let a jezdí zhruba 40 let .Škodovce asi dochází kačky ,tak se z lidí snaží tahat peníze jak to jen jde. Tak auto je již opravené ta sranda stála 22 tis kč a jaště si nestyděli naůčtovat odtah.(kdž ptáčka lapají tak mu pěkně zpívají Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renault Vloženo 19. Březen 2011 Sdílet Vloženo 19. Březen 2011 Na 90kW verzi jsem nic zásadního nečetl, ale na verzi 110 kW (ta má turbo+kompresor) bylo na forech VW (českých i německých) docela dost stížností. Jinak jako majitel zmiňované 1,2 TSI jsem v klidu - mám 4 letou záruku a k motoru se snažím chovat slušně (i olej jsem mu po 6 tis. vyměnil ). Jinak si vzpomínám, jaké šly zvěsti o 1,2 HTP - měl jsem ten motor 6 let a žádný problém se nekonal. Muj otec si zakoupil Yety 1.2. První dojmy byly velice pozitivní. Auto má asi 6 měsíců, najeto 7800 km a u auta totálně odešla spojka. Tak zavolal servis asistanc, auto si odvezli a pak přišla studená sprcha .volal škoda servis ,že kompletně shořela spojka a závadu neuznají na garanci.že si to způsobil sám stylem jízdy . Tak docela drahý svezení .Otci je 60 let a jezdí zhruba 40 let .Škodovce asi dochází kačky ,tak se z lidí snaží tahat peníze jak to jen jde. Tak auto je již opravené ta sranda stála 22 tis kč a jaště si nestyděli naůčtovat odtah.(kdž ptáčka lapají tak mu pěkně zpívají Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 19. Březen 2011 Sdílet Vloženo 19. Březen 2011 Co takhle zkusit si stěžovat přimo ve škodovce . Pokud autu odejde spojka spojka do 10 tkm tak je asi někde chyba . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renault Vloženo 19. Březen 2011 Sdílet Vloženo 19. Březen 2011 Co takhle zkusit si stěžovat přimo ve škodovce . Pokud autu odejde spojka spojka do 10 tkm tak je asi někde chyba . To je také marné servis již psal hlášení a verdikt škoda auto Mladá Boleslav je že závada není na jejich straně ale na sraně řidiče. U auta se 7 tis km docela síla a u mě nepochopitelné.V životě bych si po této zkušenosti škodovku nekoupil.Nejlepší na tom je že u VW podobné případy také řešili však na rozdíl že se tato závada plně řešila vrámci garance. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mvc Vloženo 12. leden 2012 Sdílet Vloženo 12. leden 2012 našiel som videa, kde sú problémy retaz- hydraulický napínak. ale to je problém asi skupiny vw a ich bezúdržbových retazí - ich kvalita Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. leden 2012 Sdílet Vloženo 12. leden 2012 Tady je to ještě brutálnější: http://www.youtube.com/watch?v=a3tBTDoWqSQ&feature=related Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mvc Vloženo 12. leden 2012 Sdílet Vloženo 12. leden 2012 Je to asi problém extra zatažených motorovv, keď dostávajú riadne zabrať. Ale aj také HTP malo problémy z retazou, ale tam to skôr preskakovalo pre dlhý chod hydro napínaku a nekvalitných alebo LONG olejov, čo môže byť aj tu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Artigas Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 Auto celou noc venku, ráno -16°C. Při startování snad zařehtali svorně všichni koníci pod kapotou. Bylo to jen okamžik, snad vteřina, dvě, ale bylo. Odpoledne venku asi -9°C a normální zvuk při startování. Tak jen doufám, že to byla vina velkého mrazu, že to není začátek nějakého problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 Je to asi problém extra zatažených motorovv, keď dostávajú riadne zabrať. Ale aj také HTP malo problémy z retazou, ale tam to skôr preskakovalo pre dlhý chod hydro napínaku a nekvalitných alebo LONG olejov, čo môže byť aj tu... No to je ale skoro stejný případ jako u 1.2 TSI - mění se řetěz a napínák. Artigasi - nejspíš nestačil "ztuhlý olej" dostatečně rychle natlakovat napínák a řetěz zařehtal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 17. Březen 2012 Sdílet Vloženo 17. Březen 2012 (editace) No to je ale skoro stejný případ jako u 1.2 TSI - mění se řetěz a napínák. Artigasi - nejspíš nestačil "ztuhlý olej" dostatečně rychle natlakovat napínák a řetěz zařehtal. Toto mi 1,2 dělala jak za studena tak za teplého motoru,ale ke konci mé trpělivosti a netečnosti servisu až 30(!!!) vteřin. Je už 6000 po výměně tak uvidím. Editováno: 17. Březen 2012, autor: Jakub Nabel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FABTONY Vloženo 10. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2017 (editace) Ahojte,v 90000km mi byl měněn motor v MB,ale nikde jsem se nedozvěděl jestli celí,jako turbo a jiné věci,zajímá mne jestli se mění zkompletovaný či nikoliv,?díky za info Editováno: 10. Červenec 2017, autor: FABTONY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2017 a proč byl měněn? většinou se mění jen short (osazený blok - klika, ojnice, písty) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2017 Že by potkávačka? Mění se short motor - je to náhradní díl, viz odpověď kolegy Wittmanna. A jinak to musí být na tom motoru být vidět - turbo, alternátor atd. po najetí 90 tkm rozhodně nevydají jako nové. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.