lada45 Vloženo 30. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2010 Ahoj všichni, chci se poradit: (motor 1.2 47KW) přeskočil mi ve 191000km řetěz při nastartování, opraveno ve značkovém servisu za 19000,- s DPH. Načež jsem po nějaké době zjistil, že motor najednou značně žere olej, po okreskách asi 1L na 1000km, po dálnici asi 1L na 300km, přičemž před "Opravou" to vydrželo v podstatě bez dolévání servisní interval 15000km. Pod autem nic není, zřejmě se to spaluje, takže katalyzátor asi už jde do kelu.. Mám šanci to reklamovat? Jsem si vědom, že ve skoro 200000 už to asi olej žrát může, ale štve mě, že nežralo, dokud to neopravili! Díky předem! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 30. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2010 Reklamuj to v servisu kde ti to opravovali, motor HTP obecne olej nezere prakticky vubec. Na mojem byvalem aute jsem mel mezi prohlidkama (tedy po 15tkm) nemeritelny ubytek. Tvoje spotreba (tak jak jsi ji popsal) je nehorazna, neco bylo spatne udelano. Otazkou jen zustava, jak dlouho je po oprave a kolik jsi mezitim najel km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 31. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2010 Nenapadá mě, co by se mohlo při opravě rozvodů tak pokazit, aby to bralo tolik oleje. Ja jsem měl stejnou spotřebu a vyřešila to výměna kroužků a gufírek ventilů. Být tebou, tak si nechám změřit tlaky a víš hned na čem jsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefojh Vloženo 1. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2010 Súhlasím s vomenom pozri sviečky, ak su čierno zapečené, tak olej žere.Pozor ale aj na úniky netesnosťou. Ono jedna kvapka tam druhá sem a pri teplom motori to robí veľa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefojh Vloženo 1. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2010 Ospravedlnujem sa mu za premenovanie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lada45 Vloženo 4. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 4. Srpen 2010 Tak jsem tu s odpověďmi servisu: 1. reklamovat prý není co, prý už se jim to stalo několikrát, že po této opravě má motor velkou spotřebu oleje, nedá se s tím nic dělat! 2. při této opravě(přeskočení rozv.řetězu) nechali zabrousit hlavu(prý se to musí), takže je nižší, je tam prý větší komprese, a ty pístní kroužky to prý neudrží a propouští olej. 3. pístní kroužky prý vyměnit nejdou, nejde to rozebrat, nebo by to možná šlo, ale pak to prý nejde vyvážit. 4. dali mi tam olej 15W-40, nebude prý tolik ubývat, to je prý vše, co se dá dělat. Tak nevím co dál, je to značkový servis, má cenu se obrátit přímo na Ml.Boleslav, budou se tím vůbec zabývat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 4. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2010 Tak jsem tu s odpověďmi servisu: 1. reklamovat prý není co, prý už se jim to stalo několikrát, že po této opravě má motor velkou spotřebu oleje, nedá se s tím nic dělat! 2. při této opravě(přeskočení rozv.řetězu) nechali zabrousit hlavu(prý se to musí), takže je nižší, je tam prý větší komprese, a ty pístní kroužky to prý neudrží a propouští olej. 3. pístní kroužky prý vyměnit nejdou, nejde to rozebrat, nebo by to možná šlo, ale pak to prý nejde vyvážit. 4. dali mi tam olej 15W-40, nebude prý tolik ubývat, to je prý vše, co se dá dělat. Tak nevím co dál, je to značkový servis, má cenu se obrátit přímo na Ml.Boleslav, budou se tím vůbec zabývat? Tak to je výsměch toto!!! Nevím proč, ale tyhle motory prostě nikdo nechce opravovat, je to dáno konstrukcí. Rozhodně do tohoto servisu bych nedal ani sekačku na trávu. Co je to za blbost lít tam olej 15W!! To jsem zvědavej, co tomu řeknou v zimě hydroštely a hlavně napínák rozvoďáku, to by se taky mohlo stát, že to znovu přeskočí. Tu blbost, že nejdou měnit kroužky jsem už taky v servisu slyšel a to přímo ve škodovce. Nicméně, kroužky už mám měněný u šikovnýho motoráře a no problem, na motoru se dají dělat tuším tři výbrusy a tudíž jsou běžně k dostání tři velikosti kroužků. Práce je to teda fakt hrozná s tou výměnou, proto se do toho nikomu nechce. Jenom nevím, proč museli brousit hlavu teda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanbicak Vloženo 4. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2010 Vždyť 1.2 HTP není jediný motor, který má takto dělený blok u kliky a jinak se to normálně rozdělává. Ale ten olej 15W-40 je teda bomba!!!!! Hned to vylej a kup nejobyčejnější 10W-40, protože s tím co ti tam nalili, tak to v zimě skočí znovu. Rodičum do fábky taky nalili 15W-40 a to je v zimě kocert hydroštelů. Nebo zkus olej 5W-50, za studena je v poho, hned maže a za tepla vydrží víc než 40. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanfelda Vloženo 21. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2010 to broušení hlavy je defacto srovnání -je to hliník a je po sundání zdeformovaná , to mi dělali na 1,9d taky , jsou to rozměrové setiny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.