Přejít na obsah

vady laku,koroze na supu


PetrKV

Doporučené příspěvky

určitě, myslím, že se to vyplatí.. Ten silikonový tmel zas tak nedrží, půjde určitě podebrat u lampičky, toho se nebojím. každopádně záruku na neprorezivění mám ještě 4 roky, tak se to kdyžtak vymění znovu, ale jsem si jistý, že už to řešit nebudu,když zatěsním vstupní místo všech neduhů.. LED jsem na O1 neměnil, ale kdoví jak to bude teď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

tak jsem si taky udělal těsnení na lampičkách spz a zjistil že je to v prdeli, u levého bublinky u pravého se už lak loupe. Kolik stojí cca oprava a nalakování ? v jedné lakovně mi řekli cca 2500bez dph. Je to moc nebo malo či akorát? Co se tam musí měnit? Chtěl bych to jen nalakovat tot vse, Tipek mi rekl ze to je cena za nahradni dily znak skoda a napis superb tak sem z toho celkem debil :),

Jak je to vůbec s tou serviskou? Mám servisku ale chybí mi tam jeden poslední zapis. Poslední udajna servisni kontrola probehla 5.9.2011 pri stavu tacho 123000km, bylo to servisovano co 30tis cili long life. Mel to udajne prede mnou duchodce je to dovoz z nemecka takze nevim jestli je serviska prava ci doplnena nejakym kamaradem. Od te doby si auto servisuji sam a menim vse sam.

Mam vubec nejakou sanci v servisu obstat? Je to rok 2004.

Editováno: , autor: bazycek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus to uhrát na Nařízení Komise (EU) č. 461/2010 před tím Nařízení Komise (ES) č. 1400/2002 o blokových výjimkách. Přímo EU nařizuje že můžeš servisovat kde chceš-nemusíš v autoriz. servisu. Jenže Škoda MB se k tomuto staví velice individuelně...

:(

Zde je část nařízení:

Záruky a servisní výkony v průběhu záruční lhůty

Automobiloví výrobci nemohou podmiňovat platnost záruky opravami nebo servisem vozidla ve své vlastní síti nebo použitím svých vlastních značkových originálních náhradních dílů. V souladu s novými pravidly platnými od 1. června 2010 mohou spotřebitelé využívat jakoukoliv opravnu za účelem pravidelného servisu nebo oprav, a to jak v průběhu zákonem stanovené záruční lhůty, tak i v průběhu prodloužené záruční lhůty. Majitelé vozidel si mohou nyní nechávat svá vozidla udržovat nebo opravovat v libovolné servisní dílně bez obav vzniku jakýchkoliv nevýhod souvisejících s opravami výrobních vad ze strany výrobce vozidel. Pokud tomu tak není, budou výrobci vozidel šetřeni příslušnými úřady na ochranu hospodářské soutěže. Je samozřejmé, že každý provozovatel nese zodpovědnost za výrobek a poskytované služby. Tedy kdokoliv, kdo poškodí vozidlo následkem nedbalé práce nebo použitím vadného dílu, je za takovou škodu zodpovědný.

Zdroj: http://www.autoprofiteam.cz/fordrivers.php

Editováno: , autor: Dodo-Kolín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě servis řekl,že na uplatnění záruky musí být poctivě vedená serviska a pouze v servisech Škoda.Podle nich stačí jednou vynechat nebo udělat prohlídku jinde a záruka zaniká.

Nj jak typické :D škoda asi to budu muset nechat opravit za svůj peníz :D Popripade kde mam presne napsat kdyz bych chtel napsat primo do skodovky a zeptat se na dotaz?

Editováno: , autor: bazycek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Pro zajímavost uvádím další místa reznutí.

Nedávno mi na záruku měnili oboje přední dveře kvůli korozi, která proniká zevnitř dveří přes svár ošetřený plastizolem (viz foto). Prý se s tím v MB ještě nesetkali. Spolu s výměnou provedli i komplet lakování boků a krytů B sloupků, který byly taky chycený.

Ze stejného důvodu mi příští týden mění i přední kapotu - puchýřky kolem otvorů vespodu kapoty a rez na boční hraně, kde je spoj také ošetřen plastizolem. Víko kufru mi měnili v létě, takže v MB už nad mým autem kroutí hlavou.

Jinak, co se týče servisky, tak mně uznali i 2 servisy provedené mimo ofiko síť. Stačilo jim, že servis byl proveden včas a byla k němu dodána faktura spolu s prohlášením, že byla provedena i kontrola na korozi karoserie (která byla v té době, samozřejmě, bez koroze).

post-75-0-18056500-1353844421_thumb.jpg

Editováno: , autor: Maaho
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, popravdě, v tomhle případě (dveře) jsem je moc nutit nemusel - rozhodli se až překvapivě rychle. Spíš mám trošku pocit, že jelikož je to (prý) první případ tohoto druhu, tak MB zajímá, proč k tomu došlo, a dveře hodlají podrobit nějaké expertíze (což mi potvrdil i vedoucí servisu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Ja uz mam viko v ramci zaruky menene (bohuzel ho puvodni majitel po vymene naboural)

 

Nicmene na autu je rez i na hrane predniho blatniku ve spojeni se svetlem (odloupava se lak), a na dverich spolujezdce mezi tesnenim a ramem dveri (nijak extra do hloubky to neni ale v jednom miste jsou pod lakem bublinky)

A na tech samejch dverich je i ve spodni casti odloupnutej cca 1x1,5cm kus laku, pochybuju ze by to bylo od nejakeho sutru, je to zalakovane (asi puvodnim majitelem).

 

Auto je rv 2005 a melo by bejt servisovane pouze v autorizakach, jak na reklamaci? Ma cenu s timhle tam vubec chodit? Co jim presne rict? Co potrebuju pro tu reklamaci?

 

blatnik.jpg

 

dvere1.jpg

 

dvere-detail.jpg

 

flek.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud máš pravidelně servisované auto a nechybí ti žádná kontrola dveře ti vymění ale s tou první fotkou nepočítej, je to jasně od kamínku. Takže si kup stejnou barvu, stříkni ji do víčka a nech ji trochu odvětrat (stačí 5 min) a zakapni to místo. Není to přes zinek, tak by to reznout nemělo.

 

Pozor, ale musí ti opravdu sedět každá prohlídka jak kilometrově, tak po dvou letech v případě prodlouženého serv. intervalu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S těma pravidelnýma kontrolama....servisy se ohrazují, že auto musí být kontrolováno u nich, ale když si prostudujete servisku (tedy alespoň já to tam mám), tak záruka na prorezivění NENÍ "základní" záruka, která je právě podmíněna kontrolami pouze u aut. servisů (kontroly být musí ale ne u autorizáků). Co se týče koroze, servis vezme reklamaci, pokud je koroze chycená na začátku (puchýře - odlouplý lak a pod tím rez), čili počítejte s tím, že pokud tam bude díra, tak už to servis nevezme, bere to jako odfláknutou údržbu, že si toho majitel nevšiml dříve, což je v servisce psáno.

Ten přední blatník bych reklamoval také, od kamínku je jen ten zásek, ale ten okraj jasně ne, tam to prostě rezne....Největší problém je s nabouranými díly, nejsou většinou opravené v autorizákách kvůli vysoké ceně a tím nejsou dodrženy patřičné postupy. Koroze má volnou cestu už po dvou letech. Navíc na takto pravené díly člověk ztrácí opětovnou záruku na díl, či provedenou práci. Proto já doporučuji nechávat opravy provádět v aut. servisech, pokud si člověk auto hodlá ještě nějakou dobu ponechat....

Mě v servisce jedna prohlídka chyběla a neměl jsem kontroly kastle, což ale nebyl můj problém, ale problém servisu, že je neprovedl. (v servisce byla vyplněná jen levá část)

I tak mi servis reklamaci po domluvě uznal a zadní víko vyměnil a nalakoval. Po dobu opravy dokonce zapůjčil náhradní vozidlo zdarma, ale to z důvodu, že oprava nebyla dokončena v termínu....

Co se týče kilometrů a servisních prohlídek, limit je 1000km nad, čili nemělo by se najíždět více jak 1000km nad předepsanou prohlídku....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Takže chlapi dnes jsem se od vás nechal nalákat a vzal jsem servisku a zajel do servisu škoda.chlapek si to nafotil vzal si telefon a říkal že by to mohlo projít,že před měsícem to dělali jednomu chlapovi z českeho dubu a taky to prošlo.že na to maj 30 dní a že se mi ozvou.....jen pro zajímavost mam supa r.v 04 a servisovano pravidelně až do roku 2010...v servisech Škoda.pak už ne.tak uvidíme.....že by byli nove dvířkaaaaa???? :kol-136:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

To Clint: "Proto já doporučuji nechávat opravy provádět v aut. servisech, pokud si člověk auto hodlá ještě nějakou dobu ponechat...." 

 

Si děláš kozy ne? To už bych byl kilo v mínusu...Myslím, že většina z nás nepojede třeba na rozvody do autorizáku a nechá těm debilům 40 litrů za odfláknutou práci, když si to doma udělám třeba za 8tis za díly a líp, nebo si to udělat v poctivém neautorizovaném servise, když to třeba nezvládnu a dá vydělat poctivýmu mechošovi... A taky myslím, že většina z nás jsou totál nasraný na origo servis vůbec, v každém (a že už jsem jich pár prolez) se najde nějakej idiot, kterej nic neví, nebo je arogantní a baví se s Tebou jen proto, že je placený od hodiny. Když už se to auto dostane k mechanikům, ti dojebou kolem auta, co se dá, vyhulej u toho 20 cigaret a naúčtujou si ještě něco navíc :kol-34: . Moc dobře vím, o čem mluvím...

Já tvrdím - zásadně nelézt do origo servisu, maximálně koupit si nějaký nejty na čalounění. Ale pozor, mít u sebe číslo dílu, jinak nepochodíš, protože jsou líný to i dohledat...  :kol-44:  :A co se týká vad laku a koroze, radši to dám klukovi, kterej tomu rozumí, dám vydělat poctivýmu lakýrníkovi, než se dožadovat nějaké záruky u Škodovky a hádat se, jestli ta vada byla od kamínku nebo nebo výrobní vada...

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...