Říjen 7, 201014 r No bláboly, ale něco na tom bude. Ta 1.2 má problémy s přehříváním oleje díky, svodu oleje hned za katem a ta 5W50 má své opodstatnění. Dokonce lze i použít 10W60 a splňuje VW 502 00 (Valvoline). Výhoda je, že vydrží vyšší teploty.
Říjen 7, 201014 r já jsem ale reagoval na ten castrol magnatec 10w40 a to, že ho castrol vyvinul pro HTP. Chce to lépe si přečíst příspěvek
Říjen 8, 201014 r 2 vormen - Jaký problém jsi měl na STK, že Ti to ten ... vytáčel i s Tebou? byl to starší pán a jelikož na něho nový přístroje propojený s počítačem byly složitý, tak to napojil na takovej krám, co pamatuje snad ještě hitlera a tůroval a pořád dokola. z motoru už šel smrad a daly by se nad ním snad opíkat špekáčky, ale výsledky měření pořád nic. tak pořád něco někde nastavoval, ale zase nic. nakonec došlo na tu novou mašinu napojenou na pc a túrování se opakovalo, ale opět bezvýsledně. nakonec jsem dostal pokyn stát u toho počítáče a prej, že to bude tůrovat a až tam všechný políčka zezelenají, tak to mám odentrovat no a tak se stalo a konečně byl protokol na světě. byl jsem s tímhle autem na STK dvakrát, poprvé jenom technik zapomněl, že to má 3 válce, tak se měření opakovalo jen jednou, takže pohoda, ale podruhé motor KO. kdybych měl velkej zájem tu stanici potopit, tak to samozřejmě udělám, ale jelikož si z nich nic nevezmu a navíc už tu fábku nemám, tak je to uzavřený. nicméně mám teď zase HTP a až budu muset za 4 roky na prohlídku, tak už jedině "protokol bez měření". by mě zajímalo, jestli měl někdo taky takový problémy, nebo jestli jenom já. podotýkám, že obě prohlídky byly provedeny v jiných stanicích a nikdy to nebylo bez problému.
Říjen 8, 201014 r Je to podivny. Ja byl s HTP na nekolika technickych (3 auta) a vzdy OK. Jen to chtelo pri ceste na STK i za cenu zajizdky nechat motor poradne zahrat, to je zaklad, pak neni problem s merenim emisi.
Říjen 8, 201014 r tak jse asi jediná oběť ještě jsem si vzpomněl, že ten dóda to zdůvodňoval tím, že prej tam je elektronický ovládání plynu... jinak poprvé jsem byl v Brně a podruhé Brno-venkov.
Říjen 8, 201014 r Měl jsem několik HTP..svoje i služební a vždy když to byla první STK..po 4 letech..tak to ani neměřil....se slovy...je to nový ...na další STK jsem již nešel..páč auto nemám nikdy dýl jak 5 let .)
Říjen 8, 201014 r Rád bych při další výměně dal 5W50. Do teď jsem používal mobil1 5W30 a byl sem spokojen, ale diskuse a zkušenosti mě vedou k tepelně stabilnějšímu oleji. Asi bych chtěl zůstat u Mobilu, ale olej 5W50 nesplňuje normu pro zážehové VW motory. Splňuje 505 00. Je možné tento olej v HTP 12V použít? http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=668
Říjen 9, 201014 r Toho mobilu 5W50 bych se nebál, vždyť třeba castrol 10W40 a řada dalších má normu 505 00 a ve škodováckým servisu to vesele dávají do benzínových motorů. Konkrétně tento mobil 5W50 mi byl doporučen, dokonce ať se prý nebojím ani 10W60.
Říjen 9, 201014 r jo jo,taky mě dali v aut.servisu v 5 000 km olej Castrol 10W40 s normou 505 00 a když jsem se divil,tak přímo z MB mi napsali,že tento olej takřka ideální pro HTP.Takže jak vidno,i norma 505 00 se dá použít
Říjen 10, 201014 r v tom případě nechápu, proč jsou pro ten či onen motor předepsány určité normy oleje, jestli jen škodovka nekryje neschopnost autorizovaných servisů. Vsadil bych se, že kdyby si člověk měnil olej sám, použil olej s normou VW 505.00 u benzínu a následně reklamoval něco na motoru, škodovka ho pošle někam, jelikož nedodržel normu oleje pro příslušný motor.
Říjen 10, 201014 r to si piš,že by to tak dopadlo.Ty normy jsou podle mě jen taková pojistka pro MB,aby měli vždy důvod ti reklamaci zamítnout.Už jsem to tu psal,že když jsem se divil co mě nalili v aut.servisu do motoru,odpověď MB zněla že zástupce Castrolu to škodovce vysvětlil,že sice v některých parametrech olej Castrol Magnatec 10W40 nesplňuje normu,ale jinak je to pro HTP skoro ideální olej .Prostě jim nabídl cenu které škodovka neodolala,ale když to udělám já,tak mám smůlu,nedodržel jsem normy.Takže používat zdravý rozum a rady praktiků a doufat že člověk nechytil zrovna blbý kus z výroby.
Říjen 11, 201014 r VW 505.00 je pro diesel, vyber si něco s normou VW 502.00 Už jsem to uváděl na předchozí straně, 5w50 s normou 502.00 je tady: http://www.znackoveoleje.cz/znackoveoleje/eshop/29-1-Millers-Oils/0/5/858-Millers-Oils-XFS-5W-50-5l
Říjen 12, 201014 r možem dať do 1,2 aj 5W40 , doteraz som daval 10W 40, chcel by som zmeniť, veľa na nom nenajazdim a menim za necele dva roky, ale to na jednom oleji nikdy neprekočim 10 000 km,
Říjen 12, 201014 r tak neviem pišete tu že olej 502 00 može isť a 505 00 nie, myslim do benzinoveho, , ja na oleji mam napisane : 5 W 40 , 502 00, 505 00, že može nahradiť aj jeden aj druhy, tak neviem
Říjen 12, 201014 r to je úplně v pořádku, většina olejů 5w40 plní jak 502.00 tak 505.00, tzn., že se může použít jak do benzínu, tak do dieslu. Klidně ho tam nalej
Říjen 13, 201014 r Ďakujem, ja len preto, žer dlhe trate nerobim a na tie kratšie si myslim že je lepšie dať 5 W 40,
Říjen 13, 201014 r přesně tak, na časté studené starty a krátké jízdy se studeným motorem je rozhodně lepší 5w40
Říjen 22, 201014 r čau, dneska jsem byl ve dvou autorizovanych servisech škoda a ptal se, co davaji do tohoto motoru pro zákazníky (pokud si nepřinese svůj olej). oba řekli, že castrol magnatec 10W40 Upraveno Říjen 22, 201014 r od 12htp47kw
Říjen 23, 201014 r no to je právě ono,když ti tam nalejou ten castrol oni a něco se podělá,tak najdou tisic důvodů,že za to můžeš ty a nemáš šanci.A když si ho tam naleješ ty,tak za to taky můžeš,protože prokazatelně si tam nalil špatný olej.Já od té doby,co mi nalili v aut.servisu ten castrol 10W40,tak si nosím vlastní olej.Sice se ksichtí,ale olej od nich za 290 a prý jak je levný ,tak to si ho koupím levněji a s normou.Sice je pak trochu boj,aby ti ho zapsali do servisky,ale nesmíš se dát.Druhá věc je,jestli ti ho na dílně opravdu nalejou.Teď půjdu naposled na garančku a pak již nikdy více do aut.servisu.Minule mi dokonce tak rozštelovali brzdy,že jsem to málem nabořil.
Říjen 23, 201014 r čau, já zásadně chodím se svým olejem a jsem přímo u toho!!! ... ten magnatec 10W40 A3/B4 má normu 501.01 a 505.00 ... no a v návodu k obsluze mám hned 3 normy 501.01, 502.00 a 504.00, takže jednu z nich aby to mělo... ...ale půjdu do 5W40 (502.00). Upraveno Říjen 23, 201014 r od 12htp47kw
Říjen 24, 201014 r Zdravim vsetkych, ak auto stoji v zime vonku nebolo by lepsie pouzit 0W40 napriklad MOBIL 1 0W40 ktory splna VW 502.00 aj 505.00? Myslim ze sa da zohnat i za celkom solidnu cenu. Aky mate nazor na 0W40 v motoroch HTP?
Říjen 24, 201014 r VW 505.00 je pro diesel, vyber si něco s normou VW 502.00 zdravím proč pak píšou na SHELL HELIX plus esencie a má číslo VW 505.00?
Říjen 24, 201014 r neznám shell helix plus esencie, nebo přesně nerozumím dotazu pokud má jenom 505.00, tak je pro diesel
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.