Tomino Men. Vloženo 29. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2010 Mám pre vás otázku, popoprosím odpovede Jeden známy sa nevie rozhodnúť medzi Fabiou a Polom. Polo je krajšie, ale má drahší servis. Fabia veľmi vydarená nie je, ale ma lepšie výbavu. Ide o Trendline (+delené sedadlá, 5dv., Central s DO) a Ambiente (+metla, paket L {central s DO + Climatic}). Motor buď 1.2TSI (63kW) pre fábiu, alebo 1.4 16V (Polo/Fabia). Čierna, samozrejme. Ďakujem za vaše hlasy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garrett Vloženo 29. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2010 Já bych vzal Fabii a to hlavně kvůli 1,2 TSI A hlavně né v černé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 29. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2010 polo se mně taky líbí,jedno už jsem měl,ale po vyzkoušení toho co se ted vyrábí,se zjistilo,že nástup na přední sedadla,prostor a výhled strašně za fabkou pokulhává.Přirovnal bych to seatu-chcou mět parádu,ale na užitek zapomněli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 29. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2010 (editace) tak tady Ti asi většina poradí fabii...proč? No protože je to forum o škodovkách..hlavně a jde o nové vozidlo nebo jeté...... a co místo FII 1,2TSI Ambiente.....vzít za stejný prachy 1,2HTP ale v eleganci........ jde o to co je priorita...motor nebo výbava....... Editováno: 29. Červenec 2010, autor: Marek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 29. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 29. Červenec 2010 Marek: Som si toho vedomý ;-) Trojvalec jednoznačne nie. Teraz má Fabiu Classic 1.4 50kW, čierna, kupena 8/2000. Teraz chce ešte niečo trošku svižnejšie. Ambiente stačí bohate ;-) Petrumr: Tak trošku máš aj pravdu.. Garret: čo sa ti na čiernej nepáči? Inač, teraz som sa dozvedel, že sa mu veľmi páči aj tmavošedé Polo a ak sa rozhodne pre Polo, tak rozhodnutie farby bude veľký problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 29. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2010 pokud chce něco svižnější ....co FRS nebo prostě osvědčená 1,9TDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 29. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 29. Červenec 2010 pokud chce něco svižnější ....co FRS nebo prostě osvědčená 1,9TDi Noo, tak je to človek pár rokov pre dôchodkom, tak zas až taký silný mu netreba. Chce predbehnúť na diaľnici, ale myslím, že taká FRS je na naše cesty dosť zbytočná... 1.9TDi sa už pokiaľ viem nerobí ;-) A diesel nechce. Vraj rozmýšľal aj nad 77kW, ale rozhodol sa pre 86koník. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 29. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2010 DOBRÁ TAK ALE NA DÁLNICI PŘEDJEDE A PROJEDE SE DOBŘE S JAKÝMKOLIV MOTOREM ...MÁM ZKUŠENOSTI S HTP dálnice tacho 170km/h ............JDE O TO, KOLIK MÁ NÁJEZD MĚSTO&DÁLNICE........HLAVNĚ AŤ MÁ ŠŤASTNOU RUKU PŘI VÝBĚRU a prosím, ať si nedává klobouk :smich: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 29. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2010 Nevím,jezdit do tedka s třicet let starým OHV a říct trojválec rozhodně ne a obstarožní 1.4 ano .Já sem taky v pondělí trochu to prohnal,ale dost lidí co nesedla do HTP 51kW si fakt myslí,že to ani 50 nejede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sakal77 Vloženo 29. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2010 Nemá cenu někoho přesvědčovat o tom nebo jiném motoru. Nejlepší je si to na vlastní nohu vyzkoušet. Sám jsem z HTP 51kw překvapen (není to na každodenní ježdění po dálnici, ale po městě a okreskách super). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 29. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2010 2 roky jsme jezdili do práce ve 4-lidech s HTP 51 Kw do sousedního města cca. 25 km a bylo to v pohodě. Jednalo se o dva vozy a byl jsem docela mile-po předcházejících pochybnostech překvapen. Pro toho kdo chce jen jezdit a někam se dopravit po okreskách, je to motoricky úplně v pohodě. No k moři na dovolenou bych s tím ale asi jet nechtěl :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 30. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2010 a proč ne k moři...když jsme tam jezdili v pohodě š 120, trabantama a wartburgama...proč ne HTP 51kW....navíc když má klímu ......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 30. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 30. Červenec 2010 ..navíc když má klímu ......... Takže vyššiu spotrebu Nie, klobúk nosiť nebude, maximálne šiltovku, ale tú si do auta dáva dole Sám ku mne prišiel s tým, že chce buď 1.4, alebo TSIčko, takže myslím, že presviedčať ho nebude užitočné.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 30. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2010 tak vyšší je ale za komfort se předsi paltí ne......taky se doma můžeš mejt jen ve studený ale teplá je lepší, ale i dražší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 30. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2010 (editace) Inu asi by se dal osahodlouze argumentovat a tady si opravedu a skoda foru, takze te asi ukamenujeme. Pokud se pokusim bejt realista, neresit cernou barvu, odpor k HTP ap, tak. Jak si psal je to starsi clovek, sam si na aute neopravi nic ani mladous, tak muze byt dulezity jak daleko se servis, jestli ma nejake problemy s pohybem, at si obe auta zkusi, jak se do toho leze, jak se v tom sedi ( ma polo stavitelny sedadla a volant?)Motor at bere 1,4 16V. TSI nevyuzije a to turbo je vec, ktera se muze posrat. Potrebuje kufr? Vozi deti/vnuoucata? Jak se leze dozadu? A jelikoz jsou ty auta vice mene na stejne urovni, tak at si pak vybere to co mu prijde lepsi. K nam do klubu se asi neprida, takze i kdyz si vytbere POLO, tak plakat nebudem. Editováno: 2. Srpen 2010, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 30. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 30. Červenec 2010 (editace) Servis nie je problém, jak se do toho leze - ten vlezie aj do myšej dierky (a vždy hlavou dopredu, to neviem pochopiť ) proste musím zaklopať (klop-klop) drží sa. TSI kvôli spotrebe. Kufor aj hej, keď dačo treba viezť na chatu, ale na to máme Wartburga Vozit - 50% sám, 30% dvaja, 20% traja-štyria (pri štyroch jedna autosedačka) A myslim, že ani do VW scene klubu sa neprida ******************************************************** Pravidla rikaji - necituj posledni prispevek! Editováno: 30. Červenec 2010, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 30. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2010 to raději at bere TSI než 1.4,která byla vymyslena v době,kdy se všechno ještě dělalo kvalitně a né ted,když se vodní pumpa zadře co chvilka a roztrhne rozvodák A o té spotřebě s tou klímou a HTP směr moře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
muchapuk Vloženo 30. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2010 TSI jednoznacne a aspon 1,4ku , kamarat si tiez spekuloval a hladal ake auto si kupy vzdy ked som mu hovoril zober Fabiu tak povedal nie a pred tyzdnom ejhla , ... rozhodol si sa ake si kupis auto a on nato FABIU , .... TSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2010 (editace) K uvodnimu prispevku - pokud neni potreba vetsi kufr nebo se nepocita s potrebou vyssiho posazu, tak bych bral Polo. Pokud je spokojeny se servisem, bude vetsi cenovy rozdil, mozna nakonec prevazi horsi uroven Skody. Editováno: 19. Srpen 2010, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 10. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 10. Srpen 2010 (editace) No, keby bolo Polo TSI 63kW nie je o čom, ale takto je dilema. Včera mi povedal, že asi vezme to Polo, žena mu ho odsúhlasila (zrejme v šedej pepper). TSI do Pola sa už robí, bohužiaľ len 77kW, čo je už pre neho zbytočné. ******************** pravidla rikaji - necituj posledni prispevek! ******************* Editováno: 19. Srpen 2010, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 10. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2010 (editace) Nevim přesně, kdy se tam začne cpat, ale dlouho to imho trvat nebude. Já bych možná chvilku počkal. Ale není to nic extra důležitýho, pokud to chce hned. No a další věc - nedostane se s příplatkovou výbavou blízko golfu? Tam už se mimojiné 1.2/63kW dělá, takže by se k motoru oklikou dostal Editováno: 10. Srpen 2010, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 19. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 (editace) Golf - 15 049 € Polo - 11 827 € Už ti je to snáď jasné ******************** pravidla rikaji - necituj posledni prispevek! ******************* Editováno: 19. Srpen 2010, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 Nevím jaký máte ceny vy, ale u nás je Polo Comfortline 1.4/63kW s pěti dveřma 5 dveří a základní klimatizací za 315 100Kč. Golf s TSI/63kW s velmi podobnou výbavou začíná v aktuální slevě na 348 000Kč. TSI 77kW je za 392 000 a jsou k tomu na výběr dva pakety: Paket "All in" za 15200Kč: klimatizace "Climatronic" s automatickou regulací, 2zónová teplotní regulace, klimatizovaná přihrádka spolujezdce; alarm s integrovaným nezávislým zdrojem; tempomat; opěrka bederní páteře pro přední sedadla, včetně výškově nastavitelného sedadla spolujezdce; loketní opěrka vpředu s odkládacím boxem, 2 držáky nápojů vzadu; 4 kola z lehkých slitin Wellington 6 1/2 J x 15 nebo za 9900Kč Paket "Sport" pro Trendline: 4 kola z lehkých slitin "Atlanta" 6 1/2 J x 16, se zajištěním proti krádeži, pneumatiky 205/55 R16, sportovní podvozek, kontrola poklesu tlaku v pneumatikách, boční okna vzadu a zadní okno zatmavené, 65% absorpce světla, mlhové světlomety s chromovaným orámováním a statickým přisvěcováním do zatáček, potahy sedadel v látce s designem "Me 2", sportovní sedadla vpředu, nastavitelné bederní opěrky vpředu, sedadlo spolujezdce výškově nastavitelné, zařízení pro přepravu dlouhých předmětů v opěradle zadního sedadla včetně loketní opěrky vzadu, odkládací kapsy na zadních stranách předních sedadel, malý kožený paket Zkus si to projít, třeba se vyplatí přejet hranice. Nevim jak je to u vás, ale jak řikám, tady bych při rozdílu 30k neváhal ani chvilku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 19. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 (editace) Kamarát moj ty si asi pletieš Comfortline a Trendline ;-) Pri takom rozdiele by asi neváhal nikto, ale u nás je rozdiel cca. 120 000 Kč, čo je dosť.. Editováno: 19. Srpen 2010, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 Já si nic nepletu, srovnávám Polo a Golf ve velmi podobné výbavě. Chápu, že na Slovensku může být situace jiná a právě proto ti navrhuju, aby ses podíval přes hranice, protože rozdíly jsou často velmi velké. Srovnání modelů, Polo 1.4/63kW, Golf 1.2TSI/63kW, oba doplněné o příplatkové pakety pro 5 dveří Polo navíc: TPM výškově nastavitelné sedadlo spol. Golf navíc: kolenní airbag pro řidiče hlavové airbagy malý kožený paket Polo stojí 315, Golf 348 tisíc. K ničemu tě nenutím, jenom nabízím alternativy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.