Bobo30 Vloženo 29. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2013 (editace) Potvrzuju, že závada je pravděpodobně způsobená jedním z čidel vačka/klikovka. Mám auto v servisu přesně s tímto problémem + motor ve volnoběhu "zakopával". Mám za sebou taky věci jako svíčky, vyčištění klapky atd. Tak snad se konečně povede vyřešit. Motor 1.4MPI AQW Editováno: 22. Září 2014, autor: Bobo30 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobo30 Vloženo 22. Září 2014 Sdílet Vloženo 22. Září 2014 Tak jsem úplně zapomněl napsat, že problém stále nemám vyřešen To znamená stále přetrvávající závada, kdy motor ve volnoběhu zakopává a zátah není lineární, ale jsou znatelné propady. Uděláno: všechny filtry, svíčky, čištění + nastavení klapky, nový snímač otáček vačky. VAG nehlásí žádné závady, spotřeba a další apekty v normálu. Někdo další nápady (myslim někoho, kdo to vyřešil. Né kdo to omlouvám tím, že je to normální)? Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabia14aze Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 ....ahoj,zkus se podívat na výfuk od motoru-vlnovec-spoje-až po konec,zda není nějaká netěsnost!....já měl děravý vlnovec a provoz za studena byl také jak popisuješ:škubání,chvilkové výpadky v tahu motoru,.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 29. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2014 Na mé 1.4 50kw bylo špatné těsnění na sacích svodech. Takové 2 trojúhelníky. VAG neukazoval žádnou závadu. Fábie mi na volnoběh chcípala a běžela nepravidelně. Po výměně šlape jak víno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KALIMERO Vloženo 12. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2016 V 31. 5. 2010 at 19:31, ocec napsal: Mam ten isty problem. Fabia 1,4 MPi AZE 44kW. VAG mi pisal chyby 16555 a 16515 co by malo mat suvis s lambdou pred katalyzatorom alebo s palivovym filtrom. Palivovy filter som vymenil a taktiez sondu, a na moje pocudovanie zacali sa vyskytovat ine tri zavady 16556, 16514 a 16517. Co je problem, je to, ze ked spustim na VAGU test starnutia sondy (skupina 034) tak ako pri starej, tak pri novej sonde mi po citani hodnot pise teplotu vyfuk.plynov -32 stupnov a na to aby bol test uspesny musi byt okolo 400 stupnov. Hodnota -32, ktoru mi pise, sa nemeni a ostava stale rovnaka pocas celeho priebehu testu. Prosim poradte. Dik Dobrý den momentálně řeším ten samý problém teplota výfukových plynů - 32 st, auto škube při přidání plynu a nikdo neví co to může být ani ve Škodovce, tam mi řekli že si mám koupit nové auto. Prosím o radu zda se podařilo tento problém vyřešit, jsem z toho už zoufalý přikládám svůj e-mail kalimero15@seznam.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KALIMERO Vloženo 13. leden 2018 Sdílet Vloženo 13. leden 2018 V 11/12/2016 na 14:28, KALIMERO napsal: Dobrý den momentálně řeším ten samý problém teplota výfukových plynů - 32 st, auto škube při přidání plynu a nikdo neví co to může být ani ve Škodovce, tam mi řekli že si mám koupit nové auto. Prosím o radu zda se podařilo tento problém vyřešit, jsem z toho už zoufalý přikládám svůj e-mail kalimero15@seznam.cz Problém vyřešen výměna řídící jednotky o rok mladší rok 2001auto chytlo druhý dech konečně asi jede na 50 KW a hlavně neškube. Jednotka sehnaná přes polské aukro i s poštovným 300 kč odblokování 200 kč konečně už můžu klidně spát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dreizak Vloženo 20. leden 2018 Sdílet Vloženo 20. leden 2018 (editace) Dobrý večer chlapi, potřebuju poradit. Fabia 1.4 MPI, 50 kW, rok 2000. Poslední cca. 2 týdny pozoruji po startu nepravidelný chod motoru a trhání s celým autem. Vyskytuje se to pouze za studena po nastartování. Jakmile to nechám na volnoběh cca. 5 minut, chod i trhání se ustálí do normálu. Škube to s celým autem docela silně a občas mám pocit, že to chcípne - jednou se to už stalo. Spolu se špatným chodem podle "kuckání" se vyskytuje i dým z výfuku "v rytmu" po dávkách. Jakmile přidám plyn a otáčky na volnoběh, trhání ustane. Pustím-li plyn, trhání začne znovu. Škrtící klapka byla vyčištěna, problém přetrvává. Nevíte někdo čím to může být? Díky. (Pro moderátory - doufám, že tentokrát je téma zařazeno správně) Editováno: 20. leden 2018, autor: Dreizak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 20. leden 2018 Sdílet Vloženo 20. leden 2018 Co říká Vag? Zkus si pučit od někoho na zkoušku zapalovací lištu. Měl jsem v ninulosti ten samý problém. Dělalo to jem při studeném motoru. Teplý start byl v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dreizak Vloženo 20. leden 2018 Sdílet Vloženo 20. leden 2018 Diagnostika neukázala žádnou závadu, vše OK. Přesně tak, teplý start je také OK. Takže to vypadá na zapalovací lištu? Na zkoušku žádnou asi neseženu, nemám od koho. Zřejmě maximálně výměna za novou. Napadl mě ještě palivový filtr co se týče dávek benzínu nebo vstřikovací ventil. Je možnost i taková nebo určitě ta lišta? Jestliže si měl stejný problém, tak to bude asi ta lišta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hrnous Vloženo 25. leden 2018 Sdílet Vloženo 25. leden 2018 Tak jak ste dopadnuli s těmi škuby po startu ? U mne se začal objevovat nepěkný problém - přijdu ráno k autu, počám až zhasnou kontrolky a čerpadlo si natočí, potom startuju - startuje 2x dýl jak obvykle a motor ssebou škube házím, pak naskočí.. volnoběh ok.. jdu se rozjet, přidám plyn maličko auto se rozjíždí,m chci přidat víc a auto jakoby mu vypnul zapalování div si nerozbiju hubu o volant, uberu přidá zase přišlápnu plyn a div nechcípne jak okamžitě ubere - něco jako CutOff, ale opačně.. po pár set metrech už jede auto naprosto normálně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dreizak Vloženo 28. leden 2018 Sdílet Vloženo 28. leden 2018 Já jsem nechal vyčistit škrtící klapku, vyměnit teplotní čidlo, svíčky, palivový filtr i tu zapalovací lištu a problém bohužel stále přetrvává. Diagnostika neukazuje stále žádnou závadu, je to investice naslepo, takže mi mechanik doporučil prostě jezdit a stavit se to zkusit napíchnout třeba za 2-3 měsíce, až to něco ukáže. Jinak není jiné východisko a zbytečně vrážet tolik peněz nehodlám. Na volnoběh stačí počkat do 5 minut a pak to šlape normálně, jen za studena problém. Takže pro teď to neřeším nijak, není z čeho vycházet. Zbývá snad už jen lambda, vstřiky, případně řídící jednotka, ale to už je celkem drahé a naslepo vstřiky měnit určitě nebudu. I s prací to je snad 9000 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dreizak Vloženo 29. leden 2018 Sdílet Vloženo 29. leden 2018 Moc aktivní tohle téma není, každopádně. Myslíte si, že v mém případě to budou vstřikovací ventily? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.