Wojnar Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 Klidně je dej i opískovat a pochromovat Samozřejmě, drátěný kartáč a vypalovací stříbřenka. Ale moc od toho nečekej. Za nějaký čas to bude zas stejné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 No opískovat a pochromovat...to by asi bylo dražší, zkusím pak ten kartáč se stříbřenkou Ale i tak je to asi tak trochu zbytečná práce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DCSpeedy Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 Wojnar: nn jen mi to prý kolem vývěvy vytěsnili nějakym silikonovym sajrajtem. Páni ve škodovce mi řekli, že by to jinak zdvojnásobilo cenu... Jako toho oleje se mi ztrácí o dost míň než před tim, nicméně to tam ale stejně pořád teče. Teď sem si musel u jednoho servicemana nechat vyměnit obě poloosy a řikal, že je schopnej to nějak přetěsnit z venku. Tak sem zvědavej, co mi nabídne. Znova nechat sundat hlavu se mi fakt nechce ! To to raději budu krmit olejem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 Počkej, vývěvou mám na mysli podtlakovou pumpu. K jejímu sundání a přetěsnění je třeba sundávat hlavu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 určite NIE!!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 No dyť! A pak, těsnit něco "jen kolem" je kravina. Už jsem si o těch odbornících udělal obrázek. Prostě sundat, vyměnit dichtung, popřípadě, když už není jiného zbytí, přetěsnit silikonem, ale na styčné ploše, a zpátky složit. To vše za předpokladu, že vývěva je to co myslím - podtlaková pumpa. Pokud někdo nazval vývěvou něco jiného, tak nevím. Nevím taky co jiného by za věvěvu mohlo být označeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rostišrot Vloženo 16. Květen 2012 Sdílet Vloženo 16. Květen 2012 Prosím autora, ať se ozve jak dopadl. Sice je už to nějaký pátek, ale určitě si bude pamatovat jak to řešil. Mám úplně stejný problém a už jsem bezradný. O1- 1.9tdi 81kW. Všude v prostoru sucho, ani známka mokra. Měrka oleje krasně černá, víčko čisté. Hadice k chladiči měkká, není natlakovaná. A voda stále uniká. Někdy nedolívám ani 2dny, někdy zase doleju a sotva vyjedu tak zase píská kontrolka...a dolívám znovu (vody neuniká moc...pokaždé doleju cca 2-3cm do nádobky). Nerad bych dělal těsněni pod hlavou zbytečně. Ještě jsem nezkusil vyměnit vičko expanzky, ale to se mi zdá jako malá naděje. Ostatně nevím proč já blb to nezkusil, máme doma ještě jednu oktávu 1.6 benzína, s kterou se moc nejezdí....takže zkusím na 1den vyměnit víčko a uvidíme. I když pochybuji....díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 17. Květen 2012 Sdílet Vloženo 17. Květen 2012 Kterého autora? Prvního postu? Tak ten to vyřešil tady. Později to pak už jen potvrdil. A vyřešil to stejně jak my tři co se tu poslednou dobou sešli se stejným problémem. Takže řešní úvodního problému tady je. Nejmíň čtyřikrát. Při otevřené expanzce čichni k vodě. Pokud ucítíš spaliny, je to jasné. Taky na víčku zespoda by měly být saze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rostišrot Vloženo 17. Květen 2012 Sdílet Vloženo 17. Květen 2012 Tak hoši, jsem vysmatý jak malé děcko :-D Nedával jsem tomu velkou naději, ale dal jsem na expanzku jiné víčko a po celém dni ježdění neubyla ani kapka, hladina stále stejná. Takže jsem se vyhnul těsnění hlavy. I tak díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robik5 Vloženo 18. Květen 2012 Sdílet Vloženo 18. Květen 2012 Nechval dne před večerem. Protáhni auto pořádně po dálnici pak uvidíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 20. Květen 2012 Sdílet Vloženo 20. Květen 2012 Rostišrot měl podobné příznaky jak my ostatní, až na to, že neměl "tvrdé" hadice. Třeba mu to fakt jen vytlačilo vlivem tepelné roztažnosti při zahřívání a tím, že ve víčku byl vadný přetlakový ventil a nemělo to snahu udržet i ten nejmenší přetlak. Takže malou šanci tomu dávám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rostišrot Vloženo 26. Květen 2012 Sdílet Vloženo 26. Květen 2012 Jak psal Robik5, Nechval dne před večerem...A taky to tak bylo. Nevím proč, ale s novým víčkem se voda neztrácela asi 2dny, teda nezdálo se mi okem a kontrolka chladící kapaliny se nerozsvítila ani jednou. Už se zdálo, že je víčkem vše vyřešeno a ok i když se mi to až nechtělo věřit. Ale po dvou dnech opět a zase to začalo, voda se ztrácela sice méně, ale ztrácela...tak jsem to zkusil prohnat pořádně a v tom se ztrácela ještě víc. Tak už mi nezbylo nic jiného, než auto poslat na přetěsnění hlavy. Ještě není hotové, bude v pondělí, tak uvidíme. Snad bude klid. Mám turbo po repasi, chip na 96kW a ještě ani pořádně nevím jak auto jede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adnots Vloženo 3. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2012 Tak jak Rostišrote, že by těsnění pod hlavou? Měls stejné příznaky jako tenkrát já. Už jsem tu psal, jak mi to dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jantarvočuch Vloženo 13. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2013 máš podfouklé těsnění pod hlavou a tlakuje ti to do vody,pokud budeš jezdit dál,tak s největší pravděpodobností budeš dělat i výparník topení a co víc je že se může zkroutit hlava a i prasknout... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
smreko Vloženo 22. Únor 2014 Sdílet Vloženo 22. Únor 2014 Zdravím, mám podobný problém, u mojej Octávie 1,9TDI 66kw, AGR, stráca sa mi voda z chladiaceho systému cez expanzni ventil nádobky, v krátkeh minulosti bol na vozidle vymenený chladič, vyrovnávacia nádobka + výčko, výmena termostatu (aj keď starý vo vriacej vode pekne otváral + kontrola teplotného čidla na chladičy a kontrola funkčnosti vetrákov kontrola vodnej pumpy ta je v poriadku nakoľko bola dávana nová pred 2,5 rokom s novimy rozvodamy, spolu s generálkou hlavy (vodítka, guferka, ventily, prebrus apod...) + nove tesnenia vrátane sktutiek hlavy, všekto je po G.O., samozrejme všetky postupy pri prácach boli dodržané, materialy neboli žiadna čína. Na vozidle jazdí môj otec teda 50-60km/hod občas keď to preženie 90 km/h, auto sa nevitača nad 2700otač./min. Preto mi je až neuveriteľné že po 2,5roku mám tento problém ako tu popisuje zakladateľ tohoto vlákna. Príznaky sú viac než jasné. Strácanie vody cez expanzni prepad vyrovnavaciej nádobky, natlakované hadice k chladiču vrátane nádobky, po štarte výrazny úbytok v nádobke po jej otvorení počas behu motora voda opäť trocha stúpne. Teplota motora je pekne na 90°C, mo prebehnutí motora v zaťaži (do kopca) stúpla voda na 95°C v tom čase som odskúšal hadice pripojene k chladiču a vrchná bola horuca a spodná studená a samozrejme tvrdé, taktiež kúrenie na voľnobehu nekúry (respektíve úplne slabučko) a pri vyšších otáčkach kúry už lepšie. Podobá sa to na zavzdušnený systém, ale ten ma octavia samo odvzdušňovací. Takže len informatívne ak by niekoho niečo ešte napadlo čo by to mohlo byť iné ako tesnenie pod hlavou tak nech sem dá svoj poznatok poprípade skúsenosť. Ak neprídem k inému záveru tak po výkende sa ide objednať tesnenie pod hlavu + skrutky a šup sa do práce. Vopred vďaka za námety a poznatky. Samozrejme ak odstránim poruchu tiež prispejem záverom ako sa to celé nakoniec podarilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomat1 Vloženo 23. Únor 2014 Sdílet Vloženo 23. Únor 2014 TAk ještě může být někde trhlinka v hlavě, nechal bych tu hlavu natlakovat, než dáš nový těsnění pod hlavu a pak taky bych tu hlavu srovnal, ne každý servis to dělá, ikdyž by měl při demontáži hlavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiKe22 Vloženo 3. Květen 2014 Sdílet Vloženo 3. Květen 2014 Zdravím. Tak já mám ted čerstvě po opravě těšnění hlavy. Předtím mi auto strašně dymilo bíle a smrdělo to. Prý šla voda rovnou přes výfuk ven Ted jsem dva dny jezdil v pohodě a dneska sednu,startnu,auto klepalo na volnoběh 10 vteřin,pak to koplo a chciplo. Pak byly 3 neuspěšné starty na 4 to chytlo. Dým je zpět a stav jak před opravou hlavy. Zítra to mám dovétz zpět k mechanikovi,tak sem zvědav co z toho vyleze. Že by toto dělalo těsnění? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.