Publikováno Červenec 8, 201015 r Zdravim, mám nasledující problém, již po několikáté se mi rozsvítila kontrolka motoru, diagnostika vždy odhalí špatné vedení výfukových plynů, bylo již vyměněno čidlo vedení výfukových plynů, avšak autorizovaný servis odhalil že je "včudu" řídící jednotka, takže ji vyměnili, když se kontrolka rozsvítila znova tak vyčistili filtr zpětných výfukových plynů, kotrolka se rozsvítí buď po ujetí několika km po natankování či když je málo paliva, nebo kdykoliv bez ohledu na palivo. Rád bych věděl co s tím protože auto je kupované v bazaru (6 měsíců záruka na motor) takže auto maj skoro pořád u sebe, a očividně neví čim to je, takže díky za případné rady. Díky moc
Červenec 9, 201015 r pozeram, ze toto je asi celkom bezna zavada na 16V 74kw. aku mas spotrebu oleja? a co konektor od EGR ventilu? nie je zaliaty olejom? (nieze by som vedel co s tym, ale pytam sa, pretoze takymito istymi problemami som presiel a nakoniec sme to identifikovali vcera ako olej tlaciaci sa do EGR)
Červenec 9, 201015 r já mám spotřebu oleje asi cca 1-2 l za výměnu, takže v normě a na konektor se ti zkusím podívat
Červenec 9, 201015 r Autor díky za tipy, dneska jsem byl v servisu a diagnostika opet ukazala spatne vedeni vyfukovych plynu, tak to mechanik projel cely rucne a zjistil ze katalyzator ma teplotu 120 °C misto predepsanych 250 - 850 °C takze se bude menit katalyzator tak snad to pomuze
Červenec 12, 201015 r Mam ten samej problem a uz to neresim. Peru se stim asi pul roku. za tu dobu jsem zjistil ze mne to dost ovlivni tank.palivo napr. jsem tankoval porad na Shelce a kazdy tyden se mne to rosvitilo i obden kolikrat. ted jezdim na benzinu a objevi se to jednou do mesice. Cistil jsem celej EGR vcetne celeho potrubi (strasna prace se k tomu dostat a bylo total zasrany). A vypipne mne to tu chybu vzdy kdyz brzdim motorem ve vysokych otackach, tak to asi nepobere ten tlak. Ale jak jsem to tak studoval tak je to taky detska nemoc 16V. A co se tyce oleje tak po prechodu z 10W40 na 5W40 mne to zere tak cca 2l oleje.
Červenec 13, 201015 r I já měl problém se škrtící klapkou. Po vyčištění, vymázání chyby a nastavení přes VAG je to v pohodě. Teda alespoň zatím. Jinak s tankováním benzínu to mám trochu jinak, přestal jsem brát u levných, tankuju na Shellu a v pohodě. Co se oleje týká, po změně z 5W40 na 10W40, ujeto 845 km a spotřeba oleje skoro žádná.
Červenec 15, 201015 r Autor Tak, katalyzator vymenen, akorat se jeste bude menit cidlo teploty na katalyzatoru, protoze to stary porad ukazuje spatnou teplotu a kdyz se tam dalo jiny tak to bylo v poradku, takze to snad uz bude vyreseny a kdyz ne tak skusim neco z toho co ste psali. edit: (17.7.2010) tak dneska se kontrolka rozsvitila znova asi pri 120 km/h ale neni tam jeste to novy cidlo na katalyzatoru, mechanik rikal ze se mu to s tim cidlem co tam je taky rozsvitilo ale nepsalo to zadnou zavadu, takze doufam ze je to fakt tim cidlem Upraveno Červenec 17, 201015 r od mrph
Červenec 29, 201015 r Autor tak čidlo teploty katalyzatoru vymeneno, kratce po vymene se to zase rozsvitilo, takze jeste vymenili nejaky magneticky cidlo na sani, tak snad doufam ze uz to bylo to posledni edit: hm, tak to nebylo to posledni, dneska se to zase rozsvitilo... :/ Upraveno Červenec 30, 201015 r od mrph
Srpen 17, 201015 r Nazdarek, mam ten samy problem asi opravdu nejaka nemoc 16V... Jinak krome tohoto problemu mam este jeden kteryho se porad nemuzu zbavit, obcas se stane ze motor pri jizde jakoby zdechne a hned zase naskoci. Vubec nevim cim by to mohlo byt, kdyby nekoho z vas neco napadlo byl bych moc rad Verte mi ze je to docela neprijemny kdyz treba zrovna predjizdim a ted to zdechne, s celym autem to dost skubne.
Srpen 17, 201015 r mě ta kontrolka se taky sem tam rožne...teď mi sice svítí nějakou dobu, ale nezpozoroval jsem nic špatnýho co by bránilo jízdě...kontroloju to co chvila..akorat otec říkal, že mám nějakou jinou barvu výfukovych plynů, tmavší než má on...jinak se mi rožla taky co jsem vzal "horší" benzin..tak nevim... Upraveno Srpen 17, 201015 r od Krtek6
Srpen 23, 201015 r Autor kontrolka porad sviti ale VAG nepise zadnou zavadu, asi to necham bejt a vzdycky po nejaky dobe to necham vymazat, co se da delat
Srpen 27, 201015 r kontrolka porad sviti ale VAG nepise zadnou zavadu, asi to necham bejt a vzdycky po nejaky dobe to necham vymazat, co se da delat Koupil jsem (FI) 1.4i 16V 74kW, svítí mi kontrolka motoru, na VAG neukazuje žádnou závadu, ale pořád svítí. I přesto dám vymazat chyby přes VAG, kontrolka zhasne. Po nějaké době se opět rozsvítí, ale auto jede stále stejně, bez jakékoli změny čehokoli. Jen prostě pořád svítí kontrolka motoru. Co s tím, dokážete poradit ? Musí to mít nějakou příčinu.
Říjen 13, 201014 r no, tak vitaj v klube... ja mám to isté auto, 16V 74kW a s touto závadou sa borím asi už 2 roky... ešte idem skúsiť dať chlapovi pozrieť klapku EGR, sám neviem čo to znamená, aspoň dúfam, že on to bude vedieť...
Říjen 22, 201014 r nazdar. objavil sa podobny problem, fabiaI, 16v 74 kw, pri jazde s tempomatom na dialnici sa rozsvietila kontrolka vyfukovych plynov, auto mierne stratilo tah.. čim to bude?
Říjen 24, 201014 r noo kontrolka časom zhasla.. podotknem podobnost čo sme pobadali.. tankovane na shell do plna.. asi po 150 km sa objavila svietiaca kontrolka,,, v polke nadrze dotankovane v Tesco... potom casom asi 100 km kontrolka zhasla..
Říjen 25, 201014 r jak píše Standis, dát na VAG. Páč pokud je to sporadická chyba (jako že asi je, páč to samo zhaslo), tak kontrolka po cca 4-5 nastartování sama zhasíná, pokud se chyba neobjevuje průběžně.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.