Publikováno Květen 22, 200619 r Byl jsem dnes na diagnostice.Mimochodem 300 Kč a šlo mu to nejspíš do kapsy. Byly tam chyby stacilo jen smazat Neco s klapkou asi jak jsem ji cistil komunikace s ridici jednotkou Klicek neslo mi dnes napoprve nastartovat takze to bude asi ono vse nahodile Tyto chyby pry vznikaji proto, že mam male napětí jen 13,2 až 13,4V i když se vytači motor do 5000ot/min. Male napětí prý má vliv skoro navse i na výkon!!!!Je to pravda??? Pry asi spatne spíná relé, že to jde opravit. Jinak nic nenasel.že je pry vse ok. Nestudoval hodnoty jenom to napeti, volnobeh Fabia 1.4 16V 74Kw 2000 r.v
Květen 22, 200619 r 13,2-13.4 V samo o sobe neni male napeti,vse co je pres 12.5V nabiji baterku a znamena to ze okruh nabijeni funguje,ale otazka je jestli na plny vykon (svetla,topeni ,servo )nebo naprazdno... vsechny ridici jednotky maji vnitrni stabilizator takze tvrzeni ze auto ma mensi vykon nebo neco tak neberu..... pokud jsi cistil klapku tak jsi asi mel provest zakladni nastaveni,ale to ti asi udelal ten s tou diagnostikou ? jeste otazecka,co jsi mel za problem ??
Květen 22, 200619 r Autor problem mensi vykon!!tak jsem to dal na diagnostiku a takhle to dopadlo. Je tam asi spatny uhlikovy rele. Prej to napeti je nizky a ze to vadi řj kám mimochodem najeto 115000 km a jeste jsem nemenil rozvody.tedy pochybuju, že by je menil nekdo predemnou auto jsem koupil s 107000km
Květen 22, 200619 r Ak je akumulátor plne nabitý a sú vypnuté spotrebiče, tak by palubné napätie malo byť nad 14V. Asi by som skúsil vymeniť uhlíky alternátora a uvidí sa, či pomohlo, alebo nie.
Květen 22, 200619 r Autor no jo, ale jaky a kde mam sehnad novy asi to budu muset dat nekam do servisu Ale potrebuju vedet jestli to nizky napeti ma na neco vliv
Květen 22, 200619 r Má to vliv na hodně věcí palivové čepradlo dává měnší tlak, objemový tok, řj je z toho neklidná atd... Já bych altík vyndal a dal ho spravit. Tom
Květen 22, 200619 r Autor ale je to jen par desetinV.Takže to ma mít presne 14V?? a kde se to da v praze opravit?
Květen 22, 200619 r www.tad-praha.cz www.volny.cz/zdenek.dejmek www.koudelkama.cz www.aesvachta.cz Má to být 14- 14.2 voltů, to co píšeš ty je slabé když máš na volnoběh 12.9. Napětí se sic měří při 3000 ot/min ale jinak auta na prázdno i na volnoběh držej 14 Snad jsem ti pomohl Tom
Květen 22, 200619 r Autor jo dik ale hlavne mi jde o to kdyz to dam opravit jestli se tim neco vyresi
Květen 22, 200619 r Mně alternátor měnili na záruku (byl podezřelý, že ovlivňuje volnoběžné otáčky...). A ten nový si drží napětí na volnoběh kolem 13,7V. Nedávno jsem ho měřil i při jízdě a při ustálené rychlosti na tempomat (3.000 otáček) se po pár minutách jízdy napětí zvýšilo na 14V. Potom jsem popojížděl po městě, tak si zase kleslo na 13,7V, pak chvíli zase na 14,2V... Zvláštní. Jo a napětí nekolísalo, vždy se měnilo skokově.
Květen 23, 200619 r Má to vliv na hodně věcí palivové čepradlo dává měnší tlak, objemový tok, řj je z toho neklidná atd...Já bych altík vyndal a dal ho spravit. Tom proc cerpadlo dava mensi tlak ??? vzdycky jsem myslel ze je regulovane - snimany tlak z vystupu.......min mnozstvi muze davat,ale je tak predimenzovane ze to tezko poznas... a ridici jednotka ma vnitrni stabilizaci na 7-8V takze nejaka desetina menuze hrat roli (vyzkouseno ze fabie funguje na 9 V !!!)
Květen 23, 200619 r no to by me taky zajimalo takže napetim to neni? to je dobre ale cim??Paliv filtrem pry taky ne se pry nezanasi
Květen 23, 200619 r Autor no to by me taky zajimalo takže napetim to neni? to je dobre ale cim??Paliv filtrem pry taky ne se pry nezanasi
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.