Březen 3, 201312 r S těma origo dílama je to vždy takové všelijaké. Já bych neměnil dokud to vážně není potřeba.
Březen 5, 201312 r tak dnes sem měnil prasatka i obloženi a samo že i brzdovku. Koukal sem na foto od MYTRIXe a měl sem to stejně hnusne :-) ale u nas v servise sem koupil brzdove valečky hlinik za 250 kč a obloženi ferodo za 700 tušim brzdovka dot 4 až si to sedne bude to snad dobry. Jinak když se měni prasatko i obloženi neni problem se sundavani naboje. Prvně je třeba nasadit obloženi bez prasatka a pak to prase a je to bez problemu. Mnou dnes odzkoušeno :-D
Březen 5, 201312 r Diky za info me to ceka zitra, ma byt hezky, tak si zahraju na mechanika Jinak ja jsem nakonec ty valecky taky nekupoval origo, ale italsky od metelli.. a vypadaj vpohode, tak pokud budou pasovat bude vse ok :-) No a oblozeni od ATE, mely by být jako origo, Kazdopadne uz je na case, kolo z toho bordylku uvnitr chrci pri brzdeni, jak kdybych tam hodil hrst kulicek Upraveno Březen 5, 201312 r od mytrix
Březen 6, 201312 r Tak dneska můj šťastný den rozhodně nebyl co se oprav týče :/ Začal bych asi tím, že ač je to neuvěřitelné, se mi podařilo strhnout ten torx, co drží to prasátko. Takže to vypadá, že budu muset sundat naprosto vše od samotného náboje, až po celej ten držák co je přidělanej k nápravě, abych se vůbec dostal vrtačkou k tomu šroubu a mohl jej odvrtat. (bohužel nevypadá to, že by to šlo jinak, ten šroub je v takovém důlku, takže stejně ani tou nejmenší flexou se k němu nedostanu) Otázka teda zní, když sundám ten náboj (tam by měla být tuším 12-ti hranná matice, 30ka?), následně vyjmu brzdy, tak dostanu se k těm šroubům co drží ten plech/držák k nápravě? Zezadu jsem viděl, že je jich tak 4-5 (jaká velikost?). A je tam ještě nějaká jiná nástraha? Mám ABS. Takto jsem si to tedy nepředstavoval, ale když už to budu mít takto sundané, tak aspoň ze všeho odstraním rez a rovnou to i přelakuju barvou.. Jo a ty pružinky v brzdách taky vypadají, že už mají svá nejlepší léta zasebou, takže je vyměním. Upraveno Březen 6, 201312 r od mytrix
Březen 6, 201312 r Jo odšroubuj celý náboj a odvrtej šroubek . Max hodka práce. Ty šrouby jsou myslím na 19 klíč,ale nejsem si jistej. Bez pořádný gole,nebo trháku je ale nepovolíš.
Únor 19, 201411 r Potřeboval jsem vyměnit váleček, protože jsem objevil louži pod kolem. I když tu někdo psal, že jsou dvě provedení a nejsou záměnná. Koupil jsem litinový s dvěma dírama a nakonec jsem měl v bubnu původní hliníkový. Vyměnil jsem ho a přidělal jen tím jedním šroubem. Pasuje tam a drží, tak nevím v čem není záměnný.
Únor 20, 201411 r Jak už jsem psal před 4rokama,je zbytečné dávat nové,když nejsou orezlé,stačí koupit gumičky do felicie pruměr 19,mám to už 4roky a o zadních brzdách nevím..
Únor 20, 201411 r Ale jo, kdysi jsem taky repasoval trabantácký. Přeleštil válec hadrem ve vrrtačce a dal nový gumy. Tady je cena nového 150, tak to už není co řešit.
Červenec 25, 20187 r Podělím se o fotku brzdového válečku v mé Fabii. Dnes odpoledne jsem našel nafouklouv barvu v garáži nad poklopem vodoměru na kterém parkuji levým zadním kolem. Shodil jsem kolo sundal buben a uvnitř vše čisté. Zezadu to teklo okolo šroubení, říkám si, zkusím dotáhnout. Jen jsem se dotknul brzdové hadičky, upadlo kus závitu viz foto. To jsem opravdu nečekal. Dal jsem litinové Metelli, které jsem jediné sehnal. Za dva dni mám odjezd na dovolenou.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.