ben06 Vloženo 28. Červen 2010 Sdílet Vloženo 28. Červen 2010 souhlas asi to tak má být, a mě to občasné brblání nevadí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 28. Červen 2010 Sdílet Vloženo 28. Červen 2010 U vstřikování jednobod/vícebod je to prostě režim...režim studeného motoru. Když startuješ byť studený nebo teplý, tak po dobu startu, dokud motor nechytne se taky pořádně solí benzín....je to sytič? Když tomu pořádně za jízdy osolíš....taky obohacuješ neúměrně směs.....je to sytič?-u karbecu se vstřikuje benzín akcelerační pumpičkou... OKA beru já tomu ale budu říkat sytič snad ti to nebude vadit - včera odpoledne +20°C nastartuju, otáčky klesnou na 950, zase vylezou na 1200 a pak zas postuně padají dle prohřátí do toho to hnusný prdlání výfuku - dnes ráno +14°C nastartuju, otáčky klesnou na 950 a normální klidný tichý běh motoru ... takže ten motor to samozřejmě umí, jen nevím proč a kdy si co usmyslí sere mě to drdlání jak když jedu se 120 !!! tam se sytič dal alespoň zatáhnout ( pravda že to zdechalo ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PauLofWoCC Vloženo 14. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2010 (editace) Sám ti nevím, máme to všichni Čo ti mam povedať? NIcméně celej den před firmou kde pracuju.....stála tam moje kára od rána 3:30, dojel sem do firmy 19:00....start v pohodě bez prdlání (bez 2x spotřeby). A že dneska bylo teplo..... Editováno: 14. Červenec 2010, autor: PauLofWoCC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.