Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

 vim co ctu kamo. otec ma kompletni servisni  dokumentaci a manualy u fabie 2003 a je to tam napsano jasne. TDI 74 kw je schvaleno pro bionaftu. a i kdyby ne rikam ti,ze  kdyz to sezral CR a se strouhankou  a jel jak hovado ,tak PD schroustne novej olej v pomeru 1:10 co ted davam jak nic.  navic s PDckem se to testovalo  na moc autech  a stovkach tisic km.  bionaftu kupovat nebudu ta me delal bordel a zrala, Sm 30 taky ne to vic zere,ale kupodivu kdyz sem lil fritovaci olej ze supermarketu jelo to moc dobre.

osobně mám svý PD rád, tak olej v nádrži nikdy nevidělo, ale taky znám člověka co na to přes letní sezónu jezdil, v zimě rozhodně nedoporučuju...

jo vsak to  se psie aj v manualu ze do urcite teploty se muze lit bionafta a pak jen nafta. no ja s JTD dlela psi kusy aj v zime,ale do PD  stejne budu lit tu benzinu . mozna vyzkousim schvalne jinou cerpacku 1x jetsli poznam rozdil na spotrebe ci chodu. ale riskovat to vickrat nechci,protoze vim,ze no name benzinky  nemaji dobrou mazivost. ja kdyz tam frknu 2 flasky repkace,tak tomu uskodim min nez kdyz natankuju na unicornu beznou naftu ,protoze ten olej to 100% promaze.

no a o tom to je ! aditivem to domazes a zvysis  aj cetanovy cislo.  atd je tma vic veci co skodi vstrikovacimu systemu nebo naopak kontroluji. To,ze se si nemel problem snad neznamena,ze ta nafta je vyborna. ja tam teda problem mel spotreba se zvedla to same tank ono. Ja to mam stejne jasny ty levny benzinky mam mimo trasy co jezdim a pro usetreni 5 kc nebudu riskovat,ze se mi zvedne spotreba,hlucnost nebo to zpusobi korozi  celyho systemu.

kdyz jsme u toho je tady nekde tema o repasu PD vstrikovacu? docela by me to zajimalo doted sem se zajimal jen o CR tam vim vse,ale PD se ucim tak se ptam na vsechny blbosti

ja sem klidnej kdyz tam supnu prave repku. vetsi svinstvo je voda  nebo neco cim to pancujou ale nedelam si iluze,ze prave takovej unicorn je schopnej prodavat 100% naftu temer jako SM30 a nepoznas to jedine podle smradu z vyfuku u EURO 3 to jde jeste citit

Když to lidi žerou v hranolkách, tak co by to nesežralo auto ne? :)

presne:D  dneska sem supl do nadrze posledni zbytek. pak uz mam jen smes oleje s benzinem to dam priste:D

vzdycky sem se divil co jsou lidi schopni do toho auta nalit ja bych na to proste nemel srdce....

spotrebu mam porad totalne totoznou.  tak nevim co se bude dit az dam tu vervu:D

Přátelé okřídleného šípu,

a víte, že EuroOil na všech svých ČS prodává naftu bez bio složek? Radek.

Víme, ten předpis pro umoření určitýho procenta biosložek platí tak nějak globálněji a Čepro si ty procenta splní na jiných naftách. Proto si může dovolit prodávat i čistou, bez biosložek. Ale nikterak mě to nevzrušuje. Biosložka mi v naftě nikterak nevadí. 

liju ten rostlinak a spotreba je totalne stejne  a dokonce se mi zda,ze klesa. tak uvidime az to ted vyjedu proplachnu to vervou jestli se nebude nic dit tak na to pecu a budu si neco michat.

EuroOil muzu doporucit mam dobre zkusenosti :) 

ja vlastne muzu doporucit jen olej:D protoze zatim kazda benzinka  mela neco nedobreho. jen ta benzina je neutralni

Jezdim na ni nekolik nadrzi, auto je tissi a ma vetsi dojezd.. porovnavam s agip, omv a Texaco :-)

  • 2 týdny později...

este sem nezkusil,ale mam prvni problem ze dne na den se mi zvysila spotreba o presne litr. napada me jestli neodesla vaha vzduchu. oleje sem tam nelil tolik aby to bylo videt na spotrebe par flasek na nadrz.

jedina zmena proti vcerejsku je,ze sem prezul na gumy MISCHELIN energy saver ve stejnem rozmeru na stejny tlak a hodne prsi,ale pochybuju,ze dest muze zvysit spotrbeu o litr

muzes mi rict co cekas ? ty tam lijes kde jakou sracku a cekas ze ti to auto podekuje ? neni to tak dlouho co sem cistil nadrz od Unicornu a jejich bionafty a v zivote bych uz do sveho nenalil nic o cem nevim ze maji relativne dobrou naftu...

Hold PD potřebuje kvalitní naftu, pak se ti odvdeci dobrou spotřebou a dobrým chodem :-)

takze potvrzeno spotreba vzrostla o 0,8 litru bezduvodne. v nadrzi mam jeste 20 litru pak dotankuju na benzine. kazdopadne diagnostika na vahu asi neukazuje. a docela sem cumel,ze vag ukazuje spotrebu na volnobeh 0,4 l

a palubak 0,5 jinak ty rozvody skacou 0,8-1,1 tydle dve hodnoty zatepla a  max teplota s novym termikem je 78 stupnu dle vag to je stred budiku.ma byt teda uricte 80 stupnu? protoze jinde sme cetl,ze je provozni tdi normalne 9é a vsude pisou,ze kdo nameri 75 apod ma vymenit cidlo. to same teplota nasavaneho vzduchu kdyz je venku 10 jaktoze je teplota vzduchu 35?to se tak ohreje nez dojde k cidlu?jo a zda se mi,ze to bylo trosku lenivejsi tos sem zvedavej na tu vervu.

Roční Micheliny Energy saver mají u mne řekl bych stejnou spotřebu jako šestileté zimní Firestone... Jinak bych řek, že to moc řešíš, jak se ochladilo a navíc déšť, tak na trasách do 20km jsem také o litr vejš, po 50 km je to 0,5 až necelý litr. Každý den je prostě jiný, jednou dojedu za 3,7, druhý den 3,9 a další den 4,4, co si teď pamatuju poslední dni a těch faktorů co to ovlivňuje je hodně...

A teplota se mi motá mám pocit za jízdy kolem 80°C a PP ukazuje taky 0,5 a diag 0,4.

mas naprostou pravdu,ale s tim,ze ja jezdil v zime v -3 za 4,8 a dneska bylo 14 stupnu a jel sem za 5,1 a to sem mev ziome samozrejme zimni a sirsi gumy. obavam se,ze bdue neco se svtrikama dneska mi nejenze zase hodil motor do nouzaku kvuli vysokemu tlaku turba,ale taky vysokemu tlaku na jednom vstriku,ale  az dneska chyby sporadicky

Na volnoběh mi PP ukazuje 0,8 :D

jo,ale kdyz mas studeny motor to me taky. pri startu aj 1,9 po minute tak 0,8 a behem 5 minut je 0,7 a pak se drzi 0,6 dokud to nema aspon 65 stupnu

jo a teplota paliva byla 65 stupnu ej to vporadku? dival jsem se nedavno na EGR a byl asi cisteny byl tma velice malicky nanos karbonu. tak sem tam fikl cistic,ale uz to nikdy neudelam to co to pak delalo byla des a hruza

mlatil sem se do hlavy

Upraveno od ondikTDI

Po ohrati mám 0.7:-D

tak mas urcite neco spatne,protoze aj RS ma 0,5 zatepla dokonce aj 2,0 tdi. kurna,ale ja su uplne zoufaly nevim jak hledat zavadu. jestli zkusit koupit nejlevnejsi cinsky palivac at zacnu do nejlevnejsi moznosti. ten filtron co tam je  nevypada,ze by byl do roka meneny kazdopadne minimalne 10 tis najeto ma,ale odhad je tak  30 tis. reknete mi nekdo jaka ma byt teplota nasavaneho vzduchu a paliva pri zahratem motoru

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.