Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,

mám problém se škubáním motoru ve vlhém počasí. Poprvé jsem si škubání - cukání všiml po vyjetí z myčky, kde jsem měl kompletní program i s mytím podvozku. Po cca 200 m byl klid.

Dnes však znovu - venku déšť, vlhko a auto cukalo. Po vytočení motoru přestalo cukání.

Tak nevím kde hledat závadu, objevuje se to jen při vlhku a vodě.

Že by se voda dostala na rozdělovač ?

P.S.: svíčky měněny nedávno, vše fungovalo v pořádku, na diagnostiku se teď nedostanu :(

Díky za radu:)

Upraveno od HanyZ

MĚL JSEM STEJNÝ PROBLÉM NĚKDY MI AUTO PŘESTALO JET ÚPLNĚ KDYŽ JSEM JEL ZA NĚJAKÝM AUTEM V DEŠTI

BYLA TO INDUKČNÍ CÍVKA ZJISTÍTE TO KDYŽ SE CHTNETE KAROSÉRIE A DÁTE PRST ASI 1CM OD INDUKČNÍ CÍVKY POKUD VÁS TO KOPNE JE POPRASKANÝ PLÁŠŤ CÍVKY JE TŘEBA JI VYMNĚNIT

POZOR KOPE TO DOST

  • Autor

díky za radu - nějaký méně nebezpečný způsob testu by nebyl ? případně kde tuto cívku hledat ?

buď cívka a nebo VN kabely ke svíčkám

cívku najdeš nad motorem...taková černá plastová kostka

  • Autor

díky za další radu. Kouknu na tu cívku, jen řeším jak to otestovat, nerad se nechávám kopnout elektřinou :)

P.S.: detailnější popis kde hledat cívku by nebyl ? Google mi nic nenašel a černá kostka nad motorem je docela široký pojem :) Díky

Možná to má i spojitost s třepáním motoru při studeném rozjezdu.

  • Autor

super ! :palec2::palec2::palec2:

poznám nějak vizuélně, že je poškozená ? :)

tuším, že ten plastový povrch je popraskaný, ale já ji mám taky popraskanou a zatím vše ok, takže to moc dobrý ukazetel není:palec2:

Upraveno od Iguka

  • Autor

zítra ji fotnu a hodím to sem. to bude nejlepší...

  • Autor

fotky mám nafocené, ale v práci nemám kabel k PC, tak budou až zítra.

Vizuélně však nevypadá popraskaný plast.

Každopádně dnes bylo taky vlhko a auto nekuckalo.

hele trafo to je jedna věc, spíš bych vsázel na zapalovací kabely. jak jsou tam dlouho? ještě původní?

  • Autor

jo, kabely ke svíčkám jsem ještě neměnil. a počítám, že původní majitel také ne.

já už jsem je měnil. a to mám 1999 a najeto 85000km.

  • Autor

tak fotky cívky.... nějaké viditelné poškození ? Já tedy nic nevidím :(

post-34550-12758502086859_thumb.jpg

post-34550-12758502164707_thumb.jpg

post-34550-12758502232746_thumb.jpg

no podívej...na plášti jsou stopy po rzi čili už někde vytéká rez z trafoplechů, takže trafo na tom není nejhůř, ale ani nejlíp.

Odkazy na kabely ti posílal Iguka - já koupil od Tesly Blatná.

Trafo se taky dá sehnat za rozumný peníz. Dělá je teď dokonce taky Tesla Blatná.

Upraveno od TomášT

  • Autor

díky moc za rady, nejdříve vyměním kabely ke svíčkám - začnu tou levnější položkou :) a pak případně trafo. Počítám, že kabely jsou opravdu od novoty auta a to je už 136 tisíc KM :)

Jakmile dojdu k nějakému pokroku, dám vědět.

Každopádně teď je zase týden klid a žádné cukání aní v mokru. No uvidíme.

Mal som podobny problem.. teda este horsi... raz za dazda sa ledva zohrial motor a zrazu zacal cukat zdochol a uz nenastartoval.. o dva dni som sa k nemu vratil a na prvy tuk nakopol... ako keby s nic nedialo...

Potom dlho klud a zasa za dazda po cca 20 min jazdy zacal cukat a to iste sa zopakovalo... na dalsi den uuplne v pohode

dalsi krat po umyti motora to iste - nenastartoval.. o hodinu uz hej.

mal som podozrenie na cidla tak som si zohnal diagnostiku a ako inak motor bez chyb! len jedna vec ma zarazila ktoru som si dovtedy ani neuvedomoval.

motor na volnobehu v nepravidelnych intervaloch cca kazdu 3 sekundu cukol.. ako taky nekludny volnobech.. na grafe cez vag to bolo krasne vidiet rovna ciara a sem tam take EKG smerom dole o cca 50 ot.

No a posledna vec ze som sa dostal na toto vlakno precital... supu do ruky nedostal ale modul vyzeral podobne ako ten na fotkych.. skorodovany az az.. tak som ho vybral z auta kompletne prebrusil dosadacie a ukostrovacie body, vymenil matky, podlozky, nastriekal konkorom podotahoval a nastriekal sprejom odpudzujucim vlchkost a div sa svetu volnobech je zrazu uplne cisty bez akychkolvek zachvevov...

Lejak este nebol takze uvidime ale na 90% to bolo sposobene odporom v ukostreni zapalovacieho modulu vdaka tomu nanosu korozie... takze usetrenych vela vela € na benzin :D

Snad to niekomu pomoze :p

No ukostřením to určitě nebude. Cívka funguje i bez ukostření jen se zapojeným konektorem - osobně odzkoušeno při odhalování závady  :prc:

T.

  • Autor

začínám být zoufalý....

dneska jsem byl na myčce i s mytím podvozku. Po vyjetí z myčky měl motor divný zvuk, jako by jel na tři válce, a cca 300 m nechtělo auto jet, škytalo, mělo tendenci chcípnout. Prošlápl jsem několikrát plynový pedál a po chvilce (asi se voda odpařila) byl klid. Zvuk motoru tak jak má být a škytání žádné.

nezoufej a vyměň zaplovací kabely ;)

  • Autor

nezoufej a vyměň zaplovací kabely ;)

příští víkend je vyměním a uvidíme :)

aj tak som na 95% presvedceny ze to bude zapalovacou cievkou.

Ako som pisal ja som cievku precistil, ukostril a strekol jemne pripravkom co odpudzuje vodu na baterie no a minule skuska ohnom.

Cely motor som vystriekal na zahrade Wapkou pouzil cistic takze voda zatiekla fakt vsade... to ked minule urobil len z casti tak neslo nastartovat tak 2 hodiny!

No a s malou dusickou som skusil po chvilke nastartovat a ono to naskocilo... tesil som sa ako jojo ale az kym sme neodchadzali tak o 30 min to uz nenastartovalo... :D

tak ma to vytocilo tak som presiel konektory vsetky co som nasiel, prestrekol tym pripravkom, rozobral rodelovac, precistil kontakty, ukostrenie, palec prebrusil kontaktne plochy skontroloval aspon vyzualne svieckove kable no ani naznak popraskania alebo poskodenia, ani stopa po vode, cele zasa poskladal a prestirekal cievku ale poriadne tym pripravkom proti vode a potom to nastartovalo...

ALE cukoalo a trhalo celu cestu domov...

No podla toho chovania mi bolo jasne ze je niekde voda kde nema byt!

Logicky o ale kable nebudu sak si uvedomte ake su tam teploty a ja som s tym jazdil tak 40 min vonku 35 stupnov a cukalo to stale rovnako. to by kable aj rozdelovat presusilo ako mumiu :D proste aspon by sa to zlepsovalo ale nist!

na dalsi den samozrejme bez akehokolvek problemu!

No a dnes aj vcera lejaaaaaaak ako svina! tak si hovorim bud alebo! strasny lejak bol ked som s tym dnes jazdil a NIST! vsetko fungovalo ako malo

Takze zhrnutie 99% cievka ktora ma mikro praskliny cez ktore ked prenikne vlhkost robi zle nedobre, teplo od motora ju neovlivni vzhladom na umiestnenie a vysvetlovalo byto cele to chovanie... tak tolko zatial....

Takto teraz vyzera, jemne chranena voci vode ale bude vymena.... inak to nevidim... :palec2:

post-39684-1276723594469_thumb.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.