Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

U vstřikování jednobod/vícebod je to prostě režim...režim studeného motoru.

Když startuješ byť studený nebo teplý, tak po dobu startu, dokud motor nechytne se taky pořádně solí benzín....je to sytič? Když tomu pořádně za jízdy osolíš....taky obohacuješ neúměrně směs.....je to sytič?-u karbecu se vstřikuje benzín akcelerační pumpičkou...

OKA beru ;) já tomu ale budu říkat sytič snad ti to nebude vadit

- včera odpoledne +20°C nastartuju, otáčky klesnou na 950, zase vylezou na 1200 a pak zas postuně padají dle prohřátí

do toho to hnusný prdlání výfuku

- dnes ráno +14°C nastartuju, otáčky klesnou na 950 a normální klidný tichý běh motoru ...

takže ten motor to samozřejmě umí, jen nevím proč a kdy si co usmyslí

sere mě to drdlání jak když jedu se 120 !!! tam se sytič dal alespoň zatáhnout ( pravda že to zdechalo )

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Sám ti nevím, máme to všichni :smich: Čo ti mam povedať?

NIcméně celej den před firmou kde pracuju.....stála tam moje kára od rána 3:30, dojel sem do firmy 19:00....start v pohodě bez prdlání (bez 2x spotřeby).

A že dneska bylo teplo.....

Editováno: , autor: PauLofWoCC

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...