Přejít na obsah

Lambda sonda


jboruta

Doporučené příspěvky

Pomoc mužete mi to nekdo vysvetlit ,po připojení na vag,jsem dal řJ a REAdness a napsalo ---REAdness status 0010 0001 ---- lambda sondy -nepodařilo se nebo ne---katalyzator -nepodařilo se nebo ne . jinak podle vis tam mají být jenom nuly. jsou špatný ,nevíte ?

a dodrzel si postup? jsou jakesi pravidla ktere musis dodrzet, zahraty motor na x stupnu a pod., je to popsane v dilenske prirucce.

pokud s autem normálně jezdíš, měly by být nuly (za provozu), pokud dáš vymazat paměť závad, skočí všude jedničky a pak už musíš testovat podle DP, nebo můžeš normálně jezdit a postupem času se jedničky překlopí na nuly - pokud je vše o.k., pokud některá zůstane může být problém, pak otestovat jen tu problematickou dle DP

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem dneska vyškemral notebuka adělal jsem základní nastavení lambda sond a katů.Před chvíli jsem zkončil.Závěr je tento,po základním nastavení těchto věcí jsem se pak podíval na readness kody a vše už bylo na nule,až zase na lamdasondy ty byly na jedničce. tak jsem byl odkázán návodem na kanál 30 což jsou kody a nevim na co.Tak jsem rozebral motor a vyndal první lamb.sond. jestli není drátek někde švihlí nebo co,vše ok.Dal jsem vše do kupy a kouk na vag sonda normálně ukazuje % a mění se.Tak je ok ,ale proč teda neni na nule?Tak jsem naset do auta a jel s notasem vedle mě a za chvíli se lambdasondy překlopily na nulu,takže vše ok B):rolleyes::)-_-;):D ,jak psal JAkr -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Tak si odpovím sám,je pěkně drahá .Nevíte co to ,když dám kontrolu stárnutí sondy sk.43 ,zapnu test ,sešlápnu brzdu ,po pěti minutách se nic neděje ,motor zvedne otáčky ,ale test se neukončí a v závadách nic neni.Což je divný.A v kodech má být 111 11X a já ta mám 111 000.Přece by to mělo ukázat chybu ne?Ještě zkontroluju svazek ,ale ta pálka .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto je postup podla vividu:

Specifikace

napájecí napětí topného prvku: 12 V

odpor topného elementu: 3 - 17 ohmů (20 °C)

rozsah výstupního napětí: mezi 200 mV a 800 mV

Diagnostika

Zkontrolujte konektor(y): Zkontrolujte konektor(y) a pokud je to potřeba vyčistit nebo přichytit je pro zajištění dobrého připojení.

Topný prvek:

Zkontrolujte odpor:

Vypněte zapalování. Demontujte konektor vedení senzoru.

Změřte odpor mezi piny 1 a 2 konektoru lambda sondy. Porovnejte se specifikovaným odporem.

Zkontrolujte napájecí napětí:

Vypněte zapalování. Demontujte konektor vedení senzorů. Spusťte motor. Měřte napětí mezi svorkou 1 konektoru a zápornou svorkou akumulátoru. Měla by se rovnat napětí akumulátoru. Pokud ne, zkontrolujte vedení, pojistky a/nebo relé.

Zkontrolujte připojení k řídicí jednotce (ECU):

Vypněte zapalování. Demontujte konektor vedení senzoru a řídící jednotky (ECU).

Změřte odpor mezi svorkou 2 konektoru a odpovídající svorkou v konektoru řídicí jednotky (ECU). Měl by být < 1 ohm. Pokud ne, kontrolujte vedení.

Lambda sonda:

Zkontrolujte připojení k řídicí jednotce (ECU):

Vypněte zapalování. Demontujte konektor vedení senzoru a řídící jednotky (ECU).

Změřte odpor mezi svorkami 3, 4 konektoru a odpovídajícími svorkami v konektoru řídicí jednotky (ECU). Měl by být < 1 ohm. Pokud ne, kontrolujte vedení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nové zjištění,test stárnutí sondy č.2 ,se po sešlápnutí brzdy asi NEZAPNE.Otáčky se zvýší, ale píše TEST VYP.U jiných testu to napíše normálně TEST ZAP.Tak mě napadá že je něco s říd.jednotkou nebo je to normální,nevíte?

Dej novou sondu. Obrať se na SEBA tady z fora. Má za super cenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mám něco podobného - nemáte někdo zkušenost co stím?

17560 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 2 Nedosazena mez chude smesi

P1152 - 35-10 - - - Sporadicky

17573 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 1 Prekrocena mez bohate smesi

P1165 - 35-00 - -

Readiness: 0000 1001

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám něco podobného - nemáte někdo zkušenost co stím?

17560 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 2 Nedosazena mez chude smesi

P1152 - 35-10 - - - Sporadicky

17573 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 1 Prekrocena mez bohate smesi

P1165 - 35-00 - -

Readiness: 0000 1001

V DP máš přesně popsáno jak na kontrolu lambda sony. Taky jsem s tím dlouho bojoval u sesřiny Fab 1,4 50kW. má najeto 165 000

Vyměnil jsem palivový filtr s regulátorem ( je to jeden celek), vlnovec na výfuku a nakonec stejně sondu za katem . Sebo má za libovou cenu

ale měl jsem tam pořád chybu 16554 a 16523. Ta zmyzela až po výměně lambdy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...