Přejít na obsah

Sportovecs

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Sportovecs

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Mam problem..Asi pred 3 mesici mi zaclo pri toceni volantem bouchat neco ,,pod nohama,, Nejedna se o jednu ranu..ale kdyz pomalu tocim zleva doprava ( i zprava doleva ) , je to rana za ranou (cca treba 10 ve stejnych intervalech pri stejnem intervalu toceni volantem). V servsisu mi rekli ze je to asi uloženi tlumocu a cena kolem 3000,- s praci. Zeptal sem se co se stane,pokud to nebudu resit ..tak pry jen pujde cim dal hur tocit volantem..No neresil sem to a po 14 dnech to samo od sebe prestalo..2 mesice bez problemu a dneska se to ozvalo zase ale 2x vetsi intenzita. Pokud je to zminene ulozeni tlumicu...je mozne ze se to 2 mesice vubec neprojevovalo?..Mate nekdo tip co to asi tak muze byt? Diagnostika O chyb,je to proste mechanicka zavada..V pondeli mam ject do autorizovaneho servisu,tak nechci nalatet...pokud mate nekdo tip co to muze byt,tak sem s tim,at tam nevypadam jako naprostej laik.. Diky moc za rychlou pomoc. Edit : Tak vyreseno...bylo to ulozeni tlumicu a v EuroCaru - 2100,- s prací a mam klid.
  2. Mě to pípá vždy u dojezdu 65 nebo 60km..jindy ne..To mi chcete rict ze to pipne,ja tam mam na dojezdu 60km ale ujedu klidne 90km?
  3. Jen pro srovnani : mam 1.Mpi 44KW r.2002 a ted v zime jezdim : Kladno > Motol cca 7.5l ..Motol > Kladno 8.0.. ted jak neni snih a namzly okna,tak nastartuju a hned jedu. Pri skrabani okynek se mi cesta do motola vysivhla o litr vic na 8.5.. Dneska se mi dokonce podarila cesta Bohnice > Kladno ( pres centrum ) za 7.1 litru..Se spotrebou nemam problem...spis s vykonem.. i po čipování na 51Kw sem nepoznal zadny rozdil ve vykonu. Diagnostika ukazala v motoru 0 chyb..tak nevim cim to..ale na rovine mi to vic jak 130km neda..Takze jezdim za malo (podle me)ale vykona na hovno a noha na podlaze.
  4. Tyve...co bych za to dal... Mozna se pohybujes cca podobne jako ja .... Jedu Kladno > Vypich... cca 6.7l/100km...na dalnici najizdim s tim,ze mam cca 5.5 prumer.. po dalnici cca 130km za hodinu.. A cesta Vypich > Kladno je cca za 8.5 litru.. Je to normalni?..podle knizky jo..ale stejne..kdyz vidim za kolik jezdis ty... A mam taky prečipovano z 44KW na 51KW ale rozdil sem nepoznal a na reklamaci nemel silu ani naladu.. Pomuze vymene svicek,i kdyz i v zime startuju v pohode ? Diky
  5. Chci se zeptat,cim to muze byt,kdyz mam pocit ze mi auto netahne ( do mirneho kopce me v pohode udela i felina). Mam 1.4MPi 44KW (ale precipovano na 51 - zmenu sem nepoznal ). Po dalnici maximalne 130km a mirny kopecek ( z prahy do kladna u benzinky u tuchomeric) to vytahnu max na 160. Je to normalni?? Byl sem na diagnostice a zadna chyba v motoru. Cim to muze byt?
  6. Vim ze to je asi mimo tema,ale koupil sem KKL kabel a jako laik nevim kam ho mam do auta zapojit...kde presne..myslel sem ,ze je to vlevo pod volantem,ale tam je jen ulozny prostor dik za radu a smesne poznamky nemusi byt
  7. Dobre,urcite koupim,diky za rady. Ale jeste nez mi to prijde...prijde vam to normalni? - ta spotreba a ze to vic jak 130km/h s klimou a vic jak 150km/h bez klimy neda? Tak KKL Kabel objednan... ale... pisou vhodny software..jako napriklad VAG.. Ten potrebuju taky??a jeho cena???
  8. Aha,ja zadal VAG do vyhledavace a naslo mi to nejakou sadu za 15000,- Ok..notas mam,kabel koupim a nejaky navod jak na to?.. Je to slozity?. Jinak ted z hlavy nevim,kdy sem menil,mrknu ale na to. A rikas : nejaka chyba...Ale co kdyz to zadnou chybu nenajde?..co pak? Jinak diky.
  9. Omlouvám se pokud zakladam tema duplicitne,ale nic s klimou sem tu na 1.4 MPi nenasel. Mám problém s tím že na muj vkus mam linou fabii.. Nevim jestli je linejsi nez pred rokem a pul kdyz sem ji koupil,ptz je mozny ze chci vic a vic..a pritom jede stejne jako pri koupi. Co me ale zarazi je to,ze kdyz zapnu klimatizaci,tak se trosicku zvysi otacky (to je normalni,to vim) a trosku se ma zvysit tim padem i spotreba. Jde o to ze na dalnici se zaplou klimou nevytahnu vic nez 125 km/h. Proste to 130 po rovine neda ,z kopce jo,ale noha je na podlaze. Pri rozjizdeni musim otacky vytahnou skoro na 3000 aby to nechciplo a u kazdyho rychlostniho stupne proste musim slapat mnohem vic ,nez kdyz je klima vypla. Co se tyce spotreba tak usek Motol > Troja ted o prazdninach,kdyz je mensi provoz davam za 8 litru na 100.. pri klimatizace zaple je to nekdy i 10 a pul litru na 100. Je to normalni? A jak poznam,jestli to auto jede takhle normalne nebo je line,kdyz na diagnostice mi to nenaslo u motoru zadnou chybu? Jinak mam 1.4MPi 44 KW ( precipovano na 51 KW,ale rozdil sem nepoznal a byl liny to reklamovat), rok 2002. Diky moc. P.S. Casto tady piste o VAGU.. Chci se zeptat - to je diagnostika normalni? A na kolik vyjde cena porizeni cca? Zvladne VAG i amatar a laik jako ja?
  10. Cau..Hele me to delalo taky... Vetsinou ale kdyz sem jel do kopce (i mirneho) a v zacpe...Bud sem to musel vytacet na maximum otacek a nebo to chciplo. Jednoduse neslo popojizdet na 2ku plynule. Pred chcipnutim sem to zachranoval seslapnutim spojky ale rucicka na otackomeru sla max.dolu. V servisu (mimochodem nejhorsim jakym sem byl...a byla to jedina vec ze ctyr,kterou mi dokazali opravit) mi to napsali jako READINES nebo READINESHOT ( je to psane rukou,pisu to mozna spatne) ..ale rikali tomu nastaveni otacek. Delali mi to v listopadu 2009 ..jezdili v tom pul dne a ruzne nastavovali - cena 1150,- a od te doby je to v pohode ( uctujou si 500,-/1hod.prace a podle me se to da udelat levneji )
  11. Tak jestli jedes 20 km/h a mas tam zarazenou 4ku,tak je to normalni Ale ted vazne... nevim jak ji poradit... zkus se project s nakym mechanikem,on by to poznat mel... Co se tyce ze kdyz brzdis ( i treba na neutral ) tak i me stoupa spotreba ( napr. 1,6 ..za 2 vteriny treba 4,5..za dalsi dve vteriny treba 8,1 a zastavim a spadne to na normalnich 0,9 (( se zaplou klimou cca 1,3 ). Me zase sere,ze kdyz mam zaplou klimu a mam ject do kopce ,tak je to liny jak prase a maj me tendenci predjizdet i HTPcka nebo feliny..noha na podlaze ,momentalni spotreba i 20 litru a stejne to sotva jede...
  12. Poradi mi prosim nekdo??? Viz : Publikováno 02. květen 2010 - 15:56
  13. Cau. Muj pribeh je takovy,ze se mi skoro cely prosinec ozyvalo klepani z motoru. V lednu sem zajel do servisu... rekli mi ze sou to hydrostely,ale ze je zkusi jen vycistit (nevymenili je) - cena 1500,-. Nepomohlo a druhy den sem tam byl zas a tentokrat je vymenili..Bohuzel to nepomohlo..vratil sem se tam po ujetych 3 km... Mechanik mi rekl : Toho sem se bal...asi tam je jiny olej.. musim vymenit olej. Od te doby to bylo ok.. 25.dubna se klepani ozvalo znovu..i kdyz jen na 10 vterin..dalsi den na 15 vterin a ted to klepe i na 4ku... Po zahrati motoru to sice prestane,ale podle mych zkusenosti je jen otazka casu,kdy to bude delat furt. Chci se zeptat na par veci : 1) Byla by mi uznana reklamace?.. Nechci tam volat a hadat se s nim,ze sem se ozval moc pozde,ale vim ze hydrostely,vydrzej vic nez 2000 km a 3 mesice. 2) Jak je mozne,ze se ozvalo az po 3 mesicich?? 3) Cim to je ze se ozvali az ted,kdyz sem od te doby nemenil olej ani hlavu,ani chladici kapalinu? 4) Sou v prdeli cely hydrostely,nebo staci opet vymenit jen olej?..pokud jen olej,tak to hrotit nebudu..pokud i hydrostely,tak to je pekna palka,kdyz to vezmu i s praci. 5) Dali by ste to do jineho servisu nez do toho,ktery to spravil az na treti pokus? 6) Vite o nejakem spolehlivem a ne drahem servisu v Praze? Ja mam kousek A.T.U... ,,jednicku v Evrope,,..ale maj ceny 450,-/hod. 7) Pozna se zavada na hydrostelu v diagnostice?? PS. - Tak dnes rano to ani jednou necvakalo (ani za studena),ale hned po praco opet ano...Volal sem tomu mechanikovi,co to delal a ten doporucil vymenit olej.. ze tam mohl zustat ten stary spatny (pred hydrostelama sem uvaril motor i s olejem) . Ale je mi divny ze 3 mesice starej olej nevadil a najednou se to ozvalo. Diky moc. Martin
×
×
  • Vytvořit nový...