baby Vloženo 19. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 my mame zatial nabehanych 1200km a pomaly sme sa s autom zzili. takisto drzim otacky do 3000 a motor zbytocne nevytacame. hned po nastartovani cakame kym sa "skludni" beh motora po studenom starte cca 1min. pri prvom rozbehu na jednotke najprv nieco cvakne (je to taky plechovy zvuk ako keby sa nieco preslo na ceste) a potom uz ok. spotrebu kombinovanu mame 5,2-5,5 ked beham po meste cez semafory tak je vyssia 6,5 az 7. tiez som s autom spokojny akurat sme uz trocha vstrehu po tych 2 opravach skrtiacej klapky a tak auto stale pozorujem. zaruku sme nastastie tiez zvolili 4rocnu. ale je to urcite sviznejsie a tichsie auticko ako nasa predosla 9rocna fabia mpi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misiak Vloženo 19. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 co sa tyka toho plechoveho - ryncaveho zvuku, je to normalne, robili to aj ine fabie s tymto motorom. teda ci to je normalne, to osobne neviem, ale robilo to zatial kazde auto s 1.2 TSI motorom. a spotreba, teraz mam priemerne 6.8 - vacsina jazdena po meste. Pri 80km/h tempomat rovinka - 4.3 - 4.5 cca. pri 100km/h 5l, pri 110 5.3 - 5.5l, pri 130km/h 6.5-7l. po meste sa da ist za 5.5l, ked sa ide konstante bez semaforov/alebo iba zopar/ na 4-5ke 60 km/h. Pri kratkych trasach a vacsine semaforov a kolonach 8.5-9l. pri beznej premavke v BA v centre to je tak za 7-8. Spotreba sa mi zda tomu uz adekvatna, zase necakajte, ze to TSI ma spotrebu ako diesel. samozrejme je to dost subjektivne a zalezi kto ide aku trasu a mnozstvo faktorov. Ked sa to nahana, tak si to zobere aj 10l. /nahananim myslim vytacanie do 4500 ot+ a pod., jazdu 160km/h+ na dialnici a podobne. Nedavno som jazdil s Golfom VI 1.6TDI CR 105k a priemernu spotrebu som mal 6.5 - ale to bolo vyslovene jazdene iba po meste a v dost hustej premavke. Cez vikend idem 500km trasu a budem sa snazit ist co najviac EKO s tym, ze zas nebudem brzda v premavke, tak uvidime kolko to urobi na trase BA - KE pri dodrziavani limitov, dialnica max 110km/h, mimo 90-100 km/h a mesto do 60. dam vediet. inak neviem ako to je s tou nadrzou, pretoze dnes som bol stvrt dielika pred rezervou, a do nadrze som natlacil iba 35l. inak auto uz ide normalne, a od poruchy som najazdil zatial 1200km, nakolko som jazdil aj s inym. keby tam nieco bolo, uz by sa to prejavilo. ale koniec koncov ako vsetci, aj ja mam 4 roky zaruku, takze som rad. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misiak Vloženo 24. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 Dnes som mal k dispozicii Roomstra TSI 63kW a ten "divny" suchotavy, plechovy zvuk pri pridavani bol takmer nepocutelny. Na Fabiach 77kW to je pri otvorenych oknach, hlavne na 1-3 prevodovom stupni riadne pocut. tak teraz fakt neviem ci to je v poriadku, alebo nie. Pozoruje niekto iny tiez tieto zvuky? /pri pridavani a nizkych otackach/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 Zkuste to někdo nahrát (hlavně ten zvuk, ...) , třeba mobilem nebo lepším mikrofonem připojeným k foťáku/videokameře - a pak zkuste porovnáváním třeba se zvuky strun klavíru nebo nějakého generátoru se stupnicí cejchovanou v Hz (kmitočet) zjistit, na jakém kmitočtu to drnčení probíhá. A pokud to stihnete, dejte k tomu i co nejpřesněji určené otáčky motoru v ten dotyčný moment. Já čistě odhadem tipuju, že dochází k rezonanci nějakého dílu výfuku nebo krycího plechu na výfuku při přesně určeném rozmezí otáček, kdy to prostě dostává "ten správný budicí kmitočet" - a pak by stačilo na ten díl vytvořit zpevňující prolis (tip rpo výrobce - najít a opravit pro další série) nebo nějaké konstrukčně vytvořené silnější žebro materiálu, které posune rezonanční kmitočet dílu výš, kde už nebude tak dobře "vybuzován" k parazitnímu kmitání = drnčení. Pokud by se někomu povedlo tenhle drnčivý díl identifikovat a chtěl si ho sám opravit, doporučuju CO2 svářečkou nebo TIGem udělat několik zpevňujících housenek v roli podélných žeber - bohužel tím asi přijde o tovární povrchovou úpravu dílu. Může ale jít i o díl plastový a tam by pak pomohlo nalaminování určité vrstvy tkaniny a pryskyřice na rub dílu atp. Můj názor ale je, že je to nějaký "šus-plech" v oblasti sběrného výfukového potrubí, turba nebo výstupu z něj směrem ke katu a prvnímu tlumiči. Může se jednat ale i o díl upevňovací, s určitou montážní vůlí nebo pružností (kvůli tepelné dilataci, vykývnutí agregátu vinou zachycení kroutivého momentu v silentblocích nebo při propružení podvozku) - vždycky bych ale začínal hledat kolem výfukového traktu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misiak Vloženo 24. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 (editace) dnes som ho mal aj zdvihnute a zarucene ten zvuk nejde priamo z motora, ale pocut ho "zpod auta" - niekde na urovni prednych kolies. ja ako laik vsak neviem urcit presne co to je. mam to nahrane z mobilu, ale tam to nie je pocut. tu je vsak video z youtube http://www.youtube.com/watch?v=Y_MfgVnZLEk a pocut to v sekundach 13-15 a 49-50 ked mu trosku pridava. len s tym, ze ked sa s autom relane ide, tak ten zvuk co je v tych v tych sekundach je riadne pocut, priam az take plechove suchotanie. pytam sa preto, lebo na 63kW TSI u Roomstera to bolo pocut max na 1. prevodovom stupni a na Fabkach 77kW som to postrehol na 1-3 stupni s tym, ze ten zvuk je naozaj vyrazny a priam ma az otravuje pri otvorenych oknach. a ten zvuk sa mi ozyva pri kazdom takom pridavani na tych spominanych stupnoch, na 4-5 a vo vyssich otackach nepocut Editováno: 24. Srpen 2010, autor: Misiak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 Rezonance něčeho U nebo VE výfuku - ale kde a co by se dalo určit opravdu jedině na jámě/rampě, v ruce dřevěnou tyčku, další člověk za volant a prohánět to opakovaně přes kritické otáčky - a zespoda tyčkou přidržením a přitlačením zkusit ten drnčící díl identifikovat. Líp poradit neumím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sakioda Vloženo 27. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2010 ja som v tom videu pri 50-51sekunde pocul puknutie,neviem ci ide o to, pocujem to aj na octavii 1.6MPI,ked napr. na dialnici z vysokych otacok prudko uberem plyn,akoby niekto kladivkom buchol po tlmici vyfuku,alebo palivove cerpadlo prudko vyplo privod paliva ...prvykrat ma to zdesilo,ze mi nieco odpadlo,ale auto slapalo dalej,tak to povazujem ako vystrahu od auta "narabaj so mnou pekne" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 28. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2010 nechcem vyzerat ak onejaky hluchan alebo ze mam ine auto ako vy chlapi...ale ja tam fakt nic nempocujem co by mi pripadalo divne ...a to som mal stiahnute okno a hlavu pomaly vonku ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misiak Vloženo 28. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 28. Srpen 2010 tak teraz uz neviem no... ale co, nech sa to aj rozpadne, je to 4 roky v zaruke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 28. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2010 Je to prostě někde v oblasti výfuku, kde při "potkání se" výrobních vůlí a tolerancí udělaných kvůli možnosti dilatovat (tepelné rozdíly v řádu stovek °C nejsou nic neobvyklého) prostě NĚCO drnčí - a ne u každého auta, záleží na shodě mnoha okolností. Já třeba u 1,4 16V nic takového výrazně nepatřičného neslyším - a tím nechci říct, že na jiném kusu totožného typu se to nemůže objevit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zapi Vloženo 25. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2010 ja som v tom videu pri 50-51sekunde pocul puknutie,neviem ci ide o to, pocujem to aj na octavii 1.6MPI,ked napr. na dialnici z vysokych otacok prudko uberem plyn,akoby niekto kladivkom buchol po tlmici vyfuku,alebo palivove cerpadlo prudko vyplo privod paliva ...prvykrat ma to zdesilo,ze mi nieco odpadlo,ale auto slapalo dalej,tak to povazujem ako vystrahu od auta "narabaj so mnou pekne" Cafko, ten pukot ktory si pocul v tej 51 sekunde je len nespalena zmes, ked autu trosku nalozis a potom uberes plyn tak to tak pukne...auta s velkym vykonom pukaju stale..toto bol len taky minipuk, si pozri vodea na youtube ..napr. audi s5 ked pridava......a ktomu motoru, ja nic neobvikle nepocujem, to cvrlikanie je take zvlastne ale tak proste tsi-cka asi zneju.podla mna je to ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makidlo Vloženo 4. leden 2011 Sdílet Vloženo 4. leden 2011 co sa tyka toho plechoveho - ryncaveho zvuku, je to normalne, robili to aj ine fabie s tymto motorom. teda ci to je normalne, to osobne neviem, ale robilo to zatial kazde auto s 1.2 TSI motorom. a spotreba, teraz mam priemerne 6.8 - vacsina jazdena po meste. Pri 80km/h tempomat rovinka - 4.3 - 4.5 cca. pri 100km/h 5l, pri 110 5.3 - 5.5l, pri 130km/h 6.5-7l. po meste sa da ist za 5.5l, ked sa ide konstante bez semaforov/alebo iba zopar/ na 4-5ke 60 km/h. Pri kratkych trasach a vacsine semaforov a kolonach 8.5-9l. pri beznej premavke v BA v centre to je tak za 7-8. Spotreba sa mi zda tomu uz adekvatna, zase necakajte, ze to TSI ma spotrebu ako diesel. samozrejme je to dost subjektivne a zalezi kto ide aku trasu a mnozstvo faktorov. Ked sa to nahana, tak si to zobere aj 10l. /nahananim myslim vytacanie do 4500 ot+ a pod., jazdu 160km/h+ na dialnici a podobne. Nedavno som jazdil s Golfom VI 1.6TDI CR 105k a priemernu spotrebu som mal 6.5 - ale to bolo vyslovene jazdene iba po meste a v dost hustej premavke. Cez vikend idem 500km trasu a budem sa snazit ist co najviac EKO s tym, ze zas nebudem brzda v premavke, tak uvidime kolko to urobi na trase BA - KE pri dodrziavani limitov, dialnica max 110km/h, mimo 90-100 km/h a mesto do 60. dam vediet. inak neviem ako to je s tou nadrzou, pretoze dnes som bol stvrt dielika pred rezervou, a do nadrze som natlacil iba 35l. inak auto uz ide normalne, a od poruchy som najazdil zatial 1200km, nakolko som jazdil aj s inym. keby tam nieco bolo, uz by sa to prejavilo. ale koniec koncov ako vsetci, aj ja mam 4 roky zaruku, takze som rad. Ahoj, ja som majitelom oktavie II s motorom 1.4tsi a zatial (najazdene 3000km) nemam ziaden problem s hucanim a nebodaj klapkou. Som rad ze som sa rozhodol pre tento motor, je to parada. Spotreba 5.5l v meste? to je co za kravina? 8.5-9l je realnejsia, tolko berie aj mne ked som v meste. Kombinovanu mam 7.3l. Ako ti odstranili problem s klapkou? Maki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Belper Vloženo 14. Září 2011 Sdílet Vloženo 14. Září 2011 (editace) Ahojte, mam stejny problem. Akorat ze v UK a tady v servisu na me koukaj jak na vola. Kdyz ja auto studeny a nebo na pul zahraty, a proslapnu plyn, nebo dam jednicku a rozjizdim se, lidi se otaci jak mi auto drnci- proste jako by rezonoval treba plechovej kryt podvozku kolem vyfukoveho vedeni ( kontroloval jsem to a neni to ono) Potom kdyz je na 90 stupnich, myslim provozni teplotu, je to podstatne lepsi, ale stale kdyz proslapnu plyn ten zvuk se ozve, znate treba zvuk spatneho katalyzatoru, kdyz se vysype nebo tak? Tak to je presne ono. Jedna se o Rooomster 2010 Scout, 1.2 TSi 63kw. Nevim jaky tyden je vyrobeny neumim to vyhledat. Najeto 12500, ale je to uz tak od 8000km. Je to sileny a rpivadi me to do hroznyho rozcilenyho stavu u noveho auta. Jedu po meste a pripadam se ze ridim starou rachotinu. No a servisu mi rekli ze je vse OK a to nemluvim o tom jak mi auto cvaka od zadu kdyz se zahraje, neco jako palivovy filtr bo co. Nejaka rada? Bojim se toho ze az to budu chtit jednou prodat kazdy me posle do riti. Musi se k tomu preci v servisech nejak vyjadrit a u me to neni jen jako "no jo, neco tam jako slysim," U me to je kurva co to drnci jako prase. Editováno: 14. Září 2011, autor: Belper Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 14. Září 2011 Sdílet Vloženo 14. Září 2011 šmarjá jak to tady čtu, tak zlatý HTP, tam člověk věděl, že když bude problém s motorem, spraví to opravná sada, ale na tomhle TSI žebrákovi se s..e co kus to něco jinýho plus na všech to stejný ještě k tomu. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby77 Vloženo 14. Září 2011 Sdílet Vloženo 14. Září 2011 (editace) a Editováno: 17. leden 2014, autor: Boby77 2 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 15. Září 2011 Sdílet Vloženo 15. Září 2011 plně souhlasím s příspěvkem nahoře. jsou to stršný šmejdy. obdivuju jejich majitele, že mají trpělivost. a ten pocit, když někam pojedu a nevím co motor udělá, no hnus. když si koupím nový auto, tak motor musí min. 100tis. najet bez sebemenších závad, samozřejmě vady z výroby se objevit můžou, nějaký drnčení palubky a vrzání sedadel, to se dá u novýho auta taky tolerovat. ale aby se s..l motor hned od novoty, to bych asi nepřežil a už bych ten krám doma nechtěl, navíc každá cesta by byla utrpením a plná nervů co ten krám zase předvede. nejhorší je, že teď jsou nový auta za dobrý ceny, dobře vybavený a pěkný, vyjma fabie (větší hnus jsem neviděl), ale chybí nějakej dobrej motorovej základ. dřív koupil člověk feldu 1.3 a když neuvažuju vlastnosti, tak aspoň věděl, že motor bude vpohodě. to stejný TDi, jenomže teď si není z čeho vybrat co se spolehlivosti týká. naftový motory je blbost kupovat pokud vím, že se toho nebudu chtít za 4 roky zbavit a v benzínech tenhle žebrák nebo HTP, co neoplývá výkonem. 2 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 15. Září 2011 Sdílet Vloženo 15. Září 2011 (editace) vormen, to si už ale trošku prehnal, nemyslíš ? A ešte niečo : neporovnávaj motor s vysávačom.. Editováno: 15. Září 2011, autor: galeo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grim334 Vloženo 15. Září 2011 Sdílet Vloženo 15. Září 2011 Ja nechapu co tady furt vsichni breci nad tim, ze motor musi neco vydrzet a jaky jsou to smejdy. Je to cele spotrebak, uz davno neplati, ze auto jezdilo dokud nezmizelo v hromade rzi. Nehlede na to ze EU normy a uzivatele nuti automobilky a vyvojare ke stale vetsim kompromisum. Kazdy by chtel motor co zere 3l/100km, ma objem 1.3 kvuli pojistovne a 280kW a idalne 500Nm kroutak. Sam jsem majitelem 1.2TSI, sleduju co se deje kolem motoru a servisnich akci, ale ze bych kvuli tomu mel strach ze auto nekde zustane viset to ani nahodou. Obcas hlucny start obcas studeny motor lehce cuka no a co... Nic neni idealni a kazdy vyrobek ma sve mouchy at je to auto, telefon, pocitac. Vzdycky bude skupinu spokojenych lidi a skupina lidi co budou plivat ohen a siru na kdejakou prkotinu. Donedavna byla modla 1.9TDI, to ze to zralo olej, palilo vlozku katalyzatoru nebo vibrovalo pri rychlosti kolem 140km/h nikomu nevadilo, dneska na ten motor zase vsichni nadavaji. Kdyz to shrnu ja jsem spokojeny, kdyz pominu ty drobnosti kolem vibraci pri studenym motoru, ktery jsou jenom na volnobeh a obcas hlucnemu startu tak je motor super. Tahne od spoda, je dostatecne pruzny pro auto typu fabia apod., spotreba je na rozumne urovni, jezdim za 6.2 prumer. Kdyz se neco na motoru podela, od toho je zaruka. Pokud, jsou spatne rozvody protoze nekdo pri vyvoji podcenil material, nebo jiny faktor a skodovka se rozhodne je menit tak at to udelaji, kdyby nebylo tohle forum a nebo jine, tak by vetsina z vas nemela potuchy o tom ze se neco takoveho deje. Navic diky forum jako je tohle ma clovek pocit ze tim trpi vetsina aut, ale priznejme si kolik lidi realne cte tohle forum a kolik z nich ma zmineny problem a kolik jich jezdi aniz by se u nich problem projevil a pritom to nikde nenapisou. 2 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 15. Září 2011 Sdílet Vloženo 15. Září 2011 (editace) no nevim, kdyby nebylo forum, tak vím uplně přesně co to je za šunt. pohybuju se mezi mechanikama ať už přímo ze škodovky nebo motorářama, co roky opravujou motory a ne jen tupě mění díly na motoru a nikdo z nich o tom neřekne nic dobrýho. to samozřejmě neznamená, že se nemůže objevit pár kousků co jsou bez závad. já si auto taky nekupuju do konce života. kupuju nový po šesti letech, ale aby se dělo něco s novým motorem do roka provozu a navíc opakovaně, to bych měnil asi po roce :-D to že motor bere olej nebo vibruje, to je prostě vlastnost. to že se mění turba a rozvody, hm špatný série, může bejt, to že se s..e dalších X věcí na tom motoru, to už je moc a ten motor je polotovar a momentálně nepoužitelnej šmejd. kdyby to bylo pořádně otestovaný a vyladěný, tak neřeknu půl slova, ten motor má ambice být dobrým, ale politika automobilky testovat na lidech mi není blízká. ještě dodám, že je mi jasný, že na fóra píšou převážně ti, co mají nějakej problém, kdo jezdí vpohodě, tak nic nepíše. potom to vypadá, že všechny motory jsou KO, jenže jak jsem psal, info čerpám jednak zde, tak z první ruky od lidí co se opravdu vyznají. Editováno: 15. Září 2011, autor: vormen 2 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 15. Září 2011 Sdílet Vloženo 15. Září 2011 Osobně sem stimhle motorem v octavce spokojen tichý táhne pěkně přijemně se stim jezdí , spiš mě vadí hluk od kol a celková hlučnost vozu . Ale to se moc neřeší ale každý prdnuti motoru to jo, Jezdil sem předtim s octavcou 1.6 a mužu řict že 1.2TSI je jiná liga . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grim334 Vloženo 15. Září 2011 Sdílet Vloženo 15. Září 2011 (editace) @vormen: OK, mas informace ze zdroju, ktere primo resi opravy apod., beru ze za tehle situace ten motor nevezmes. Je logicke ze si kazdy, nebo rekneme vetsina dela pruzkum nez koupi nejaky vyrobek. Na druhou stranu ktera firma dneska netestuje na lidech, vetsina diky tlaku trhu a hladu byt pred ostatnima, aby se vubec prosadili a urvali svuj podil na trzbach udelaji kriticke testy tak aby splnili normy a atesty a zbytek proste risknou a otestuji na lidech. Pak je logicke, ze se pruser snazi ututlat a zpochybnit. Mne osobne to taky vadi, ale napric spektrem trhu je to vsude stejne, takze je to spis o stesti nez o kvalite. Nekdo ma v zakladu lip zpracovane vyrobni postupy tak se problemy projevuji min, jinej radsi vrazi prachy do designu a funkci a pak stoji za prd vyroba samotna. Tohle nemusime aplikovat jenom na auto ale de fakto na cokoliv co masove prodava. A nepredpokladam, ze se to bude zmenit k lepsimu. Naopak ceny vyrobku budou nizsi a holt se interval vymeny zarizeni srazi o x let/mesicu. Editováno: 15. Září 2011, autor: grim334 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 15. Září 2011 Sdílet Vloženo 15. Září 2011 grim334: absolutně souhlasím se vším. prostě spotřební zboží je dnes úplně všechno, to mi vyhovuje, teda pokud to funguje bezchybně alespoň po dobu záruky. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby77 Vloženo 15. Září 2011 Sdílet Vloženo 15. Září 2011 (editace) a Editováno: 17. leden 2014, autor: Boby77 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grim334 Vloženo 15. Září 2011 Sdílet Vloženo 15. Září 2011 Samozrejme mas pravdu v idealnim pripade se analyzuje chyba a opravi se. Jenze a tady asi narazime na to co je ekonomicky unosne pro vyrobce. A ono jestli funguje model ze Skodovak vymeni dil zakaznikovi, ten posleze reklamuje u vyrobce tak skodovka nic netrati, maximalne nejakou praci kterou fakturuje servis. To jim dava dost casu na to pripravit zmenu dilu, ale tady zase je nejaky nabeh upraveneho dilu (nove formy, testy apod.). Kdyby to byla maloseriova vyroba tak uz je vychytany a OK, ale jestlize maji na sklade x tisic turbodmychadel a rozvodu tak to dojedou nez nasadi upravenou verzi. Zase je to vsechno o penezich. To ze nesvolaji servisni akci je o tom, ze se o tom moc nevi. Proto taky se taky kazdy servis chova ruzne, na jednu stranu se snazi vyhovet zakaznikovi na druhou se snazi neco neprozradit an cem je pak bude skodovka nahanet. Dokud se tomu nebudou venovat media, ktera jsou uplatna, tak se budou tvarit ze se takovy problem stava jednou maximalne dvakrat za 10 let. Ja si koupil 1.2TSi a zatim mam najeto cca 12tisic a jsem spokojeny. Jestli bude nebo nebude nejaky problem se uvidi. Treba budu za rok mluvit jinak, nebo budu stejne spokojeny jako ted. Ono kdybych to prevedl do extremu a cekal na dokonaly motor a auto, tak chodim pesky a nadavam na nekvalitni boty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 15. Září 2011 Sdílet Vloženo 15. Září 2011 Ja k tomu napíšem ešte niečo, čo vysvetlí môj osobný výber tohto motora. V čase, keď som auto objednával (8/2010) bol v katalógu Š. Roomster na výber motor 1.2 HTP, 1.2TSI a 1.6 TDI. Čo som si mal vybrať - 3-valcový vysávač, traktor za cenu, ktorú som nebol ochotný zaplatiť alebo tichučký motor s výkonom a nízkou spotrebou ? Veľký výber nebol, tak som sa rozhodol pre motor, kde mi dali ešte zľavu 900€ a 4-ročnú záruku. A keby som nenašiel toto fórum, tak ani neviem, že sú nejaké problémy a jediné, čo by som zažíval pri jazde by bola radosť a pôžitok... minimálne tie 4 roky Držím nám TSIčkarom palce, nech to všetko prežijeme a všetci neprajníci klapnú na prázdno... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.