alpako Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 jj Chudý student ten se tady taky někde pohybuje měj se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FUGAS Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Alpako: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Jistě, se zařazenou rychlostí brzdíš motorem a spotřeba je od 0,0 - 0,3, bez zařazeného rychlostního stupně je spotřeba větší to je relativne, absolutne to neplati nevim,ale zkusenost mám takovou jakou jsem napsal, samozřejmě nesmíš mít studenej motor A proč bys nemohl mít studenej motor? Při jízdě z kopce se zařazenou rychlostí bez plynu přece bude zavřený přívod paliva tak jako tak, ať je motor teplý či studený, ne? Jen asi je otázka, jestli je to při studeném motoru rozumné s ohledem na jeho životnost, bych si tipoval..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host _ Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Jistě, se zařazenou rychlostí brzdíš motorem a spotřeba je od 0,0 - 0,3, bez zařazeného rychlostního stupně je spotřeba větší to je relativne, absolutne to neplati nevim,ale zkusenost mám takovou jakou jsem napsal, samozřejmě nesmíš mít studenej motor A proč bys nemohl mít studenej motor? Při jízdě z kopce se zařazenou rychlostí bez plynu přece bude zavřený přívod paliva tak jako tak, ať je motor teplý či studený, ne? Jen asi je otázka, jestli je to při studeném motoru rozumné s ohledem na jeho životnost, bych si tipoval..... Protože když máš studenej motor, tak ho asi chceš co nejrychleji zahřát, ne? Se zařazeným kvaltem a bez plynu se úplně zastaví přívod paliva a motor se ti neohřívá. Zbytečě pracuje bez tolik potřebného benzínu k zahřátí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Jj, to si plně uvědomuji, ale to nic nemění na tom, že i se studeným motorem z kopce se zařazeným kvaltem to nic nežere a o to tu šlo, proto mi vrtalo hlavou, proč by to studené mělo něco žrát a teplé ne Že se motor nezahřeje, to je mi jasné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Jistě, se zařazenou rychlostí brzdíš motorem a spotřeba je od 0,0 - 0,3, bez zařazeného rychlostního stupně je spotřeba větší to je relativne, absolutne to neplati nevim,ale zkusenost mám takovou jakou jsem napsal, samozřejmě nesmíš mít studenej motor A proč bys nemohl mít studenej motor? Při jízdě z kopce se zařazenou rychlostí bez plynu přece bude zavřený přívod paliva tak jako tak, ať je motor teplý či studený, ne? Jen asi je otázka, jestli je to při studeném motoru rozumné s ohledem na jeho životnost, bych si tipoval..... tak to teda ze nie....... skus si a udivis ... nechce sa mi rozpisovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mobb77 Vloženo 2. Červen 2006 Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 Osobě jsem názoru,že nemá smysl vyřazovet z kopce. Jen pro zajímavost, známý co se pravidelně zůčastňuje Economy Run má taktiku,že před kopcem to rozjede a tak ve 2/3 vyřadí a setrvačností vyjede, sice jsem nad tím koukal jak játro,ale zas jeho výsledky jsou dobré. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 3. Červen 2006 Sdílet Vloženo 3. Červen 2006 Osobě jsem názoru,že nemá smysl vyřazovet z kopce. Jen pro zajímavost, známý co se pravidelně zůčastňuje Economy Run má taktiku,že před kopcem to rozjede a tak ve 2/3 vyřadí a setrvačností vyjede, sice jsem nad tím koukal jak játro,ale zas jeho výsledky jsou dobré. nejak si odporujes sam sebe v prispevku pises ze sa nema vyradovat, a potom pridavas priklad econorun jazdca ktory vyraduje a hvoris ako usetril.. Niesi rozdvojena osobnost? Tu zaujimavost co opisjes, je to normalny jav, vola sa to fyzika hybnosti. Auto bude mat vacsiu kineticku energiu pri vyssej rychlosti (ale to uz vedia ziaci na ZŠ) takze kopec moze vyjst s lahsou nohou (mensou spotrebou) pri rovnakej rychlosti pred kopcom a za kopcom (priemer) akokeby iba udrziaval rychlost a korigoval narast stupania pridavanim plynu (teda zvysovanim spotreby) Je rozumne pred kopcom pridat a do kopca udrziavat (este lespie je mierne spomalovat) rychlost, pricom ustertite na spotrebe pri zachovani priemernej rychlosti. Ci udrziavat v kopci ci mierne spomalovat v kopci zalezi od profilu kopca a hlavne jeho dlzky stupania a najpodstatnejsie je co bude nasledovat za kopcom, ci rovinka ci dalsi dokopec ci skopec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 3. Červen 2006 Sdílet Vloženo 3. Červen 2006 Pokiaľ nie je potrebné znižovať rýchlosť auta, tak je jednoznačne výhodnejšie ísť s vyreadenou rýchlosťou. Zaradená rýchlosť sa používa ak treba rýchlosť znižovať, alebo ak je kopec tak prudký, že by auto príliš zrýchľovalo. Prečo by mal voľnobeh vadiť mazaniu? To je ako voľnobeh pri rýchlosti 70 km/h škodlivejšší, než voľnobeh na križovatke? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 3. Červen 2006 Sdílet Vloženo 3. Červen 2006 .... To je ako voľnobeh pri rýchlosti 70 km/h škodlivejšší, než voľnobeh na križovatke? urcite nieje rozdiel medzi volnobehom na krizovatke a medzi volnobehom pri stani vozidla. Pravdou vsak je ze tlak oleja nemusi byt pri volnobehu dostatocny, ale to je len moja hypoteza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mobb77 Vloženo 4. Červen 2006 Sdílet Vloženo 4. Červen 2006 Osobě jsem názoru,že nemá smysl vyřazovet z kopce. Jen pro zajímavost, známý co se pravidelně zůčastňuje Economy Run má taktiku,že před kopcem to rozjede a tak ve 2/3 vyřadí a setrvačností vyjede, sice jsem nad tím koukal jak játro,ale zas jeho výsledky jsou dobré. nejak si odporujes sam sebe v prispevku pises ze sa nema vyradovat, a potom pridavas priklad econorun jazdca ktory vyraduje a hvoris ako usetril.. Niesi rozdvojena osobnost? Tu zaujimavost co opisjes, je to normalny jav, vola sa to fyzika hybnosti. Auto bude mat vacsiu kineticku energiu pri vyssej rychlosti (ale to uz vedia ziaci na ZŠ) takze kopec moze vyjst s lahsou nohou (mensou spotrebou) pri rovnakej rychlosti pred kopcom a za kopcom (priemer) akokeby iba udrziaval rychlost a korigoval narast stupania pridavanim plynu (teda zvysovanim spotreby) Je rozumne pred kopcom pridat a do kopca udrziavat (este lespie je mierne spomalovat) rychlost, pricom ustertite na spotrebe pri zachovani priemernej rychlosti. Ci udrziavat v kopci ci mierne spomalovat v kopci zalezi od profilu kopca a hlavne jeho dlzky stupania a najpodstatnejsie je co bude nasledovat za kopcom, ci rovinka ci dalsi dokopec ci skopec Tak si to přečti ještě několikrát a porovnej s úvodním příspěvkem a třeba príjdeš na pointu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 4. Červen 2006 Sdílet Vloženo 4. Červen 2006 Ale predpokladám, že každý motor je navrhnutý tak, aby motor mohol bežať aj na voľnobeh resp na voľnobehu pri záťaži, ktorú predstavuje alternátor či klimatizácia. Inak by sa mohol motor poškodiť napríklad v zápche na diaľnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tompo Vloženo 5. Červen 2006 Sdílet Vloženo 5. Červen 2006 Hele a nevyplatilo by se z kopce motor zhasínat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 5. Červen 2006 Sdílet Vloženo 5. Červen 2006 Hele a nevyplatilo by se z kopce motor zhasínat ? zhasina se svetlo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tompo Vloženo 5. Červen 2006 Sdílet Vloženo 5. Červen 2006 Hele a nevyplatilo by se z kopce motor zhasínat ? zhasina se svetlo.... máš recht, tak chcípat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 5. Červen 2006 Sdílet Vloženo 5. Červen 2006 Hele a nevyplatilo by se z kopce motor zhasínat ? zhasina se svetlo.... máš recht, tak chcípat.... odbornik motor vypina, laik chcipa....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tompo Vloženo 5. Červen 2006 Sdílet Vloženo 5. Červen 2006 Hele a nevyplatilo by se z kopce motor zhasínat ? zhasina se svetlo.... máš recht, tak chcípat.... odbornik motor vypina, laik chcipa....... ach jo, tady se nesmí nic nadnést...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 5. Červen 2006 Sdílet Vloženo 5. Červen 2006 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tompo Vloženo 5. Červen 2006 Sdílet Vloženo 5. Červen 2006 motor se vypnul....stejně to zní blbě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 5. Červen 2006 Sdílet Vloženo 5. Červen 2006 motor se vypnul....stejně to zní blbě to mas recht.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tompo Vloženo 5. Červen 2006 Sdílet Vloženo 5. Červen 2006 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza007 Vloženo 6. Červen 2006 Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 Tak tomu můžete říkat "uvedení motoru do klidového stavu" A jinak jsem pro nevyřazovat-je lepší tam mít pořád rychlost a i líp tím pak reagovat na vzniklé situace a spotřeba je stejná ne-li menší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 6. Červen 2006 Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 Já si myslím, že vyřazování ničemu nevadí a navíc přináší úsporu paliva, dnes jsem jel trasu Strakonice-Řitka-Dobříchovice-Praha-Chlumec nad Cidlinou-Hradec Králové a zkusil jsem jet na spotřebu, ale ne žádné Eko rallye. Celou cestu jsem dodržoval víceméně předpisy o rychlosti, jakmile to bylo možné vyřazoval jsem, obzvlášť při dojezdech a jízdách z kopce a v max. možné míře používal tempomat. Rychlost byla cca mimo obec 90-100, při předjíždění 110 max., obec max 60, dálnice 120-130, při předjíždění max 145. Snažil jsem se o plynulou jízdu a předvídat situace brždění apod. Výsledek: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 6. Červen 2006 Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 další Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 6. Červen 2006 Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 dál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.