Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Dobry den, prosim kedy treba menit klinovy remen na Fabii 1.2 12/2003 najazdene 147tkm (v autorizovanom servise mi ho este ani na jednej prehliadke nemenili). A ako sa meni? Staci ho len nejako vypacit alebo treba aj nieco demontovat. A este by som sa chcel spytat, kolko asi vydrzia zapalovacie cievky, pytam sa pretoze sa chystam na 1000km trasu. (su tam s oznacenim E a made in italy, este nemenene). Ked zacinaju odchadzat, tak raz zacas vypise sporadicky vynechanie valca alebo odidu len tak zrazu bez varovania? Dakujem

Editováno: , autor: martin.s
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Ja ho asi budem potrebovať došponovať,pretože ak natočím studený motor tak počujem pískaví zvuk,v aute to nepočuť iba zvonka,po nejakej minútke prestane.toto isté mi robilo aj na felde,došponoval som a závada odstránená.Chcem aj tento došponovať,ako na to?

Vloženo

Došponovat řemen nepůjde, je tam napínací kladka. Dělalo mi to také a hned druhou zimu (asi po 40 tkm). Nejdřív jsem zkusil sprej na klínové řemeny a bylo to daleko horší. V Etce jsem podle čísla dílu zjistil, že začali dělat řemen s jiným indexem, akorát se mi nelíbila cena (verze s klimatizací). Koupil jsem potom ten samý asi za polovic v Auto Kelly (výrobce je mám dojem Gates) a od té doby je ticho.

Vloženo

Aký to bol presne typ,lebo je tu toho viacej,nemám klímu.

GT 6PK1453 drážkový řemen GATES ( 6PK1453 ) 22,40 € 675 Sk

GT 6PK1463 drážkový řemen GATES ( 6PK1463 ) 22,53 € 679 Sk

GT 6PK1873 drážkový řemen GATES ( 6PK1873 ) 23,90 € 720 Sk

Vloženo (editace)

Pokud máš kód motoru BME, tak 6PK1453. Jestli AZQ, tak do výrobního čísla (VIN) 6Y-3-893311 6PK1463, potom 6PK1453. Viz katalog.

Já jsem našel ten kód i na tom původním origo řemenu.

Edit: Ale jinak koukám, že u verze bez klimy ho koupíš ve škodovce levněji:

6PK1453 = 03D 145 933 AG, cena asi 400 Kč

6PK1463 = 03D 145 933 S, cena asi 450 Kč

Když jim řekneš VIN, tak se ani nemusíš zabývat těmi kódy. Po mně chtěli tenkrát za verzi s klimou asi 1500 Kč.

Editováno: , autor: rkonf
  • o 2 roky později...
Vloženo

caute je to starsi tema ale nebudu zbytecne zakladat nove.navod na vymenu jsem prostudoval ale nejsem si jisty tou sipkou nakloneni.mam pakou ohnout napinaci kladku do strany jakoby smerem k bloku motoru a remen stahnout nebo zapacit smerem nahoru k oknu ? nerad bych neco zlomil nebo prasknul tu pruzinu.remen mi menili v servise asi pred dvema rokama ale znervoznuje me ze jak jsou na nem ty prouzky tak jsou napric docela popraskane.celkove remen neni nejak poskozeny jenom bych nerad abych zustal nekde viset kvuli takove prkotine.nebo je to popraskani drazek normalni ? u stareho jsem to nezkoumal menil jsem ho jenom protoze lehce popiskaval

Vloženo

Tam je doraz tak tu pružinu napinaku nedokažeš zlomiť Rob to proti smere hodinovych ručičiek asi takto je to vysvetlenie najjednoduchšie. (ked tam nedaš origo remeň tak po čase ti stale popukaju)

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Aha, ok, lebo v tom PDFku, ktoré som niekto dával bol zobrazený TORX 50 a bolo to v kapitole Motor 1,2.

 

 

BTW teda ten remeň, na ktorý som sem dal link môže byť alebo radšej dačo drahšie?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...