Přejít na obsah

Škubání motoru po startu


vitezslav2

Doporučené příspěvky

Tak jsem z Ustí, Lípa je za rohem, jedine ze bych si s rodinou udelal vylet :-) a pooladime to. Jinak nevim teda, radeji se do toho stelovat nebudu

On to fakt není problém.Ale musím z vlastní skušenosti říct,že špinavá vs. čistá = žádný rozdíl.

Jo a sportovče,zásuvku na kabel najdeš vlevo pod volantem co je vyklápěcí přihrádka,tak tu opatrně vyklop ještě ví,bacha je tam zajišťovací zobáček,a za ní je zásuvka na kabel.

Editováno: , autor: Albín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klapku mam vycistenu a nastavenu komplet (leskne sa ako psovi gule) ..... a taktiez sitko v cerpadle je uplne ciste ...... motor skube dalej ..... neviem co s tym ..... r.j. motora?

Nevíte někdo jaké je to číslo torxu na té klapce?Díky.Zítra jdu na čistit.

Editováno: , autor: vitezslav2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějak si lámu hlavu,jak tam patří spátky to těsnění.Zapoměl jsem si to vyfotit.Nemáte někdo nějaký nákres?Díky :help:

Tak jsem to dal dohromady (byla docela zas....),akorát jsem měl problém s dotažením.Pořád mi připadalo jako že by to ještě kousek šlo,ale měl jsem strach,abych to v tom hliníku neurval.Měl jsem torx na ráčně...

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jsem to neprojížděl.Udělal jsem akorát základní nastavení,a vyskoušel jstli jde nastartovat.Nejdříve mi to při nastavení nešlo a hlásilo ,,CHYBA".Po několika skoušení to najednou šlo.Ale nevím,jestli jsem ji dost dotáhl.

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem dnes tím sprejem vycistil klapku, vubec jsem na ni nemusel sahat. Nastrikal jsem tam asi čtvrtku spreje a je to parádní, jen co jsme striknul poprve tak byo hned videt jak jde ta spína sama dolu, výsledek taky dobrej, uz se to nedusi a rozjezdy taky dobry, spokojenost. Stálo me to 100Kč a sundání plastu nad klapkou. Paráda.

SPrej tu: http://nahradnidily.cz247.cz/zbozi/cistic-karburatoru-400ml-ac-t10100/966844/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevzdal som to, ale bol som na dovolenke a len vcera som sa vratil ....... v kazdom pripade, som zistil po otvoreni veka ventilov, ze je tam riadny nanos oleja a to sa mi vobec nepaci ........ budem menit hlavu a taktiez zdvihatka, kedze predosly majitel pravdepodobne zanedbaval vymenu oleja ....... uvidim ako sa to zmeni ....

Inak, ta nadobka je cistucka ako nova ..... nie je tam ani naznak oleja alebo podobne ......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem dnes tím sprejem vycistil klapku, vubec jsem na ni nemusel sahat. Nastrikal jsem tam asi čtvrtku spreje a je to parádní, jen co jsme striknul poprve tak byo hned videt jak jde ta spína sama dolu, výsledek taky dobrej, uz se to nedusi a rozjezdy taky dobry, spokojenost. Stálo me to 100Kč a sundání plastu nad klapkou. Paráda.

SPrej tu: http://nahradnidily.cz247.cz/zbozi/cistic-karburatoru-400ml-ac-t10100/966844/

Diky za radu!!! Mam fabii 1.4mpi z 2000, po startu se mi holka vzdy po prvnich peti metrech pridusila, pak to rozdejchala a jela. Vystirkal jsem klapku sprejem na cisteni karburatoru jak si radil a mel bys videt ten odpich od domu. Predtim dva tri priskoky nez se rozjela a ted, vyleti jak raketa. To cisteni s vyjmutim klapky a vymenou tesneni je zbytecne slozite. S tim sprejem to byla prace na 5 minut.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj,

mám něco podobného, motor škubne při rozjezdu, nechce se jako rozjet.

Ale pouze v případě že na to svítí sluníčko.......Zkrátka jakmile je pařák, auto sojí na sluníčku tak k se to nechce rozjet. dvakrát si to cukne, musím víc plynovat a pak ok, další starty během dne ok.

VAG nic, FAb I 1.4MPI 50kW

díky za názory a postřehy

Zdar zajímalo by mě jak si to vyřešil mě to dělá to samé a to už jsem zkoušel plno věcí....za zimy ok starty tak i jízda ale jak je teplo nebo na to svítí sluníčko tak chytne hned ale jako by se tam dostávalo špatné množství paliva chvíli jako by se to dusilo a pak chvíli cuká na 2 a pak ok...Nevíte někdo čím by to mohlo být?Měněno čidlo teploty chladící kapaliny,palivový filtr,svíčky,lambda a dělá to furt stále....říkám si jestli to nedělají zapalovací cívky ale to by snad dělali furt ne za tepla.....,a nebo snímač nasávaného vzduchu....

Děkuji za každou radu

1.4 mpi 44 kw r.v.2000 najeto 101 000 po rozvodech

Editováno: , autor: Fabia2000
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

četl jsem že pomuze sprej na čisteni karburatoru a klapuk, tak to vyzkousim, nemusis to demontovat.

zkoušel nekdo?

zde: http://nahradnidily.cz247.cz/zbozi/cistic-karburatoru-400ml-ac-t10100/966844/

Za 99,- jsem koupil sprej na čištění karburátoru,odmaštování brzd...atd,můžu říct že je to mnohem lepší než vyčíštění pouhým hadrem....rychle to schne a pořádně odmaštuje....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes tím sprejem vycistil klapku, vubec jsem na ni nemusel sahat. Nastrikal jsem tam asi čtvrtku spreje a je to parádní, jen co jsme striknul poprve tak byo hned videt jak jde ta spína sama dolu, výsledek taky dobrej, uz se to nedusi a rozjezdy taky dobry, spokojenost. Stálo me to 100Kč a sundání plastu nad klapkou. Paráda.

SPrej tu: http://nahradnidily.cz247.cz/zbozi/cistic-karburatoru-400ml-ac-t10100/966844/

[/quote

Klapku sundat musíš pač ten bordel ti pak steče do sání.....a až nastartuješ tak ti to tam půjde zas já to komplet vystříkal mimo a pak ještě vystříkal tu komoru pod klapkou a pořádně vyčistil a určitě je to znát ale když se to čístí musí se to i nastavit vagem jinak bude klapka rozladěna

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Diky za radu!!! Mam fabii 1.4mpi z 2000, po startu se mi holka vzdy po prvnich peti metrech pridusila, pak to rozdejchala a jela. Vystirkal jsem klapku sprejem na cisteni karburatoru jak si radil a mel bys videt ten odpich od domu. Predtim dva tri priskoky nez se rozjela a ted, vyleti jak raketa. To cisteni s vyjmutim klapky a vymenou tesneni je zbytecne slozite. S tim sprejem to byla prace na 5 minut.

[/quote

Mě to dělal výfuk dával jsem novej střední i zadní díl a mezi sponama to ucházelo takže když jsem nastartoval tak to samé přidusilo a pak už ok.....vyřešeno zalepeno speciálním tmelem a už je po problému.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 rok později...

mal som rovnaky problem,studeny motor prvy rozbeh mal som co robit aby nezdochol a cukal asi 1 min.vymenil som cidlo teploty,vycistil klapku,vymenil tesnenie na sani,palivovy filter ,sviecky nic nepomohlo. dnes som vymenil snimac otacok vacky/k.c. 047907601 u mpi 50kw pri olejovom filtry/a vsetko v poriadku

Editováno: , autor: zdeno20
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...