Srpen 1, 201312 r Supa mám už 4rok a začal hniť až po kúpe,resp.predtým takýto určite nebol,ako na ostatných častiach niesu diery ani hrdza ako na zadnom výku ale je odškrabnutý lák v približnej veľkosti 0,5cm a podtým začína kvitnúť.Celolak v mojom prípade určite nehrozí,myslím že tie pohnité časti dám dokopy a dám ho celý do folie.To tesnenie som tu už čítal a myslím že aj ked niekto dal tesnenie z gumy tak to pohnilo.
Srpen 2, 201312 r Mas koupit lepsiho supa, samozrejme se to netyka kufru, tam nepomuze ani zlato. Ted uz davaji ale tesneni z gumy, ne z peny Tak to je dobrá rada koupit lepšího supa.Asi kdyby to bylo tak jednoduché tak to udělá ne?A jestli to je rok 2003 a parkuje s tím venku tak hold to neovlivní.
Srpen 2, 201312 r Víťo, to bylo myšleno ze srandy, stejně jak kolega srandista napsal, že "hnije jak utopená Niva"
Srpen 20, 201312 r Zkoušel jsem argumentovat s tou vyhláškou Evropské Komise z 1. 6. 2010, nicméně i tak - neuspěl jsem... Sice mi prošlo, že jsem servisoval vůz v neautorizovaných servisech, ale zamítli mi žádost kvůli nedodržení pravidelných servisních intervalů. (přetaženo asi o 10 000 km). V aut. servisu jsem se s nimi asi hodinu hádal, aby to vůbec sepsali, nafotili a poslali do MB. Druhý den přišlo oficiální vyjádření od MB, tak nevím, jak dál se s nimi dohadovat... :-/
Srpen 20, 201312 r Jednoduchý. Ser na ně No jo, těšil jsem se na nové 5. dveře Tyhle vypadají hrozně, jak to tam hnije :-/ Stejně je to vyjebávka s námi - s vlastníky Superbů... Slibují 10 letou záruku, kterou ale podloží tolika podmínkami, že je nemá šanci nikdo "normální" splnit. Pouze ten, kdo jezdí opravdu dle jejich pravidel do aut. servisů přesně dle intervalů... :-/
Srpen 20, 201312 r Jo, a když budeš celou dobu jezdit do autorizáků, tak Ti to zaplatí ten kufr pětkrát, než když si budeš měnit oleje a díly sám. Nemá cenu se s nima dohadovat, u nás jsou služby úplně v hajzlu, všichni chtějí jen vydělávat maximálně peněz...
Srpen 21, 201312 r Bohužel... Je to ostudné jednání.. Udělají výrobní chybu a nejsou schopni to přiznat a jako seriózní automobilka to vyreklamovat... Nedá se nic dělat...
Červenec 24, 201411 r Zkoušel jsem argumentovat s tou vyhláškou Evropské Komise z 1. 6. 2010, nicméně i tak - neuspěl jsem... Sice mi prošlo, že jsem servisoval vůz v neautorizovaných servisech, ale zamítli mi žádost kvůli nedodržení pravidelných servisních intervalů. (přetaženo asi o 10 000 km). V aut. servisu jsem se s nimi asi hodinu hádal, aby to vůbec sepsali, nafotili a poslali do MB. Druhý den přišlo oficiální vyjádření od MB, tak nevím, jak dál se s nimi dohadovat... :-/ Můžeš přetáhnout 1000Km nebo jeden měsíc
Červenec 26, 201411 r čtu starý příspěvky a doplnuju je.Jsou lidi co to pročítaj a nekoukaj jak je to starý.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.