Přejít na obsah

oct II pada do nouzoveho rezimu 125KW


golfinek

Doporučené příspěvky

Ahoj potreboval bych poradit mam OCT II 125 KW 2.0 Tdi auto me pada obcas do nouzoveho rezimu nevim co s tim, napojili ho na vasila wag a namerili ze turbo nedava tlak nedostatecny tlak, prekontrovali vsechny trubky vymenili ventil N75 a taky nic. pak to meli znovu na vasilu wag a uz namerili tlak na turbu jak my byt za tyden se objevila zavada stejna motor do dilny uz sem z toho nasrany nevim co s tim, myslite ze to bude turbem?? jakou pricinou ?? dekuji mam na jeto 99 tis km diky kluci poradte my :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na vasila to napichli ve skodovce v jedne provozovne tam zjistili ze tlak na turbu nedosahl. tak sem nechal vymenit ten ventil zkontroolovat hadice a pak se s tim jel mechenik v druhe provozovne projet s vagem ale a zjistil ze trubo v dolni casti je trochu vychílene a le je v toleranci a na vrsku kdy ma davat plny tlak je tak jak ma byt. za tyden se ale rozsvitilo motor do dilny opet tak nevim spdne to nouizaku a nejede vypnu klicek--zapnu pak a zase to jede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem podobný problém na motoru 1,9 TDI-PD (85kW/chip 110kW). Myslím, že ti motor přepne do nouzového režimu, když pořádně přidupneš plyn a naložíš tomu. Určitě bych se detailně podíval na turbo.

Doporučuji demontáž a kompletní vyčištění (hlavně systému naklápění lopatek). To by ale měl dělat někdo , kdo tomu rozumí. Pokud turbo a potrubí důkladně nezkontroluješ, nemá cena lézt po ničem jiném.

Dále bych zároveň vyčistil i EGR ventil. Sice to stím nesouvisí, ale určitě bude taky zanešený (osobní zkušenost).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem podobný problém na motoru 1,9 TDI-PD (85kW/chip 110kW). Myslím, že ti motor přepne do nouzového režimu, když pořádně přidupneš plyn a naložíš tomu. Určitě bych se detailně podíval na turbo.

Doporučuji demontáž a kompletní vyčištění (hlavně systému naklápění lopatek). To by ale měl dělat někdo , kdo tomu rozumí. Pokud turbo a potrubí důkladně nezkontroluješ, nemá cena lézt po ničem jiném.

Dále bych zároveň vyčistil i EGR ventil. Sice to stím nesouvisí, ale určitě bude taky zanešený (osobní zkušenost).

Mozna se pletu, ale EGR s plnenim souvisi taky. Vraci plyny z vyfuku do sani a tim snizuje emise. Pokud nechodi jak ma muze to delat drikule v hodnotach plniciho tlaku. Myslim ze ten ventil, ktery ovlada turbo pak neureguluje naklapeni lopatek v turbu. Mozna me ale nekdo tady opravi :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

na vasila to napichli ve skodovce v jedne provozovne tam zjistili ze tlak na turbu nedosahl. tak sem nechal vymenit ten ventil zkontroolovat hadice a pak se s tim jel mechenik v druhe provozovne projet s vagem ale a zjistil ze trubo v dolni casti je trochu vychílene a le je v toleranci a na vrsku kdy ma davat plny tlak je tak jak ma byt. za tyden se ale rozsvitilo motor do dilny opet tak nevim spdne to nouizaku a nejede vypnu klicek--zapnu pak a zase to jede.

Ahoj uz jsi na to prisel?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj kluci tak sem auto privezl ze servisu kde me delali turbo, takze ho vycistili pak museli dat pry nejaky podtlakovy ventil co je na turbu (elektricky) nevim stal 2500 kc a vysledek? je ze me to nepada do nouzoveho rezimu sice jsem najel 400 km od te doby a nic tak snad se to nezobrazi. ale na vyslednou rychlost maximalku to nemelo vliv. takze sem jeste nechal v auto chip vykuchnout dpf filtr a chip a je to znat spotreba klesla o dost a rychlost z max 210 stoupla na 225 km/h tak aspon to. uvidime co dal ale uz nechci investovat penize uz takhle tahle sranda cela stala 34 tis :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,mam stejny problem jako ty kolego.Ja mam 2.0TDI 103kW r.v. 06, najeto 57000.Nekolikrate za mesic mi to spadne do nouzaku a na maxiku mi to napise emise motor do dilny a sviti mi motor na budikach. Nekdy staci ze vypnu motor a znova nastertuju a jedu dal i kdyz napis EMISE sviti porad,cca po 12hodinach kdy auto nekde necine stoji se zavada sama smaze a na budikach neni nic ani oranzovy motor.Zatim jsem to nezacal resit ale jezdim ke znamemu do servisu a ten tam nedavno resil neco podobneho.Pan si mu stezoval ze auto obcas spadne do nouzaku a objevi se napis EMISE motor do dilny a motor obcas zakouri.Kolega zjistil za panovi odesla membrana ve ventilu zpetneho vedeni zplodin.Ventil vymenil, stal 2200kč a byl klid.Pan mel najeto ale 200000km. Take mu rikali ,,specialiste vymenari ne opravari" z autorizovaneho servisu Škoda ze to muze byt neco s turbem,tak si pan koupil starsi, ale nebylo.Jsem zvedavi co se najde u me. Oba mame notor BKD. Jeste mam dotaz,shanim FUNKCNI diagnostiku na dvojkove octavie a jina koncernova auta, ale podminka je ze musi byt v cestine treba 704.1 s kabelem HEX-CAN USB nebo 805. Nabidnete mi nekdo neco za rozumny peniz.Zatim diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...