xpitris Vloženo 22. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2010 Mne zase naopak pripada podvozek Superbu docela tvrdy. Taky mam 18" letni a na zimu 17" (zimni jsem jeste nezkousel). Nevite jestli v 3.6FSI je automaticky sportovni podvozek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
riba Vloženo 22. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2010 Nemá, je to příplatková položka. Podívej se do konfigurátoru Škodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hebis Vloženo 1. Červen 2012 Sdílet Vloženo 1. Červen 2012 Zdravím všechny znalé....mám dotázek a nechtělo se mi zakládat nové téma, tady v tom se to slovo už objevilo, tak ho položím tady:-) Začalo se mi zdát, že mi sup ( 2.0 103kw TDICR 2010, origo 17 Trifidy s origo gumama Pirelli) nějak víc a víc plave, hlavně na šikmých nerovnostech. Dneska, když jsem ho postavil do garáže na rovnou podlahu ( nedávno dělaná ) , tak zadní kola nejsou kolmo rovně k podlaze, ale vršek kola je víc jakoby dovnitř do karoserie. Před tím jsem si toho nikdy nevšiml a nevím jestli zadní kola u supa mají být kolmo k podkladu nebo ne a je tam asi nějaká závada ??? Kdyby mi někdo odpověděl, než zajedu do servísku, abych tam nevypadal jak b.....ček. Děkuji za reakci a upozorňuju, že nejsu v tomto profík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 1. Červen 2012 Sdílet Vloženo 1. Červen 2012 (editace) neznám presné hodnoty odklonu kolies , ale toto robievajú unavené silentbloky ramien , myslím tú plavnú jazdu , čo som menil na Supe po 150 000km tak sa to zlepšilo , boli to teda tie veľké silentbloky na predných ramenách Editováno: 2. Červen 2012, autor: surky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boumik Vloženo 3. Červen 2012 Sdílet Vloženo 3. Červen 2012 Tak kdy to tak čtu,jsem asi divnej Mám na svém 1,8TSI 7°DSG se sportovním podvozkem léto 17" Trifidy s Pirellkama a na zimu 16" plechy a Barum Polaris 3. Nějak jsem se po zimě zhýčkal a chtěl bych 16" i na léto, takže Trifidy půjdou do světa. Nechtěl by někdo? jeden disk je trochu škráblej-sjíždění z chodníku..na gumách je najeto cca 5000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 3. Červen 2012 Sdílet Vloženo 3. Červen 2012 Máme na Supu 18" a popravdě necitím, co do tvrdosti, tak velký rozdíl oproti OII na 15", přijde mi to možná ještě pohodlnější. Uvidím, jak se na to budu dívat až nasadím zimní 16". Každopádně na těch 18" to vypadá super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anthelmos Vloženo 4. Červen 2012 Sdílet Vloženo 4. Červen 2012 Mám na Supu taky 18" a přijde mi to úplně v pohodě. Na VW Golf VI se sportovním podvozkem jsou 16" a je to mnohem mnohem tvrdší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinPV Vloženo 3. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2012 Já měl pře koupí půjčeného SupaII 2.0 TDI CR 4X4 DSG sedan na 17" kolech 225/45r17 a nezdálo se mě to nijak tvrdé bylo to pohodlné na pohodu měkční než mám na Lexus IS 220d tam mám 225/45r17 předek a zadek 245/45r17 Teď čekám na SupaII v kombiku 2.0 RDI CR 4x4 DSG na 18" kolech tak jsem zvědavej jak příjde a neco nejdu určitě přidám i můj názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pooletr Vloženo 20. Září 2012 Sdílet Vloženo 20. Září 2012 Tak díky našim rozbitým cestám jsem se rozhodnul prodat své 18" Luxony a na příští sezonu si pořídím 17" Trifidy. Uvažoval jsem, že na ně šoupnu letní 205/50/17. Je to vůbec možné? V techničáku tento rozměr je jen u zimních pneu. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Menší kola než 17" na léto bych už nepřežil, ale zas mám strach že když přejdu z 225/40/18 na 225/45/17 tak moc komfortu nenahoním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pooletr Vloženo 20. Září 2012 Sdílet Vloženo 20. Září 2012 Ale jestli počítám dobře tak rozdíl ve výšce pneu mezi 225/40/18 a 225/45/17 je 1,125cm víc u 17" a rozdíl mezi 225/40/18 a 205/50/17 je 1,25cm což je +/- stejně. Takže by mě zajímalo jestli bude rozdíl v tvrdosti mezi 225/40/18 a 225/45/17? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinPV Vloženo 20. Září 2012 Sdílet Vloženo 20. Září 2012 No já mám ted léto 225/40 R18 Luxony a na zimu budu dávat 225/45 R17 tak ti pak dám vědět ale podle mě to nebude skoro vůbec poznat. Upřímě do 205/50 R17 Bych nešel za at.1 je to atip rozměr 225/45 r17 seženeš lepe a za lepší ceny at.2 na léto úzká guma = bude to hůř držet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pooletr Vloženo 21. Září 2012 Sdílet Vloženo 21. Září 2012 Těžko říct, co udělá 1cm gumy navíc. V mém okresu jsou cesty vážně tragické a na těch 18" mi to připadá, že to dost trpí. Na zimních 17" zažiješ určitě větší komfort, jelikož zimní guma je měkčí. Snad se najde někdo, kdo měl možnost srovnat změnu z letních 18" na 17".. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pooletr Vloženo 25. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2012 Tak Luxony šly do světa a teď tam mám 16" Spectrum na sjetých letních. Musím říct, že je to opravdu velký rozdíl. Komfort jízdy perfektní. Veškeré díry vyžehlí podvozek s lehkostí. Ty 18" byly na cesty v mém okresu opravdu tvrdé. A navíc spotřeba šla razantně dolů. Příští týden to nechám přezout na zimní Nokiany tak pak zas pisnu. BTW po zimě budu hodně uvažovat jestli koupit 17" nebo 16" na léto. Ten komfort jízdy je k nezaplacení! 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 25. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2012 Jsem zvědav na zimní 16" jaký to bude rozdíl proti letním 18". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pooletr Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 Spotřeba klesla o skoro 1,5 litru. Stejná trasa do práce (80% okrska, 20% město - většinou tempomat) na 18" průměr 8,5l teď na 16" 7l. V úterý jdu přezout na zimní, tak uvidím jak stoupne komfort a spotřeba.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pooletr Vloženo 30. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2012 Takže jízda na Nokian WR A3 205/55 R16 94H úžasná. Ticho, komfort...Nejde ani cítit, když přejedu koleje. Spotřebu porovnám až příští týden. Když pojedu do práce. Rozdíl v 18" letní a 16" zimní je markantní, ale zajímal by mne rozdíl v 18" letní a 17" letní. Nemá už někdo zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinPV Vloženo 3. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2012 Já mám letní Origo 18" 225/40 R18 ContinentalContiSportContact a na zimu jsem obul 17" 225/45 R17 Nokian WR A3 a rozdíl jsem moc nepocítil na příčnch nerovnostech je to měkčí ty přejezdy to ano ale na rovinu mě se to zdá pohodlné i na těch 18" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 4. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2012 Jsem přešel na 16", a je to sice trochu měkčí, tedy lépe to hladí nerovnosti, ale žádná velká změna. Asi to spíš poznám, jak dám zpátky 18". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pooletr Vloženo 4. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2012 Kurňa chlapi vy snad máte ve svém okolí jen dobré cesty? Na tom našem tankodromu je to poznat jak sviňa. Čím víc jezdím na těch zimních 16", tím víc si říkám, že dám 16" i na léto. Je to fakt nebe a dudy. Ten komfort v tuto chvíli u mě převyšuje nad estetikou! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 4. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2012 No až na pár úseku jsou všude, kde jezdím, cesty dobré bez děr, tak to asi bude i tím. Pohybuji se v okolí Ostravy, mezi F-M, Příborem občas Olomouc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pooletr Vloženo 5. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2012 Šťastný to člověk To já musím denně kličkovat a vybírat ty největší díry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpitris Vloženo 19. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2012 Taky muzu cerstve porovnavat rozdil mezi 18 a 17 po prezuti na zimni gumy. Samozrejme ze 17 jsou komfortnejsi, ale ten rozdil neni tak velky. Kdyz je vetsi dira, tak nepomuze nic. Razy od podvozku jsou proste velke. V pripade mensich der je ten rozdil vice citit. Letni i zimni mam Continentaly. Obecne mi prijde ze Superb ma tvrdy podvozek. Alespon ten muj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pooletr Vloženo 20. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2012 xpitris: ty máš sportovní podvozek? BTW jakou máš spotřebu s tím V6? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpitris Vloženo 21. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2012 ja si myslim ze sportovni podvozek nemam, ale jiste to nevim co se tyce spotreby tak ta se mi podle skutecneho dlouhodobeho mereni drzi pod 10 litru (70% dalnice) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kazimir80 Vloženo 28. Únor 2013 Sdílet Vloženo 28. Únor 2013 Zdravim chlapi, tak jsem prostudoval místní fóra a stále mně vrtá hlavou otázka letních kol na Superba2. Teď vlastním 17" Laurel, spokojenost. Laurely jsou ale jiná liga. Kdybych je chtěl koupit, jdou mi na mysli věci typu: - tvrdost podvozku proti 17", subjektivně jak moc vám to přijde/nepřijde tvrdý? PS: Nejezdím moc v ČR - spotřeba - liší se moc? - nájezd pneu - jak moc vydrží km - zkušenosti? a možná bokem, když vás kola omrzí, nebo máte nadbytek, jaký mátezkušenosti s inzercí při prodeji? Zatím jsem na českém webu postnul dvěkola a zatím nemám moc ohlas po 14 dnech = nikdo neodpověděl. nějaký update s odstupem času tohoto fóra? díky K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.