lada Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Byl jsem dnes na diagnostice.Mimochodem 300 Kč a šlo mu to nejspíš do kapsy. Byly tam chyby stacilo jen smazat Neco s klapkou asi jak jsem ji cistil komunikace s ridici jednotkou Klicek neslo mi dnes napoprve nastartovat takze to bude asi ono vse nahodile Tyto chyby pry vznikaji proto, že mam male napětí jen 13,2 až 13,4V i když se vytači motor do 5000ot/min. Male napětí prý má vliv skoro navse i na výkon!!!!Je to pravda??? Pry asi spatne spíná relé, že to jde opravit. Jinak nic nenasel.že je pry vse ok. Nestudoval hodnoty jenom to napeti, volnobeh Fabia 1.4 16V 74Kw 2000 r.v Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 13,2-13.4 V samo o sobe neni male napeti,vse co je pres 12.5V nabiji baterku a znamena to ze okruh nabijeni funguje,ale otazka je jestli na plny vykon (svetla,topeni ,servo )nebo naprazdno... vsechny ridici jednotky maji vnitrni stabilizator takze tvrzeni ze auto ma mensi vykon nebo neco tak neberu..... pokud jsi cistil klapku tak jsi asi mel provest zakladni nastaveni,ale to ti asi udelal ten s tou diagnostikou ? jeste otazecka,co jsi mel za problem ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Já mám na volnoběh cca 14 voltů. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lada Vloženo 22. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 problem mensi vykon!!tak jsem to dal na diagnostiku a takhle to dopadlo. Je tam asi spatny uhlikovy rele. Prej to napeti je nizky a ze to vadi řj kám mimochodem najeto 115000 km a jeste jsem nemenil rozvody.tedy pochybuju, že by je menil nekdo predemnou auto jsem koupil s 107000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lada Vloženo 22. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 na volnobez mam asi 12,8- 12,9V vse vypnuto svetla radio vetrak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lada Vloženo 22. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 volnobeh! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lada Vloženo 22. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 inženýr cosby by mi mioh poradit jak to vlastne je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Ak je akumulátor plne nabitý a sú vypnuté spotrebiče, tak by palubné napätie malo byť nad 14V. Asi by som skúsil vymeniť uhlíky alternátora a uvidí sa, či pomohlo, alebo nie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lada Vloženo 22. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 no jo, ale jaky a kde mam sehnad novy asi to budu muset dat nekam do servisu Ale potrebuju vedet jestli to nizky napeti ma na neco vliv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Má to vliv na hodně věcí palivové čepradlo dává měnší tlak, objemový tok, řj je z toho neklidná atd... Já bych altík vyndal a dal ho spravit. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lada Vloženo 22. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 ale je to jen par desetinV.Takže to ma mít presne 14V?? a kde se to da v praze opravit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 www.tad-praha.cz www.volny.cz/zdenek.dejmek www.koudelkama.cz www.aesvachta.cz Má to být 14- 14.2 voltů, to co píšeš ty je slabé když máš na volnoběh 12.9. Napětí se sic měří při 3000 ot/min ale jinak auta na prázdno i na volnoběh držej 14 Snad jsem ti pomohl Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lada Vloženo 22. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 jo dik ale hlavne mi jde o to kdyz to dam opravit jestli se tim neco vyresi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Co vím,tak dobíjet ve zvýšených otáčkách by to mělo cca 13,8 V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Mně alternátor měnili na záruku (byl podezřelý, že ovlivňuje volnoběžné otáčky...). A ten nový si drží napětí na volnoběh kolem 13,7V. Nedávno jsem ho měřil i při jízdě a při ustálené rychlosti na tempomat (3.000 otáček) se po pár minutách jízdy napětí zvýšilo na 14V. Potom jsem popojížděl po městě, tak si zase kleslo na 13,7V, pak chvíli zase na 14,2V... Zvláštní. Jo a napětí nekolísalo, vždy se měnilo skokově. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 23. Květen 2006 Sdílet Vloženo 23. Květen 2006 Má to vliv na hodně věcí palivové čepradlo dává měnší tlak, objemový tok, řj je z toho neklidná atd...Já bych altík vyndal a dal ho spravit. Tom proc cerpadlo dava mensi tlak ??? vzdycky jsem myslel ze je regulovane - snimany tlak z vystupu.......min mnozstvi muze davat,ale je tak predimenzovane ze to tezko poznas... a ridici jednotka ma vnitrni stabilizaci na 7-8V takze nejaka desetina menuze hrat roli (vyzkouseno ze fabie funguje na 9 V !!!) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 23. Květen 2006 Sdílet Vloženo 23. Květen 2006 Tak kde teda bude u Láďi chyba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest Vloženo 23. Květen 2006 Sdílet Vloženo 23. Květen 2006 no to by me taky zajimalo takže napetim to neni? to je dobre ale cim??Paliv filtrem pry taky ne se pry nezanasi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lada Vloženo 23. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 23. Květen 2006 no to by me taky zajimalo takže napetim to neni? to je dobre ale cim??Paliv filtrem pry taky ne se pry nezanasi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.