Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj všichni,

chci se poradit:

(motor 1.2 47KW)

přeskočil mi ve 191000km řetěz při nastartování, opraveno ve značkovém servisu za 19000,- s DPH.

Načež jsem po nějaké době zjistil, že motor najednou značně žere olej, po okreskách asi 1L na 1000km, po dálnici asi 1L na 300km, přičemž před "Opravou" to vydrželo v podstatě bez dolévání servisní interval 15000km.

Pod autem nic není, zřejmě se to spaluje, takže katalyzátor asi už jde do kelu..

Mám šanci to reklamovat?

Jsem si vědom, že ve skoro 200000 už to asi olej žrát může, ale štve mě, že nežralo, dokud to neopravili!

Díky předem!

Reklamuj to v servisu kde ti to opravovali, motor HTP obecne olej nezere prakticky vubec. Na mojem byvalem aute jsem mel mezi prohlidkama (tedy po 15tkm) nemeritelny ubytek.

Tvoje spotreba (tak jak jsi ji popsal) je nehorazna, neco bylo spatne udelano. Otazkou jen zustava, jak dlouho je po oprave a kolik jsi mezitim najel km.

Nenapadá mě, co by se mohlo při opravě rozvodů tak pokazit, aby to bralo tolik oleje. Ja jsem měl stejnou spotřebu a vyřešila to výměna kroužků a gufírek ventilů. Být tebou, tak si nechám změřit tlaky a víš hned na čem jsi.

Súhlasím s vomenom pozri sviečky, ak su čierno zapečené, tak olej žere.Pozor ale aj na úniky netesnosťou. Ono jedna kvapka tam druhá sem a pri teplom motori

to robí veľa.

Ospravedlnujem sa mu za premenovanie.

  • Autor

Tak jsem tu s odpověďmi servisu:

1. reklamovat prý není co, prý už se jim to stalo několikrát, že po této opravě má motor velkou spotřebu oleje, nedá se s tím nic dělat!

2. při této opravě(přeskočení rozv.řetězu) nechali zabrousit hlavu(prý se to musí), takže je nižší, je tam prý větší komprese, a ty pístní kroužky to prý neudrží a propouští olej.

3. pístní kroužky prý vyměnit nejdou, nejde to rozebrat, nebo by to možná šlo, ale pak to prý nejde vyvážit.

4. dali mi tam olej 15W-40, nebude prý tolik ubývat, to je prý vše, co se dá dělat.

Tak nevím co dál, je to značkový servis, má cenu se obrátit přímo na Ml.Boleslav, budou se tím vůbec zabývat?

Tak jsem tu s odpověďmi servisu:

1. reklamovat prý není co, prý už se jim to stalo několikrát, že po této opravě má motor velkou spotřebu oleje, nedá se s tím nic dělat!

2. při této opravě(přeskočení rozv.řetězu) nechali zabrousit hlavu(prý se to musí), takže je nižší, je tam prý větší komprese, a ty pístní kroužky to prý neudrží a propouští olej.

3. pístní kroužky prý vyměnit nejdou, nejde to rozebrat, nebo by to možná šlo, ale pak to prý nejde vyvážit.

4. dali mi tam olej 15W-40, nebude prý tolik ubývat, to je prý vše, co se dá dělat.

Tak nevím co dál, je to značkový servis, má cenu se obrátit přímo na Ml.Boleslav, budou se tím vůbec zabývat?

Tak to je výsměch toto!!! Nevím proč, ale tyhle motory prostě nikdo nechce opravovat, je to dáno konstrukcí. Rozhodně do tohoto servisu bych nedal ani sekačku na trávu. Co je to za blbost lít tam olej 15W!! To jsem zvědavej, co tomu řeknou v zimě hydroštely a hlavně napínák rozvoďáku, to by se taky mohlo stát, že to znovu přeskočí. Tu blbost, že nejdou měnit kroužky jsem už taky v servisu slyšel a to přímo ve škodovce. Nicméně, kroužky už mám měněný u šikovnýho motoráře a no problem, na motoru se dají dělat tuším tři výbrusy a tudíž jsou běžně k dostání tři velikosti kroužků. Práce je to teda fakt hrozná s tou výměnou, proto se do toho nikomu nechce. Jenom nevím, proč museli brousit hlavu teda...

Vždyť 1.2 HTP není jediný motor, který má takto dělený blok u kliky a jinak se to normálně rozdělává. Ale ten olej 15W-40 je teda bomba!!!!! Hned to vylej a kup nejobyčejnější 10W-40, protože s tím co ti tam nalili, tak to v zimě skočí znovu. Rodičum do fábky taky nalili 15W-40 a to je v zimě kocert hydroštelů. Nebo zkus olej 5W-50, za studena je v poho, hned maže a za tepla vydrží víc než 40.

  • 3 měsíce později...

to broušení hlavy je defacto srovnání -je to hliník a je po sundání zdeformovaná , to mi dělali na 1,9d taky , jsou to rozměrové setiny...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.