Přejít na obsah

Uchycení RZ


rufis

Doporučené příspěvky

Já mám teda přišroubovanou značku vepředu i vzadu. Šrouby mi zasahují do číslic, ale bez problému, nikdo mi nic neřekl a když sem viděl novou FII, která měla taky RZ přišroubovanou a šrouby měla přímo skrz písmena a dělali jí to v autorizovaným servisu, tak bych řekl, že se to asi nějak neřeší. Teda pokud tě ten šroub nezaměňuje písmena nebo číslice, tak to neřeší...

Autorizovaný servis ještě není zárukou bezproblémovosti, však se to tu už 1000x omílalo..původní RZ jsem měl našroubovanou, a ne zrovna ideálně-černé šrouby s velkou hlavou v bílé ploše-a dělal to servis..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám teda přišroubovanou značku vepředu i vzadu. Šrouby mi zasahují do číslic, ale bez problému, nikdo mi nic neřekl a když sem viděl novou FII, která měla taky RZ přišroubovanou a šrouby měla přímo skrz písmena a dělali jí to v autorizovaným servisu, tak bych řekl, že se to asi nějak neřeší. Teda pokud tě ten šroub nezaměňuje písmena nebo číslice, tak to neřeší...

Autorizovaný servis ještě není zárukou bezproblémovosti, však se to tu už 1000x omílalo..původní RZ jsem měl našroubovanou, a ne zrovna ideálně-černé šrouby s velkou hlavou v bílé ploše-a dělal to servis..

To s tebou souhlasím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty origo díry jsou v podstatě skrz, zevnitř je takový nálitek, je to určené pro samořezky. Ty jsem nechtěl..navíc jsou moc od krajů,takže by ta značka na koncích odstávala. Tak jsem si rozměřil díry 3cm od kraje značky a skrz..Zevnitř se po otečení kapoty dá dát i podložka s matkou a klíček na utažení

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Do značky samozřejmě můžeš vyvrtat díry na upevňovací šrouby, ale nesmíš nijak omezit čitelnost značky, tzn. nevrtat do znaků nebo do jejich blízkosti. Samozřejmě je to bez námitek ze strany STK i PČR, naopak, pak ti značka určitě nevypadne z rozpraskaného plastového rámečku apod., což se často stává.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když dostaneš novou značku, tak k ní máš (alespoň já měl) přibalený návod k montáži (kam vrtat/nevrtat, čím přichytit, apod.).

...což jsem mu v kostce popsal (to pro případ, že třeba řeší značku, kterou už na autě má..v takovém případě nejspíš žádný útržek papíru s návodem uschovaný nemá)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ona nerezna, ale v závislosti na kvalitě té hliníkové slitiny může začít křehnout až se rozpadat (takovej hnusnej bílej prášek). Pokud se vám pak nějakej mamlas při parkování opře o značku, tak se ty šrouby můžou vytrhnout. Většinou se šrouby není problém, ale na jednom ze svých aut už jsem musel dávat velký podložky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud si pamatuji tak vyhláška říká , že že spz musí být řádně připevně (přišroubována, nanýtována) a nesmý být upevněna přes číslo nebo písmeno takže je jedno kam si navrtáte tu díru :palec2: jinak já ji mám nanýtovanou a vypadá to super :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vyhláška praví, že značka musí být připevněna tak, aby za běžného provozu nemohlo dojít k její ztrátě..před časem vypadla povinnost mít ji přišroubovanou nebo nýtovanou. Ten bílý prášek je podle mně důsledek elektrického článku, který se při přišroubování vytvoří dotykem dvou různých kovů (hliník a např. zinek). Já dal šroubky nerezové, tak uvidíme..zatím je to v pohodě, nic nekřehne. Ten rozpad je hodně vidět u starých náklaďáků, které mají hliníkové značky (nemluvím o úplně starých ocelových, které klasicky reznou :)). Tam se k vytvořenému článku přidává ještě působení klasického proudu, protože často jsou zde značky připevněné na kovových konzolách blatníků apod., takže tam je elektrický článek jak se patří.

Jinak zpátky k tématu..stačí dva šroubky do krajů a jak jsem psal, nevrtat do znaků a jejich blízkosti..pak je všechno OK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si dal jako šroubky klasické s imbusovou hlavou..nerezové a na ně jsem sehnal bílé a modré gumové čepičky (značku mám vpředu přidělanou hodně v krajích). Normálně si to rozměř a pak si udělej důlčíkem značku..a začni slabým vrtáčkem, ze strany fólie. Jako finální nedělej průměr o moc větší, je to plech, takže tam ten šroubek v pohodě dostaneš. Jen plech se vrtá blbě (má tendenci dělat šišatou díru, pokud vrtáš klasickým vrtákem..ale není to zas tak hrozný). vrtáky beru po malých rozdílech až do finálního průměru, kraj pak není tak otřepený.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si dal jako šroubky klasické s imbusovou hlavou..nerezové a na ně jsem sehnal bílé a modré gumové čepičky (značku mám vpředu přidělanou hodně v krajích). Normálně si to rozměř a pak si udělej důlčíkem značku..a začni slabým vrtáčkem, ze strany fólie. Jako finální nedělej průměr o moc větší, je to plech, takže tam ten šroubek v pohodě dostaneš. Jen plech se vrtá blbě (má tendenci dělat šišatou díru, pokud vrtáš klasickým vrtákem..ale není to zas tak hrozný). vrtáky beru po malých rozdílech až do finálního průměru, kraj pak není tak otřepený.

OK :palec2: , dík, zítra na to vlítnu. Snad si nepůjdu pro nový RZ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jedině přilepit :palec2: , žádné vrtání

Přesně, jak píše JaKr: žádné děrování/šroubování.. Chce to celý plastový černý rámeček pečlivě vyčistit,

vysušit, do něj poté vmáčknout transparentní silikon (po celé šířce RZ) a registrační značku pěkně natlačit zpět

za ty plastové zobáčky.. Poté Vám ji již nikdo nezcizí! :palec2:

Můj zážitek z Prahy - tak 2,5 roku zpět: přijeli borci prý také v Octavii (viděl soused) vyskákali dva, každý se vrhnul na jednu značku

a za minutu odjížděli.. Takže hned na Policii vše nahlásit a na úřadě zaplatit nové (800,-)

Za týden mi volal vyšetřovatel, že mé značky už mají: vykradála se s jejich pomocí benzinová čerpadla (!) :aggressive:

Editováno: , autor: Petr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výměna značek stojí 450,- . Jinak v případě značky přilepené k rámečku..slabé místo bych viděl ve šroubcích, kterými je přidělán samotná držák k autu..určitě hůř se bere znaška přímo přišroubovaná k auto, ta se chytá rozhodně hůř, než odstávající plastový držák, za který stačí vzít a láme se

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výměna značek stojí 450,- . Jinak v případě značky přilepené k rámečku..slabé místo bych viděl ve šroubcích, kterými je přidělán samotná držák k autu..určitě hůř se bere znaška přímo přišroubovaná k auto, ta se chytá rozhodně hůř, než odstávající plastový držák, za který stačí vzít a láme se

jelikož nemám rád plastové držáky :) , tak to jde i bez nich,

dva roky a 120tis km, dvě zimy :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...