Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

to Fabka2004: Neres to. Oni budou jezdit ve svych otackach s maximalnim kroutakem, a pak si budou stezovat ze maji vysokou spotrebu, a ze nasich 5,5l /100 je nerealnejch :p

fabka2004: Takze jeste jedna vec - mozna se to vysvetli. Spotreba se vzdy vztahuje k nejake ujete vzdalenosti na nejakem profilu trati. Je jasny, ze abysme mohli porovnavat, musi se brat v uvahu to, ze na te trati je stoupani, klesani, rovina, rekneme ze ale celkove mame absolutni prevyseni 0m. Jinak recfeno, to co jsme vyjeli nekde do kopce zase nekde sjedeme dolu.

Jinak kdyz se budeme bavit o nejnizsi spotrebe jak asi uvadis ty (nebo to aspon ted tak chapu), tak muzeme zapomenout 2500 ot. nebo 4000 ot., rekneme ze pojedeme z kopce bez plynu a mame nejnizsi spotrebu, konkretne 0l/100km.

HTP 47kW

A poznas charakteristiku motoru 16v 74kw?Teda videl si jeho krivku krut. momentu?

Pre istotu ti ho sem dam.Povedz mi ,preco si myslis,ze budem mat lepsiu spotrebu napriklad ako si ty uviedol pri V.p.s. pri rychlosti 50km/h a otackach 1900 ako pri 140km/h a otackach bliziacich sa max krutaku?!

videl, poznam

Ja si to nemyslim, ja to viem B)

Skus uvidis, za pokus nic nedas

Prepac nemam cas teraz argumentovat, musim odijst z netu, a kymk sa vratim skusi si to a nebude argumentacia potrebna

NiceOne: Taky bych toho uz nechal...

Jinak mam Combi, 1.2 HTP 47kW a dlouhodobou (konkretne ted podle PP za 6267km) mam 5.3 l/100km. Snazim se jezdit v oblasti max. tociveho momentu a lokalita jsou stredni Cechy a okoli Prahy a MB.

HOWGH!

tak si vsimni a pozoruj napr spotreby pri 3000ot ci nahodou nebudes mat nizse, alebo aj pri 2500ot

a potom napis :D

uvidis sam ........

Ale tohle je presne mereni OKAMZITE SPOTREBY!!!!!!!!!!!!!

Kdyz tohle udela v klesani, bude mit pri 2500ot. mensi spotrebu nez pri 4000 ot.

Ale kdyz to same udela ve stoupani, bude to naopak.

Podstata jsem ale v tom, ze rozdil mezi spotrebama v klesani bude mnohem mensi, nez mezi spotrebama ve stoupani!!!!!

A to je ten celkovej efekt!!!!!

s tym co pises uplne suhlasim, ale s tym zaverom NIE

To z toho predsa vobec nevyplyva.

Zoberme modelovy priklad:

Sam si schvalne skus ist po rovinke (pre istotu a vylucenie vplyvu maleho stupania ci klesania a vplyvu vetra) skus ist istu vzdialenost napr 10km na maxime krutiaceho momentu a tych istych 10km povedzme s otackami o 700nizsimi a sam uvidis ten rozdiel

Nebudem to skusat,uz to mam skusene aj podla pp.Suhlasim s Maverickom,tiez jazdim v max krutiacom momente a spotreba je libova...A aj keby nebola,kaslem nato,nekupoval som si takuto motorizaciu aby som jazdil economy run..;)

to Fabka2004: Neres to. Oni budou jezdit ve svych otackach s maximalnim kroutakem, a pak si budou stezovat ze maji vysokou spotrebu, a ze nasich 5,5l /100 je nerealnejch :p

asi mas pravdu, ale este jeden pokus tomu davam

fabka2004: Takze jeste jedna vec - mozna se to vysvetli. Spotreba se vzdy vztahuje k nejake ujete vzdalenosti na nejakem profilu trati. Je jasny, ze abysme mohli porovnavat, musi se brat v uvahu to, ze na te trati je stoupani, klesani, rovina, rekneme ze ale celkove mame absolutni prevyseni 0m. Jinak recfeno, to co jsme vyjeli nekde do kopce zase nekde sjedeme dolu.

Jinak kdyz se budeme bavit o nejnizsi spotrebe jak asi uvadis ty (nebo to aspon ted tak chapu), tak muzeme zapomenout 2500 ot. nebo 4000 ot., rekneme ze pojedeme z kopce bez plynu a mame nejnizsi spotrebu, konkretne 0l/100km.

ciastocne tomuto rozumiem co pises, aj ked sa tam moze skryvat vela zadrhelov.

a s tymto tiez suhlasim

ale tiez mi nieje jasne kde je tam ta najnizsia spotreba

Idealne je menit otacky koli zatazeniu vozdila, koli stupaniu klesaniu a este dokonca aj zvysovat rychlost pred kopcom (kinetika) a pod, ale to sem nechcem tahat.

Co sa tyka kopcoviteho terenu hodi sa tam vaivej auto co ma nizsie polozene maximum krutaku (kompenzuje nedostatok vykonu v nizsich otackach) a auto s vyssou maximalkou krutaku, ale tiez sa tu nehovori o tom kde je aka spotreba, iba o hospodarniosti jazdy.

POZOR nezamienat si s najnizsou spotrebou.

Co sa tyka rovinky...... ved si skuste (Ti co mate PP)

fabka2004: Ale to je presne ono, pomalu se blizis k finisi!!!

To co rikas je pravda (neuvazuju-li povetrnostni podminky, hrali by do karet totiz mne), a bereme-li rovinu. Je potreba ale vzit zase konkretni motor a jeho charakteristiku.

Vezmu zase HTP 12V. Spotreba pri tom, co rikas bude cca o 15% nizsi. V klesani by se rozdil zmensil na zaklade mnohem nizsiho zatizeni (nebo zadneho v pripade brzdeni motorem).

Ale ono se nejezdi jen po rovine. A v tom to cele je. Ten rozdil, kterej usporis na 10km rovinky v nizsich otackach sezeres na cca 3 km stoupani, ktery pojedes o tech 700ot. niz nez je max. tocivej moment. A na dalsich 7 km sezeres to palivo navic.

Bemo, prevezmi prosim stafetu, uz me to nebavi... ;)

NiceOne: Taky bych toho uz nechal...

Jinak mam Combi, 1.2 HTP 47kW a dlouhodobou (konkretne ted podle PP za 6267km) mam 5.3 l/100km. Snazim se jezdit v oblasti max. tociveho momentu a lokalita jsou stredni Cechy a okoli Prahy a MB.

HOWGH!

OK

zoberiem to tak, ze to ukoncime, a skus si schvalne ist na nizsich otackach dajme tomu len o 500ot a uvidis rozdiel

Bemo, prevezmi prosim stafetu, uz me to nebavi... ;)

To sme dvaja,ja som si uz svoje povedal :p

Bemo: Aj ja - dobre povedane po slovensku? ;)

Bemo: Aj ja - dobre povedane po slovensku? ;)

-_-:specool:

no dobre asi to ukoncime..... skoda ze nieste na SK , ukazal by som Vam to v praxi....

no dobre asi to ukoncime..... skoda ze nieste na SK , ukazal by som Vam to v praxi....

Mne to mozes kludne... :smich:

fabka2004: Ale to je presne ono, pomalu se blizis k finisi!!!

To co rikas je pravda (neuvazuju-li povetrnostni podminky, hrali by do karet totiz mne), a bereme-li rovinu. Je potreba ale vzit zase konkretni motor a jeho charakteristiku.

Vezmu zase HTP 12V. Spotreba pri tom, co rikas bude cca o 15% nizsi. V klesani by se rozdil zmensil na zaklade mnohem nizsiho zatizeni (nebo zadneho v pripade brzdeni motorem).

Ale ono se nejezdi jen po rovine. A v tom to cele je. Ten rozdil, kterej usporis na 10km rovinky v nizsich otackach sezeres na cca 3 km stoupani, ktery pojedes o tech 700ot. niz nez je max. tocivej moment. A na dalsich 7 km sezeres to palivo navic.

Bemo, prevezmi prosim stafetu, uz me to nebavi... ;)

s tymto 100% suhlasim

no dobre asi to ukoncime..... skoda ze nieste na SK , ukazal by som Vam to v praxi....

Mne to mozes kludne... :smich:

davaj sirioznik, skade si?

jazda do kopcov a z kopcov ma co do cinenis aj s krutakom aj s otackami

o tomto nechcem viest diskuiu, je to nadlho a celkom dobre si to zhrnul v prispevku vid vyssie.

Ale co s tyka rovinike chcem cely cas povedat a aj hovorim ze je lepsie ist 2000ot ako 3000ot

no dobre asi to ukoncime..... skoda ze nieste na SK , ukazal by som Vam to v praxi....

Mne to mozes kludne... :smich:

ked dobre vidim ze Blava, tak neni problem.

Ide o to ci to chces vidiet

davaj sirioznik, skade si?

Mam to v podpise :)

Bemo: Dakujem! -_-

davaj sirioznik, skade si?

Mam to v podpise :)

ja som tohto casu v Piestanoch, ale do blavy sa do mesiaca chystam na vikend

ja som tohto casu v Piestanoch, ale do blavy sa do mesiaca chystam na vikend

JA idem na nasledujuci week do Vrboveho :D

ja som tohto casu v Piestanoch, ale do blavy sa do mesiaca chystam na vikend

JA idem na nasledujuci week do Vrboveho :D

no vidis....... -_-

Bemo: Dakujem!  -_-

Pocuj,ty sprachujes ako rodeny Slovak :D:smich:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.